Aihe: Leffamokat jotka olet ITSE huomannut
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
T.S. S L A Y E R
07.12.2004 14:30:25

Miksköhän siinä Full Metal Jacketin loppuosassa kun 8-pallo ammuttiin jauhelihaksi niin nämä muut olivat siellä takana,
niin siellä se yksi osoitti kokoajan aseen piippua kaveria päin epähuomiossa.
Kokoajan. Eihän saanut osoitella pyssyillä!
Kimmo72
07.12.2004 16:08:43
....No, romukasaa aletaan työntämään pois radalta, ja, keskellä avaruutta, se putoaa alaspäin. Ainoa hetki, jolloin sekin leffa viihdytti.

Hehhee :D
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Bonham
07.12.2004 16:17:07
Wing Commander-kalkkunassa on varmasti kaikki scifi-leffojen vakiokämmit, jotka jopa minä huomaan. Paras oli kyllä se, kun siinä avaruusaluksen kiitoradalla oli joku hävittäjänraato. No, romukasaa aletaan työntämään pois radalta, ja, keskellä avaruutta, se putoaa alaspäin. Ainoa hetki, jolloin sekin leffa viihdytti.

Mutta mikä suunta avaruudessa on alaspäin?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
leka
07.12.2004 16:22:49
Darth Vaderilla kääntyy "rintalasta" toisinpäin Obi-Wanin kanssa jutellessa.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
DJKaaos
07.12.2004 16:28:58
Tossa Laineen Tuntemattomassa huomasin tällä kertaa selaisen jutun, että siinä kohtauksessa kun jätkät kuuntelevat ministerin puhetta radiosta ja valittavat hyttysistä ja läiskivät muka niitä koko ajan kuoliaaksi, niin taustalla puut heiluvat ihan simona. Käy siis aika vitun kova tuuli, eivätkä hyttyset minun muistaakseni sellaisella ilmalla yleensä pahemmin kiusaa. Ei ehkä mikään iso moka, mutta kuitenkin.

Joo ja kun Lehto kumppaneineen hiippaili kaatosateessa metsässä niin huomasi vesisuihkun/täsmäsateen vähän turhan helposti välillä. Vesisuihkun ulottumattomissa olleet puiden lehdet eivät niianneet ja reagoineet mitenkään kaatosateeseen.
"Tämä on Fender Stratocaster, ja juuri tällainen on Shadowsien Hank Marvinilla. Ja minulla on myös Selmerin nauhakaikulaite!"
DJ Lattialuukkukoira
07.12.2004 16:33:18
Piti laitta niitä jotka ite on huomannu.

Niin? Olen huomannut tuon itse.
Yarr!
OKMEOST #4
Fight the facist scum!
pellepelle
07.12.2004 16:51:08
Mun mielestä jokainen studiossa kuvattu autolla-ajokohtaus missä sankari vaan pyörittelee rattia (myös suoralla tiellä) ja takana on valkokangas, on jo sinänsä moka. Niin nolon näköistä.

Vanhoissa Bondeissa noille aina repeilee.
Pelsi
07.12.2004 17:24:50
Taistelukenttä Maa-elokuva on kyllä mokaa mokan perään. En muista kaikkia helmiä, koska siitä on jonkin aikaa kun olen leffan katsonut, mutta tässä joitain.

- Sankari laitetaan kaasukammioon, jossa kuolee, jos hengittää. Lopulta hänelle laitetaan pari letkua nenään, jonka jälkeen hän voi hengittää aivan normaalisti. Myös suun kautta.

- Jostain käsittämättömästä syystä elokuvan "alienit" puhuvat välillä keskenään sitä ihme kieltään, ja välillä englantia. Mielestäni aivan sattumanvaraisesti, vaikka kukaan muu ei olisi edes kahden örmyn välistä keskustelua kuulemassa.

- Alkuasukkaiden tasolla olevat intiaanit opetetaan simulaattorilla lentämään hävittäjää.

- Kaksi vartijaa eivät reagoi mitenkään, vaikka vangilla olisi ase. Toinen vartijoista jää vain katsomaan hölmönä, kun vartijatoverinsa ammutaan.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
ozz3
07.12.2004 17:46:54
Vanhoissa Bondeissa noille aina repeilee.

Vielä enemmän niille repeilee joissain vielä pienibudjettisimmissa elokuvissa...
"Lenin on paras."
AP
07.12.2004 17:48:50
Joo ja kun Lehto kumppaneineen hiippaili kaatosateessa metsässä niin huomasi vesisuihkun/täsmäsateen vähän turhan helposti välillä. Vesisuihkun ulottumattomissa olleet puiden lehdet eivät niianneet ja reagoineet mitenkään kaatosateeseen.

Justiinsa siinä kohtauksessa joo hetkeä ennen kuin Lehtoa ammutaan. Pistin saman merkille itsekin.

Hieno leffa silti.
K100 #7
Juugeli
07.12.2004 17:57:50
Full metal jacket: Sen jälkee ku pojat olit räiskiny kaupunkia paskaks rynkyil ku talon ikkunasta oli ammuttu oma äijä, ni yheltä sotilaista puuttuu ekassa kuvassa lipas, toisessa kuvassa lipas on jälleen kiinni, ja sen jälkeen hän vaihtaa lippaan

Sama leffa.
Jossain aika loppupuolella heijastuu kameran linssiin kuvan ulkopuolella olevat liekit, ja liekit heijastuvat juuri yhden sotilaan perseeseen.
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3
kingdom
07.12.2004 18:31:40
Commandossa myös semmonen että talot räjähtää sisältäpäin vaikka Matrix laittaa ne pommit talon ulkopuolelle. No ei kait siinä.

Gangs of New Yorkissa on myös semmonen kohtaus aika alussa että kun Leo Caprio juttelee jonkun tyypin kanssa, kamerasta riippuen hänellä on säkki joka olalla tai kainalossa. Nopeaa toimintaa.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
Jormaz
07.12.2004 18:40:40
Kaikki räjähdyksetkin voitaisi laskea mokiksi koska niissä räjäytetään vaan pelkkää bensaa. Mutta tämmösillehän oli ihan oma keskustelunsa jossain.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
NHR
07.12.2004 18:48:10

Commandossa myös semmonen että talot räjähtää sisältäpäin vaikka Matrix laittaa ne pommit talon ulkopuolelle.

Tästä tulikin mieleen siinä huonossa tornadoleffassa, joka tuli joku aika sitten telkusta (Atomic Tornado, tai joku), niin siinä tornadon hajottaessa talon ikkunat sirpaleet lensivät sisäänpäin. Luulisin, että niiden olisi pitänyt hajota ulospäin. Samassa leffassa oli muuten NIIN paljon ääliömäisyyksiä, että ei jaksa ryhtyä luettelemaan...
Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR
FatSam
07.12.2004 22:43:25

Tästä tulikin mieleen siinä huonossa tornadoleffassa, joka tuli joku aika sitten telkusta (Atomic Tornado, tai joku), niin siinä tornadon hajottaessa talon ikkunat sirpaleet lensivät sisäänpäin. Luulisin, että niiden olisi pitänyt hajota ulospäin. Samassa leffassa oli muuten NIIN paljon ääliömäisyyksiä, että ei jaksa ryhtyä luettelemaan...

Jumalauta se oli huono tekele. Ei minkäännäköistä järkeä eikä logiikkaa.
Ze Kink
07.12.2004 23:12:59 (muokattu 07.12.2004 23:13:54)
Commandossa Arska kantaa alussa puuta ja näkee ihan selvästi että se on tehty muovista. Myös siinä kohdassa kun se kannattelee sitä jotain pahista veden päällä näkyy että sillä on joku koukku jalassa. Yhdessä kohtauksessa tyypit vetävät hienot voltit kuollessaan, ja trampoliinit näkyy joista ne hyppää. Myös tyypit kuolee ilman syytä, jonkun talon räjähtäessä n.15m päässä. Ja Arska ei lataa kai edes kertaakaan.

E: Enkä osa krrjirjottaa.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
cldron
08.12.2004 08:16:09
Commandossa Arska kantaa alussa puuta ja näkee ihan selvästi että se on tehty muovista. Myös siinä kohdassa kun se kannattelee sitä jotain pahista veden päällä näkyy että sillä on joku koukku jalassa. Yhdessä kohtauksessa tyypit vetävät hienot voltit kuollessaan, ja trampoliinit näkyy joista ne hyppää. Myös tyypit kuolee ilman syytä, jonkun talon räjähtäessä n.15m päässä. Ja Arska ei lataa kai edes kertaakaan.

hei pliis, ei nyt aleta kertaan Commandon virheitä.. niistä sais kirjotettua Raamatun paksusen kirjan..
sitäpaitsi se on niin huippu leffa, ettei niillä virheillä oo väliä, ne kuuluu asiaan..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
T.S. S L A Y E R
08.12.2004 09:03:54

Myös maailman parhaasta leffasta PULP FICTIONista löytyy virheitä.

Kun Vincent Vega on menossa hakemaan Miaa ja kun hän kävelee coolisti kohti hänen talon ovea, niin lasiseinässä näkyy armottoman selkeästi kuvausporukka jotka työntävät kameraa eteenpäin siinä.

Jackie Brownista kun Jackie kävelee kauppaan jossa on sininen seinä takana, siinä seinässäkin heijastuu kameramiehet.
Monarque
08.12.2004 15:15:07
Myös maailman parhaasta leffasta PULP FICTIONista löytyy virheitä.

totta, siin vaihees ku Bruce Willis oli poistunut taxilla nyrkkeilymatsista ja pistää tupakaks, ni savu leijailee taxin ikkunasta suoraa ulos, luulisi että jos liikkuvasta autosta tulee savua ulos niin se lähtisi ilmavirtauksen mukaan
Väkivalta lopettaa vittuilun
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)