Aihe: Iloista heviä
1 2 3 4 5
Pelsi
05.12.2004 02:16:03
Naulan kantaan Vasaralla (*nauraa omalle sutkaukselleen*)!
Helloweenista tulee mahtava olo kuunnellessa, loistavia riffejä, loistavia kappaleita, ja niin 80-lukulainen ja rento meininki että persekkin hymyilöö...

Joo, monen perse onkin haljennut kahtia, koska Helloweeniä ensimmäisen kerran kuullessa repeää.

Mutta iloisuudesta huolimatta (tai juuri siitä johtuen) kappaleet ovat kyllä mainioita. Ja ne lyriikat...

"Dr Stein grows horrid creatures, lets them run into the night
They become great rock musicians, when their time is right"

Tai jotenkin noin, ei ole lyriikoita tässä nyt eikä jaksa googlettaa. Mutta hassu on.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
Necromuru
05.12.2004 03:28:43

Melodinen hevi on usein aika hilpeää.
LassiÖ
05.12.2004 20:42:21
Freedom Call, hoho.

Meillä on yks tuonniminen biisi :-)
Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26
miccomalliton
05.12.2004 22:11:51
Legendaarisella kristillisellä metalli bändillä, Extolilla on useampia "duuri sävytteisiä" pläjäyksiä. Kuulostaa massasta poikkeavalta, varsinkin kun tyyli on black/death!
Tosin osa biiseistä on kyllä synkempää mörkoilyä.
ozz3
05.12.2004 22:52:48
Yngwie on aika iloista
"There's No Presents, Not This Christmas" - King Diamond "It's Christmas again, i know, there's only sadness in my soul" - King Diamond
Robert
06.12.2004 03:05:51
Edguy - Alien Drum Bunny

Hilipeää.
Allekirjoitus
Moratoria
06.12.2004 16:14:23 (muokattu 06.12.2004 16:14:51)
Viimeksi iloisista on iskenyt 3 Inches of Blood. Vokaalit on hauskoja.
Rumpali Rölli
10.12.2004 12:18:46
Power Metal se on semmoista fantasia henkistä iloista rallatusta joka tuo mieleen lähinnä keskiajan myytit :D
Trust Your Ear, Listen Metal
Eddie
10.12.2004 13:02:47

Power Metal se on semmoista fantasia henkistä iloista rallatusta joka tuo mieleen lähinnä keskiajan myytit :D

Yhdys sanat kirjoitetaan yleensä yhteen, sanoi äidin kielen opettajani.
Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke!
Torniojaws
10.12.2004 13:11:59

Something's growing in my pants
As she looks into my eyes
Now I smile the whole damn night
But my dream acts cold as ice

It's time for just a little sign
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Starlia
10.12.2004 15:18:51
kaikki bläkmetaltruuseitan bändit saavat hymyn kasoilleni. teidä sitten johtuuko se iloisuudesta vaiko jostain muusta..

kamoon.. kuka otta tosissaan bändin jonka nimi on joku vitun ZORGOROTH ja edes bändin logosta ei saa mitään selvää, musiikista puhumattakaan.

kai ne siksi käyttävät maskeja, kun eivät halua kenekään tunnistavan itseään. oma äitikin voisi ekaksi nauraa ja sitten hävetä lastaan..
Hohhoijaa
10.12.2004 15:31:26

Se on tarkoituskin.
"En naisiin tee mä suurta vaikutusta,
mun tyylini on harmaa ja musta"
Booligan
10.12.2004 15:55:39

lähes koko Anthraxin tuotanto
suuri osa Metallican Kill em all levyn biiseistä
osia Dream Theaterin biiseistä
Death Angelin uudella on aika pirteää meininkiä
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
toxic
10.12.2004 22:33:19
Iron Maiden invaders on kylläkin niin iloinen kappale....

Megadethin killing is my business, and business is good on kanssa aika "iloinen" :D

Tuo duuri sopii justiinsa pirun hyviin metallican orionin tyylisiin kappaleisiin. Sinne väliin vaan röiläyttää...

Okei, oon hiljaa 5 minuuttia :/
Lappis
11.12.2004 00:17:17

lähes koko Anthraxin tuotanto
suuri osa Metallican Kill em all levyn biiseistä
osia Dream Theaterin biiseistä
Death Angelin uudella on aika pirteää meininkiä

Anthraxin koko tuotanto?

Persistence of Time? Sound of white Noise? Stomp 442? Volume 8 ? We've come for you all? Siinähän on jo yli puoli tuotantoa ja ei kyllä ole kovinkaan hilpeää ainakaan minun korvaan.

Kyllä Anthraxin biiseissä ( noita levyjä edeltäneissä ) on aina ollut sellainen ..hilpeä tunnelma, mutta ei se tule kyllä suoraan musasta vaan jostain muusta. Jätkien asenne kait sieltä paistaa läpi tai jotain.
Joka levyiltä löytyy jotain hilpeätä ja sitten vähemmän hilpeätä. Äh, vittu. Mä oon väsynyt, ei jaksa jauhaa, ihan sama. Kaikki on HHJJ. Nukkumaan ny.
TheWickerMan
11.12.2004 10:49:37
Maidenilta vaikka kuinka moni piisi..
- Kyllä.
StoRBa
11.12.2004 13:46:42

Iron Maiden invaders on kylläkin niin iloinen kappale....

No niin on! Liian iloinen mun mielestä. Sitä kertsiä ei vaan pysty kuuntelemaan, niin iloinen se on.
I want YOU to join the swedish army!
toxic
11.12.2004 17:58:09
No niin on! Liian iloinen mun mielestä. Sitä kertsiä ei vaan pysty kuuntelemaan, niin iloinen se on.

:)
Eddie
12.12.2004 14:48:05 (muokattu 12.12.2004 14:48:27)

Invaders, tyyty-dydy-dy, pillaging!
Invaders, tyyty-dydy-dy, looting!
Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)