Aihe: Line6 dm4 on hyvä ellei loistava
1
komuhe
08.02.2003 10:27:57
Olen nyt neljä päivää kokeillut Line6 dm4:sta.
Alkuperäisiä saundeja ja omia asetuksia. Laite on osoittautunut
erittäin käyttäjäystävälliseksi ja äänellisesti loistavaksi.
Säröt löytyvät laidasta laitaan. Ja erot alkuperäisiin ovat
olemattomat , jos ollenkaan. Myös noise gate löytyy.
Laitetta voin lämpimästi suositella sinulle, joka olet
kyllästynyt ainaiseen parempaan särön etsintään.
Psycho-Monkey
08.02.2003 15:25:30
Ja hintaa oli...??
I can cause you pain and make it last!
Blenderhead
08.02.2003 17:22:56

Ja hintaa oli...??

Eikös se ollu jotakin 350 egen paikkeilla. Ajattelin ite ostaa sen kunhan kesä tuloopi.
The world won´t stop.
Dumb
08.02.2003 18:24:42

Eikös se ollu jotakin 350 egen paikkeilla. Ajattelin ite ostaa sen kunhan kesä tuloopi.

Tuota luokkaa se taitaa olla. St. Paul's Soundista saa kai johonkin 320€ hintaan. Itsekin olen ajatellut tuon DM4:sen joskus hankkia, mutta eipä ole vielä ihan ostoslistan kärjessä.
PIM
09.02.2003 16:15:41
Ihan vaan vinkkinä että kannattaa tsekata myös Bossin vastaava malli eli OD-20. Joidenkin mielestä se on jopa parempi kuin DM-4 mutta satasen halvempi.
Right now I'm fucking busy, or vice versa..
ForSakeN
10.02.2003 17:40:09
Oishan tuossa ainakin valinnanvapautta säröjen suhteen. Ja aikas kestävän näköseltä näyttää...Kyllä kaatusin ittekin enemmän bossin puoleen plussaa vielä, että ei ole hinnalla pilattu.
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ! (siis se plugi) :o
benny
10.02.2003 19:42:57

Oishan tuossa ainakin valinnanvapautta säröjen suhteen. Ja aikas kestävän näköseltä näyttää...Kyllä kaatusin ittekin enemmän bossin puoleen plussaa vielä, että ei ole hinnalla pilattu.

Bossilla ei kato tarvi maksaa niin paljoa pelkästä merkistä.
(niin ja enemmän mä Bossiin luottaisin kuin Line6:n. Jotenkin Line6 jo soundaa halvalta paskalta :)
mrk
10.02.2003 20:13:15
Vinkki kaikille jotka suunnittelevat laitteen ostamista: http://www.suomalainen-soitinkauppa.fi ja sieltä Musiikki-Kullas sivulle. Hintaa vain 249 euroa!

Harmittaa hieman kun tuli itse maksettua jokin aikaa sitten satanen enemmän. Hyvä peli se silti on. Kokemusta aidoista pedaaleista ei löydy kuin Big Muffin osalta ja kyllä DM4 ihan hyvin ainakin sitä jäljittelee. Muutkin soundit ovat mielestäni todella hyviä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)