Aihe: Danelectron distrorion vai marsun jackhammer pedaali?
1
ihimemies
07.02.2003 21:31:57
Olen ostamassa pedaalia ja päädyin näihin kahteen vaihto ehtoon DANELECTRO DISTROTION tai MARSHALLIN JACKHAMMERIIN. HUOM! Voi ehotta muitakin pedaaleja kuhan hinta on siinä 60 hujakoilla
Jee
battery
07.02.2003 21:36:08
Legendaariset: Mihin tyyliin?Mikä vaffari ja semmosta
ihimemies
07.02.2003 21:51:06
Soitan vähän kaikenlaista. No sanotaanko semmosta komppausta ja vähän sooloilua eli Iron Maidenista Lordiin.
Jee
haist vittu sit
08.02.2003 13:28:33
onko toi dano fab tone? jos ni se on ainakin sellanen että siitä ei saa säädettyä särön määrää. eli jos se olis ainoo särö pedaali ni ei olis mun mielestä kovin hyvä juttu.
hemmo
08.02.2003 14:04:25

onko toi dano fab tone? jos ni se on ainakin sellanen että siitä ei saa säädettyä särön määrää. eli jos se olis ainoo särö pedaali ni ei olis mun mielestä kovin hyvä juttu.

Joo toi Fab Tone on aika raju. Säröä on joko paljon tai ihan helvetisti. Sopii muuten bassolle (kunhan treblen kääntää pois).
Kamalistani ei mahdu tähän.
haist vittu sit
08.02.2003 14:13:49
niin eikä siitä mun muistaakseni paljoa matalia ääniäkään lähde... en muista ihan varmaksi. mulla oli fab tone joskus käytössä soolosärönä, enkä sitten lopulta siitä pitäny ja myin pois. perus säröksi toi marsu on varmaan paljon parempi parempi.
hemmo
08.02.2003 14:47:30

niin eikä siitä mun muistaakseni paljoa matalia ääniäkään lähde... en muista ihan varmaksi.

Muistat valitettavasti väärin. Bassoa on, paljon. Mulla on sellainen, enkä puhu muistikuvien perusteella.
Kamalistani ei mahdu tähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)