Aihe: Anna Eriksson, RMJ-live
1 2
Tellervo
07.12.2004 10:50:58
Eikös se Anna oo itse sanonut, ettei diggaa iskelmää. Voisi kyllä kieltämättä laulaa jotain vähän... munakkaampaa, tai munasarjempaa... kun rahkeita kuitenkin on. Välillä ihan hävetti että voi kökkö mitä biisejä, mutta olihan siellä onneksi hyviäkin välillä.

Ja onhan se nättikin, juu, jos se tässä kerran on niin keskeistä :)
"Höhö! Sulla ketää oo ollu." Hemmo
Alpha
07.12.2004 10:59:19
Vois laulaa vaikka englanniksi jotain tuollasta tyyliin Anastacia tai muuta nuorempaan väkeen vetoavaa musiikkia.

Yhtään väheksymättä Annaa, niin onhan Anastacialla ihan uskomaton ääni...

Annalla liian puhdas ja kirkas tollaseen Anastacian tyyliseen musaakkiin...

Minun mielipide...
Tellervo
07.12.2004 11:15:16
Yhtään väheksymättä Annaa, niin onhan Anastacialla ihan uskomaton ääni...

Annalla liian puhdas ja kirkas tollaseen Anastacian tyyliseen musaakkiin...

Minun mielipide...

Joo ja noita nasaali-Anastacioita on ihan tarpeeksi.

Minun mielipide...
M.i.k.key
07.12.2004 11:50:51
Naispuolinen Pate Mustajärvi. Huutaa vain.

HOHO!
T.S. S L A Y E R
07.12.2004 12:00:00

Auts!! kun on niin kaunis! Szuwinggg!!!!

ja Hoho mikä basisti. HohO!
Alpha
07.12.2004 12:47:49
Joo ja noita nasaali-Anastacioita on ihan tarpeeksi.

Minun mielipide...

Mikä on nasaali? Sivistäkää tyhmää...
Tellervo
07.12.2004 13:29:37
Mikä on nasaali? Sivistäkää tyhmää...

Pikkuorava. Nenä-ääni.
Alpha
07.12.2004 13:34:57
Pikkuorava. Nenä-ääni.

Ahaa...meinataan tyyliin Nailon Biit?

Kyllähän Anastacia hiukan samalla tavalla vetää, muttei kuitenkaan...

Mutta se mitä mä arvostan Anastaciassa on laaja/persoonallinen ja HYVÄ ääni, sekä pirun hyviä biisejä. Kuka ne nyt onkaan tehnyt...
Notefix
07.12.2004 20:38:01 (muokattu 07.12.2004 20:38:28)

Muuta en toivo kuin parempia biisejä...mutta kuka niitä Suomessa osaa säveltää?

Kyl mä oon kuullu todistettavasti hyviä biisejä ...jostain syystä ne ei vaan päädy levylle täällä...ja onhan meillä sitten MK.
My name is Baron, Notefix Baron "
sirdickyj
07.12.2004 20:47:57
Kauheaa paskaahan tuo oli. Kuka on keksinyt, että kaiken pitää olla niin mitäänsanomatonta? Äijät on kun Dressmannin mainoksesta ja Anna (hyvä laulaja kylläkin) muka-tulkitsee jonninjoutavaa euro-humppaa, joka on mukamas jotain "crossover-musiikkia". Vitut se mitään crossoveria ole, samaa tanssilavaskeidaa mitä Kaija Koo on tehnyt jo kymmenen vuotta, tosin biisit nyt on piirun verran parempia. Vittu että tällaistakin sitten esitetään muka-rockina jossain Raumanmeren Juhannuksessa, joka muuten on kaiien junttimaisuuden huipentuma.

Bändi oli hyvä, ja vaikka esim. vituttikin Sami Lehdon puolesta (hyvä rumpali, jonka toivoisi olevan jossain arvokkaammissa hommissa), niin häntä/heitä tuskin vitutti yhtään olla siellä isolla lavalla vetämässä toimivan bändin kanssa hyvällä liksalla. Minkäs teet, kun Suomessa hyvien soittajien ainoat ansaitsemismahdollisuudet on soittaa iskelmäbändissä tai Bumtsibumissa.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
bedlam
07.12.2004 22:11:21

Kyllä tuo hässimisen taustanauhana meni. Mutta Annan äänestä en kyllä koskaan ole digannut, liian kova, tunteeton ja pistävä.
http://www.mikseri.net/kiasma
HaloOfFlies
07.12.2004 22:39:30

Kyllähän Anna Eriksson kaunis on, varsinkin muutaman metrin päästä nähtynä. Musiikkinsa ei oikein meikäläistä sytytä.
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
J. Cool
08.12.2004 00:35:53

sony eriksson, tarkka vire oli ja hyvä ääni. varmaan ollu kakskybäsenä kuuma kissa :D
don't touch my bumtsibum
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)