anstir 05.12.2004 17:23:20 (muokattu 05.12.2004 17:24:21) | |
---|
Osaisiko joku kertoa jotain noista rummuista kun ei haullakaan mitään löytynyt. Valmistus on ilmeisesti lopetettu? Omakohtaisia kokemuksia? Tarttis vähän informaatiota.. kiitos. |
AP 05.12.2004 17:25:40 | |
---|
Ammattitason rummut. Tulivat markkinoille ihan 80-90-luvun taitteessa. Vaahterarungot, paitsi jälkeen tulleessa SIgnia Marquis-mallissa taisi olla jotain muutakin seassa. Mitä olen kuullut kokemuksia ja itse rumpuja, hyvältähän nuo soundaavat. Ja tosiaan, ei valmisteta enää. K100 #7 |
Osaisiko joku kertoa jotain noista rummuista kun ei haullakaan mitään löytynyt. Valmistus on ilmeisesti lopetettu? Omakohtaisia kokemuksia? Tarttis vähän informaatiota.. kiitos. enoo kyllä päässy muuta ku kuolaamaan mutta täytyypä sanua että melkee itku pääsi ku kuuli että lopettivat niiden valmistamisen.. sen verran kuitenkin omaan mieleen ois ollu ne kaikki ominaisuudet osien ja kiinnitysten suhteen... |
lethus1 07.12.2004 10:35:26 | |
---|
enoo kyllä päässy muuta ku kuolaamaan mutta täytyypä sanua että melkee itku pääsi ku kuuli että lopettivat niiden valmistamisen.. sen verran kuitenkin omaan mieleen ois ollu ne kaikki ominaisuudet osien ja kiinnitysten suhteen... Heheh. Mulla on siniset, näppärän näköiset Signiat. 22" basari, 10", 12", 14", 16" tomit ja 14" snare. On mainiot pelit kyllä eikä ole vielä löytynyt mitään valittamista mitä nyt puoltoista vuotta olen niillä soitellut. Paljo hyötyä Signioista nyt kun ei ole varaa uusia sata vuotta vanhoja kalvoja :( |
Lycaon 07.12.2004 15:18:02 | |
---|
Helvetin kova setti. Jos jostain vielä saat, niin osta äkkiä pois. Ite kusin hunajaa kun kuulin Sonatan keikalla niitä saundeja. Ainut setti mihin vaihtaisin nykyisen Pearl Session Eliteni. Pidä tunkkis. |
Epämuusikko 07.12.2004 17:00:29 | |
---|
jos jollain on nurkissa ylim. 16- tai 18" tomi (sapphire blue, syvä, omilla jaloilla), niin mulle reippaasti pikaviestiä. on taas se aika vuodesta..... Myytävänä Sabian AAX 20" Studio Ride! |
HCW 07.12.2004 17:10:53 | |
---|
Itse omistan tuommoisen Signian virvelin (6,5x14, messinkiä). Yhden keikan olen soittanut Signin setillä ja oli kyllä kovasti mieleeni. http://www.strangefruitband.net |
lethus1 07.12.2004 18:50:09 | |
---|
jos jollain on nurkissa ylim. 16- tai 18" tomi (sapphire blue, syvä, omilla jaloilla), niin mulle reippaasti pikaviestiä. on taas se aika vuodesta..... Heheh olet tainnut ennenkin huhuilla tuota 16" tomia :D Taas kroonisessa rahapulassa tekisi mieli myydä pois mutta tulisin katumaan sitä kuitenkin varsinkin nyt kun nään, ettet ole moista löytänyt vuoteen. Jos haluaisi takas niin enpä mistään taitaisi löytää. Sinäänsä muuten aika turha viesti, pelkkää puukolla haavaan tökkimistä. Sori siitä:D Tietenkin saa tarjota käsittämättömiä summia:D |
U-rip 07.12.2004 19:53:29 | |
---|
Helvetin kova setti. Jos jostain vielä saat, niin osta äkkiä pois. Ite kusin hunajaa kun kuulin Sonatan keikalla niitä saundeja. Ainut setti mihin vaihtaisin nykyisen Pearl Session Eliteni. Ne kovat saundit saattaa johtua kyllä Kortelaisen Ahtistakin.... aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |