Aihe: Preliminäärit (Varsinkin matikannä)
1 2 3
Fortune
08.02.2003 12:30:04

PS. Yo-todistusta en ole missään tarvinnut.

Miten sinä sinne kouluun pääsit sitten?
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Vilhelmus
08.02.2003 12:38:17

Miten sinä sinne kouluun pääsit sitten?

Pääsykokeilla.
Ei pysty kykeneen.
Vilhelmus
08.02.2003 12:41:51

Tokihan sinulla oli ainakin lukion päästötodistus oltava, jotta sait todistettua hakukelpoisuutesi, häh, häh?
:)

Hoho. Olihan mulla, ja huomattavasti parempi kuin YO-todistus. Eikä sillä, onhan se hienoa että jotkut jaksavat panostaa kunnolla.
Ei pysty kykeneen.
Fortune
08.02.2003 12:43:09

Eikä sillä, onhan se hienoa että jotkut jaksavat panostaa kunnolla.

Jep, itselläni homma on kyllä hyytynyt totaalisesti lukion jälkeen.

Eivät perusopinnot nappaa niin yhtään, läpi olen toki luovinut, mutta vasta nämä ammattiaineet kiinnostavat. Lienee tosin aika yleistä.
Possu.
Velli
08.02.2003 13:48:47
Toivottavasti ei enää koskaan tarvi palata "opiskelujen" ääreen. Musiikkia kyllä jaksaa opiskella, mutta ei kyllä pätkääkään enää reaaliaineisiin lukeutuvia tai etenkään matematiikkaa! Ite kirjoitin reaalista M:n, englanti, ruotsi, äikkä: E ja lyhyt matem.:L vuonna 2000. Ei ole kyllä tuosta lapusta paskan verran hyötyä jatkosuunnitelmia ajatellen. Opiskelu sucks.
MacGyver
08.02.2003 13:54:32
Mulla on tuo matematiikan L vaan aika kriittinen, sillä en millään jaksaisi käydä TKK:n pääsykokeissa. Kun tuonne TLT:n puolelle aion hakeutua, koska siellä nyt sattuu olemaan pääainemahdollisuutena akustiikka ja äänenkäsittelytekniikka, eikä sinne paperivalintaan ole muuta vaikeaa kuin tuo matematiikan L kynnysehtona. Pisteitä näillä näkymin olisi tulossa 22-26 paperivalintaan, ja 18 piti olla että pääsi sisään papereilla. Joten jos vaan se L tulee matematiikasta, niin sisällä ollaan. En tosin usko, että pääsykokeet menisivät niin huonosti, että en saisi 16/40 pistettä niistä, joten melko varmasti sisään pääsen vaikka niissä joutuisikin ramppaamaan. En vaan haluaisi tahi jaksaisi lukea niitä varten, siinä voi mennä jopa arvokasta työaikaa hukkaan.

-MacGyver
Si vis pacem, para bellum
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Fortune
08.02.2003 16:47:21
En vaan haluaisi tahi jaksaisi lukea niitä varten, siinä voi mennä jopa arvokasta työaikaa hukkaan.

-MacGyver

Mutta samoja asioitahan niissä kysytään kuin yo-kirjoituksissa, joten itse asiassa luet jo nyt niihin.

Minä kävin hakemassa niistä vain kynnysrajan, mutta minuapa eivät nuo über-osastot kiinnostaneetkaan. Eikä kyllä suuremmin tämäkään nykyinen, mutta olkoon.
Possu.
BaariMikko
10.02.2003 21:00:56

Englannista täytyy nyt kai lähteä L:ää tavoittelemaan ihan tosissaan, kun prelistä napsahti L. Siitäkin huolimatta, että konttasin kuuntelussa ja sain siitä vain 82 pistettä.
Taon yksin sieluni mustaa varjoa...
Shoggoth
11.02.2003 00:29:51
Tuossapa teille aihetta sivuten:

http://maa.pienitaivas.fi/~phyrex/lasku.jpg

Jollakin ilmeisesti alkanut hieman turhauttamaan tuo laskeminen... :)
http://koti.mbnet.fi/shoggoth/
MacGyver
11.02.2003 12:15:50
Perkele. Tuli matikan preli takaisin ja vaivaiset 49 pistettä. Onneksi itseä lohduttaa se, että asiavirheitä ei ollut. Kumma kyllä, puutteellisista määrittelyistä meni 10 (3+3+2+2) pistettä, kuten osasin ennustaakin. Inhottaa olla oikeassa. Se viimeinen piste meni huonosta merkinnästä: olin käyttänyt |x| != 2 kun olisi pitänyt käyttää x != ±2. Harmillista, mutta osasin odottaakin tällaista. Pitänee keskittyä lähinnä noihin määrittelyihin, onnekseni kun osaan jo asiat.

-MacGyver
Si vis pacem, para bellum
Treeniohjelma
Oma rakkaani
BaariMikko
12.02.2003 19:06:52

Tänään sain viimeisenkin prelin takaisin, äikästä 93 pistettä. Ihan mukavasti on nämä "kenraaliharjoitukset" siis mennyt, täytyisi vaan saada taso pidettyä korkealla.

Mutta huomennahan me, luonnollisesti, juomme viinaa. Mietitään näitä toisarvoisia juttuja sitten sen jälkeen x)
Taon yksin sieluni mustaa varjoa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)