Hohhoijaa 06.12.2004 17:47:20 | |
---|
Oli hyvä top40:ssä ku oli lehdistötilaisuudesta kuvaa ni heikki kysys lemmyltä notta "olette varmasti saaneet oman osanne naisista?" Tähän lemmy: "ja sinun osasi myös." Repesin tälle. Niin minäkin toden totta repesin. Lemmy on nero. |
Muutaman biisin kuulleena oon vakuuttunu että aika hyvä meininki niillä on ja No Sleep Till Hammersmith on mulla ostoslistalla, kiitos RR4E:n suosittelujen. :) Kannattaa ostaa se expanded edition, missä on lisää matskua niiltä keikoilta, mistä alkuperäiset biisivalinnat otettiin. Täyttä rautaa! "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Powerslave88 06.12.2004 21:40:27 | |
---|
Kyllähän Iron Maidenit ja metallicat lyöpi ton kyseisen paska bändin mennen tullen. Twilightningin on paljo parempi vaikka onkin vasta niin uusi bändi |
Antti1997 06.12.2004 21:56:39 | |
---|
Kyllähän Iron Maidenit ja metallicat lyöpi ton kyseisen paska bändin mennen tullen. Twilightningin on paljo parempi vaikka onkin vasta niin uusi bändi No minkä helvetin takia sä tänne sitä tuut kertomaan? Houdi hou! |
ozz3 06.12.2004 21:58:30 | |
---|
Kyllähän Iron Maidenit ja metallicat lyöpi ton kyseisen paska bändin mennen tullen. Twilightningin on paljo parempi vaikka onkin vasta niin uusi bändi Uskomatonta idiotismia, vaikka Maiden, Metallica ja Twilightning ovatkin hyviä. "There's No Presents, Not This Christmas" - King Diamond
"It's Christmas again, i know, there's only sadness in my soul" - King Diamond |
Phobophile 06.12.2004 22:19:09 | |
---|
Kyllähän Iron Maidenit ja metallicat lyöpi ton kyseisen paska bändin mennen tullen. Twilightningin on paljo parempi vaikka onkin vasta niin uusi bändi Hoho! Ei vittu mikä jätkä. Sano samantien tämä kaikkiin muihinkin tämän alueen ketjuihin. Descanting the insalubrious |
Ozzman 07.12.2004 00:05:20 (muokattu 07.12.2004 00:06:07) | |
---|
Ja taas te idiootit, syötte trollin syötin. Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtää, että trollit elää teillä. Mitä enemmän teitä vituttaa sitä kivempaa niillä on. Joten jätetään noi rauhaan leikkimään elämää. EDIT: Olipas hassu post. :P Äsh. |
Deathrace King 07.12.2004 00:18:50 | |
---|
Ja taas te idiootit, syötte trollin syötin. Jotenkin minusta tuntuu, että nyt ei ole trolli kyllä kyseessä. Nuori hevimiehen alku päästi vaan "hiukan" ajattelemattoman kommentin suustaan ja nyt häpeää nurkassa naama punaisena ;) Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Antti1997 07.12.2004 00:33:19 | |
---|
Jotenkin minusta tuntuu, että nyt ei ole trolli kyllä kyseessä. Nuori hevimiehen alku päästi vaan "hiukan" ajattelemattoman kommentin suustaan ja nyt häpeää nurkassa naama punaisena ;) Mutta kun jo ensimmäisellä sivulla oli samanlainen kommentti niin tuskin ainakaan hetken mielijohteesta on kirjotellu. Houdi hou! |
MV 07.12.2004 10:19:51 | |
---|
Pitäisi varmaan mennä itsekkin kertomaan kaverin twilightningketjuun. Kuinka hyvä bändi motörhead on verrattuna tohon twilightningiin. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Tympee Huttunen 07.12.2004 10:40:34 (muokattu 07.12.2004 10:42:33) | |
---|
Motörheadilla on pirusti sellaisia "Örrr MÖTÖRHEAD"-faneja. Kysyy niiden lempibiisiä, niin vastaus on "Ace of Base". Hyvin vähän Moottoripäiden levyt myyvät, vaikka hypetys onkin päällä. Enemmän tekoja, kuin puhetta. hehkuttajat. Ei kyllä minultakaan löydy kuin kolme levyä. Edit: mutta sama juttu se on muidenkin dinosaurusten, kuten Black Sabbathin, kanssa. |
Tympee Huttunen 07.12.2004 10:42:02 (muokattu 07.12.2004 10:42:23) | |
---|
Mokasin... |
Ben_D 07.12.2004 10:48:47 | |
---|
Motörheadilla on pirusti sellaisia "Örrr MÖTÖRHEAD"-faneja. Kysyy niiden lempibiisiä, niin vastaus on "Ace of Base". Hyvin vähän Moottoripäiden levyt myyvät, vaikka hypetys onkin päällä. Enemmän tekoja, kuin puhetta. hehkuttajat. Ei kyllä minultakaan löydy kuin kolme levyä. Edit: mutta sama juttu se on muidenkin dinosaurusten, kuten Black Sabbathin, kanssa. Joo näin on. Moottoripäitä mulla löytyy, mutta Sabbathin levyjä täytyis hommata. Ei ole tällä hetkellä kun yksi kokoelma. |
Ozzman 07.12.2004 15:18:11 (muokattu 07.12.2004 15:18:22) | |
---|
Jotenkin minusta tuntuu, että nyt ei ole trolli kyllä kyseessä. Nuori hevimiehen alku päästi vaan "hiukan" ajattelemattoman kommentin suustaan ja nyt häpeää nurkassa naama punaisena ;) Voi kai se noinkin olla. Mutta jos tuo 88 on hänen syntymävuotensa, niin luulisi tuohon ikään mennessä jo löytyneen kunnioitusta veteraaneja kohtaan. :) Äsh. |
Tinmo 07.12.2004 18:25:08 | |
---|
Joo näin on. Moottoripäitä mulla löytyy, mutta Sabbathin levyjä täytyis hommata. Ei ole tällä hetkellä kun yksi kokoelma. VOIVOI! Sabbathia pitää omistaa ainakin ne viisi ekaa :) Itse aiheeseen: En jaksa kirjoittaa tähän, kuinka kova bändi on, koska sitä tässä on jo toitotettu. Motörhead menee melkein underground-bändistä, koska ihmiset ei tosiaan tunne bändin tuotantoa sen yhden biisin lisäksi. Sedät rankaisi viime levyllään paremmin kuin koskaan, Inferno nousi minun "haluatko turpaan?"-levytlistan ykköseksi hujahtamalla. Aivan vitunmoinen mätke koko levyn läpi. Eli ne, jotka väittävät etteivät herrat ole vuoden 1981 jälkeen tehnyt hyvää matskua, voivat puolestani tuikata itsensä tuleen. Motörhead taitaa olla myös maailman paras festari-bändi, en ainakaan itse keksi parempaa.... Iiro Seppänen on pään verran liian pitkä. |
lapio 07.12.2004 18:55:24 | |
---|
Inferno nousi minun "haluatko turpaan?"-levytlistan ykköseksi hujahtamalla. Aivan vitunmoinen mätke koko levyn läpi. Eli ne, jotka väittävät etteivät herrat ole vuoden 1981 jälkeen tehnyt hyvää matskua, voivat puolestani tuikata itsensä tuleen.
Inferno on kyllä kova levy, kovempi kuin Hammered joka ei myöskään huono ollut. Mielestäni tuo We are motörhead on vielä kovempi. Kokonaisuutena tiiviimpi paketti ja biisit ovat keskiarvoltaan hieman laadukkaampia. |
Angus 08.12.2004 08:35:12 | |
---|
Inferno nousi minun "haluatko turpaan?"-levytlistan ykköseksi hujahtamalla. Aivan vitunmoinen mätke koko levyn läpi. Inferno on kyllä ihan perkeleen kova LP! Olisi kyllä saanut olla ihan normaali 1LP kahden LP:n sijasta, harmittaa vaihtaa puolta kolmen biisin välein. Jokatapauksessa perkeleen kova levy. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
juhopetteri 08.12.2004 12:35:43 | |
---|
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. äijäskin oli paska! Born to lose Live to win |
Powerslave88 08.12.2004 20:15:39 | |
---|
Elikkä tänne lörpötystä maailman parhaasta ns. metallibändistä! Elikkä tämmönen oli jutun juuri, eli kannattaisko teijän vähän miettiä mitä kirjoittelette tänne vai ettekö osaa lukea ja mähän kerroin vain oman mielipiteeni, niin ei siitä tarvi ottaa vetää paskaa nenään PS. Vittaan tällä tuohon minun kirjoituksen keskusteluun, että mä laittaisin ihan mitä sattuu tänne. VETÄKÄÄ KÄTEEN! |
Phobophile 08.12.2004 20:20:48 | |
---|
Elikkä tämmönen oli jutun juuri, eli kannattaisko teijän vähän miettiä mitä kirjoittelette tänne vai ettekö osaa lukea ja mähän kerroin vain oman mielipiteeni, niin ei siitä tarvi ottaa vetää paskaa nenään PS. Vittaan tällä tuohon minun kirjoituksen keskusteluun, että mä laittaisin ihan mitä sattuu tänne. VETÄKÄÄ KÄTEEN! Heha, aina vaan paranee. Melkein toisen plussan voisin antaa mutta en. Descanting the insalubrious |