Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 58 9 10 11 1290 91 92 93 94
pardy
06.12.2004 14:08:56

Jee, sisällä naisten nahkahousut kuvaan!

Emmä niitä reeneissä käytä, keikoilla vaan...:)
"Muna on mukava asia!" -Yläasteen kotitalouden opetusvideo
Musiikki on mukava asia! -Minä
Wil-J
06.12.2004 14:11:19
Emmä niitä reeneissä käytä, keikoilla vaan...:)

Hö.
balzary
07.12.2004 21:42:05

warwickin himoajalle on corvette tulossa vasaran alle helsingin pantissa kohtsillään. lähtöhinta 550e.
pardy
07.12.2004 21:48:36

warwickin himoajalle on corvette tulossa vasaran alle helsingin pantissa kohtsillään. lähtöhinta 550e.

Gnäääähh!!
balzary
07.12.2004 21:50:06

Gnäääähh!!

käykäähän joku nappaamassa pois ettei taas mnetin trokarisedän myynti-ilmotuksessa kohta keiku ko. basso.
pardy
07.12.2004 21:52:24

käykäähän joku nappaamassa pois ettei taas mnetin trokarisedän myynti-ilmotuksessa kohta keiku ko. basso.

Ääh... nyt joka tuutista tursuaa unelmakamaa huippuhinnoilla... Toi, sit toi sun Taunus (eiku, sori, Taurus :D) ja viel vaikkapa tuo mr bunglen Corvette... Just näin. GASittajan painajainen.
Incarnation
07.12.2004 21:55:19
Ääh... nyt joka tuutista tursuaa unelmakamaa huippuhinnoilla... Toi, sit toi sun Taunus (eiku, sori, Taurus :D) ja viel vaikkapa tuo mr bunglen Corvette... Just näin. GASittajan painajainen.

Taidat olla toivoton tapaus. Ei kai nyt x+n1 lähes samanlaisella Corvetella voi käyttöä olla yhdenmiehen käytössä...

Koitas pistää niitä kuvia nettiin jo!
balzary
07.12.2004 21:55:52

sun pitää opetella hengittämään syvään :D Taurus = Tare, Pieksämäen kulttimuusikon mukaisesti.
Wil-J
07.12.2004 22:04:50
GASittajan painajainen.

Koko peijakkaan netti on! Viikon sisällä oon mennyt ostamaan basson (tosin 75€HB) ja nytpä menin vielä ostamaan sen Warwick vahvistimen ja Hartke kaapin. Hggnnhh....
balzary
07.12.2004 22:12:10

Koko peijakkaan netti on! Viikon sisällä oon mennyt ostamaan basson (tosin 75€HB) ja nytpä menin vielä ostamaan sen Warwick vahvistimen ja Hartke kaapin. Hggnnhh....

tuo on totta. netin käyttö vähentyny niin ei tuu mietittyä kamahankintoja koko ajan. samaan tahtiin tulee osteltua, mutta ei mee päivät niitä funtsiessa :D
Wil-J
07.12.2004 22:15:20
tuo on totta. netin käyttö vähentyny niin ei tuu mietittyä kamahankintoja koko ajan. samaan tahtiin tulee osteltua, mutta ei mee päivät niitä funtsiessa :D

Niinpä niin :) Jos ostaa kiltisti kaupan hyllyltä voi ostoksia tehdä suht kevytmielisesti ja vähäisemmällä harkinnalla, mutta kun netissä asioi on homma jo paljon monimutkaisempaa. Ensin pitää kaikki hommat tutkia ja ettei missään halvemmalla ym. ja sit kaikki aika vaan menee siihen :S
balzary
07.12.2004 22:16:58

Niinpä niin :) Jos ostaa kiltisti kaupan hyllyltä voi ostoksia tehdä suht kevytmielisesti ja vähäisemmällä harkinnalla, mutta kun netissä asioi on homma jo paljon monimutkaisempaa. Ensin pitää kaikki hommat tutkia ja ettei missään halvemmalla ym. ja sit kaikki aika vaan menee siihen :S

nä, mä mitään kaupasta osta. käytettyjä yksityisiltä. "ainahan tän voi myydä melkolailla samaan hintaan" on rauhoittava ja päätöksiä nopeuttava mantra.
absqua
07.12.2004 22:30:45
nä, mä mitään kaupasta osta. käytettyjä yksityisiltä. "ainahan tän voi myydä melkolailla samaan hintaan" on rauhoittava ja päätöksiä nopeuttava mantra.

Niin no... tarpeeksi usein kun tapahtuu tuo "melkolailla samaan hintaan", niin vuositasolla alkavat tappiot olemaankin jo ihan huomattavia. Varsinkin jos on kiire, eikä ole aikaa odotella oikeaa ostajaa... ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
pardy
07.12.2004 23:10:39

Taidat olla toivoton tapaus. Ei kai nyt x+n1 samanlaisella Corvetella voi käyttöä olla yhdenmiehen käytössä...

Voivoi! Eikä sillä nyt niin merkitystä ole että tarviinko mä niitä, mut ku se on vaan se "juttu"...:) Kyllä mä aina kaikille kamoille oon käyttöä keksiny sen jälkee ku oon ostanu vaikkei ostotilanteessa olis ollu mitään hajuakaan mitä sillä teen... Kato yhen vois vaik virittää H-vireeseen, yhen vaik D:hen ja ja...:)

Niin, niistä kuvista... Lukases toi: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=35&t=78226&o=0&co=0

Joudun syömään sanani. Vielä menee huomiseksi. Sori.
Incarnation
07.12.2004 23:50:49
Voivoi! Eikä sillä nyt niin merkitystä ole että tarviinko mä niitä, mut ku se on vaan se "juttu"...:) Kyllä mä aina kaikille kamoille oon käyttöä keksiny sen jälkee ku oon ostanu vaikkei ostotilanteessa olis ollu mitään hajuakaan mitä sillä teen... Kato yhen vois vaik virittää H-vireeseen, yhen vaik D:hen ja ja...:)

Niin, niistä kuvista... Lukases toi: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=35&t=78226&o=0&co=0

Joudun syömään sanani. Vielä menee huomiseksi. Sori.

No joo. Ohan tuota GASia vähän ollut liikkeellä täälläkin päin... ;)

Voih... *sniff* Tuska jatkuu huomiseen.
GAS=Niskamies
Wil-J
08.12.2004 07:41:57

Niin no toi on taas ihan totta. Mä oon vielä niin märkäkorva näissä.
pardy
08.12.2004 23:06:52 (muokattu 08.12.2004 23:14:24)

Nyt niitä saa! "Joulu on taas, joulu on taas, ja tarjol' on paljon kuuvii!"

http://www.scene.org:8080/~jokke/janne/warre/

Parempi olla nopee yhteys, noita meinaan on aika pirusti, ja en oo niitä mitenkään ees erotellu, jotku saattaa siis olla aika kehnojakin valaistuksista sun muista johtuen. Mutta kyllä noista näkyy.

Huomatkaa kuvat numero 56, 57 ja 58, joissa näkyy nuo mainostamani loimutkin kivasti. On niitä siinä vielä lisääkin, mutta ne näkyy varmaan muissa kuvissa, jos näkyy.
pardy
08.12.2004 23:13:14 (muokattu 08.12.2004 23:13:37)

ääh... tuplat tuli..
Incarnation
08.12.2004 23:24:13
Ohan toi aika komia!
Vähän näyttää kuitekin aneemiselta tuo ovangkolin ruskea väri kun on Corvette-muotoilluissa bassoissa tuohon kivanpunaiseen bubingaan tottunut.
Mahtaa kuitenkin olla aika peli...
GAS=Niskamies
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)