Heavy Metal Machine 05.12.2004 12:01:58 | |
---|
Jokerit-HPK X Et voi kun syyttää itseäsi.... :) Dead as dead can be |
pellepelle 05.12.2004 12:21:51 | |
---|
Et voi kun syyttää itseäsi.... :) Mä syytän HPK:ta ja niiden ihan paskaa jengiä. |
FatSam 05.12.2004 12:40:46 | |
---|
No kerro nyt muillekkin rivisi. Udinesen ja Ässien kautta tuplia muutama, Ässiä myös sinkkuna. Nyt jos Ässät vielä hävii, on tuplavitutus tiedossa. Eilen meni tosiaan kaikki niin päin vittua: yks kohde noin kahdeksasta tais mennä oikein. |
Rakkikoira 05.12.2004 13:03:56 | |
---|
Udinesen ja Ässien kautta tuplia muutama, Ässiä myös sinkkuna. Nyt jos Ässät vielä hävii, on tuplavitutus tiedossa. Eilen meni tosiaan kaikki niin päin vittua: yks kohde noin kahdeksasta tais mennä oikein. Ai, no en mä sit samaa laita. Pelaan mitä vaan, paitsi Ässien voittoa! |
pellepelle 05.12.2004 13:17:02 | |
---|
Nyt on helppoa raha tiedossa kaikille jotka noudattavat mun vinkkejäni: HPK-Ilves X Kärpät-TPS x Ässät-JYP 2 Kerroin: 48,40 Vois ite pistää ton jos jaksais laittaa pelitilille rahaa tai käydä jossain. |
FatSam 05.12.2004 14:58:14 | |
---|
Ai, no en mä sit samaa laita. Pelaan mitä vaan, paitsi Ässien voittoa! Mä en pelaa yleensä Ässien pelejä ja jos pelaan pistän niitä vastaan. Ei sitte vituta niin paljoa kun ne häviää. |
Rakkikoira 05.12.2004 18:42:13 | |
---|
Vittu. |
FatSam 05.12.2004 19:11:13 | |
---|
Vittu. Hahaa, voitto ja rahnaa! |
Ben_D 05.12.2004 19:34:48 | |
---|
Nyt on helppoa raha tiedossa kaikille jotka noudattavat mun vinkkejäni: HPK-Ilves X Kärpät-TPS x Ässät-JYP 2 Kerroin: 48,40 Vois ite pistää ton jos jaksais laittaa pelitilille rahaa tai käydä jossain. Ei sun noilla riveilläs kannata vedonlyöntitoimistoon duuniin hakee. Ässät-Jyp 2, aivan älyvapaa veto. Mä syytän HPK:ta ja niiden ihan paskaa jengiä. Kumminkin kolmantena sarjassa, että suuta suppuun. Opettele pelaan niin ei tarvi repiä verkkareitaan. |
pellepelle 05.12.2004 23:17:18 | |
---|
Opettele pelaan niin ei tarvi repiä verkkareitaan. Paraskin puhuja. |
Ben_D 06.12.2004 08:53:52 (muokattu 06.12.2004 08:59:12) | |
---|
Paraskin puhuja. Noh, just kotiutin 970 euroa Veikkauksen tililtä. Mites sun voittos? Ei noilla lapuilla. Ja Blues on ollut taas todella hengetön tällä kaudella. Kun katsoo budjettia ja menestystä niin eivät oikein kulje käsikädessä. Viimeksi perjantaina meni lappu vituiksi kun nämä Espoon huippuäijät eivät kykene Saipaa voittamaan. Vannoin, että HIFK tappion jälkeen en Bluesia pelaa, mutta taas tuli tehtyä virhe. No eiköhän nyt riitä Bluesin pelaaminen. |
pellepelle 06.12.2004 12:49:48 (muokattu 06.12.2004 12:50:23) | |
---|
Noh, just kotiutin 970 euroa Veikkauksen tililtä. Mites sun voittos? Ei noilla lapuilla. Ja Blues on ollut taas todella hengetön tällä kaudella. Kun katsoo budjettia ja menestystä niin eivät oikein kulje käsikädessä. Viimeksi perjantaina meni lappu vituiksi kun nämä Espoon huippuäijät eivät kykene Saipaa voittamaan. Vannoin, että HIFK tappion jälkeen en Bluesia pelaa, mutta taas tuli tehtyä virhe. No eiköhän nyt riitä Bluesin pelaaminen. Kyllä mä pitkävedossa voittaisin useemmin jos en koittaisi veikata epätodennäköisiä mutta mahdollisia kohteita. Kyllä mä voisin pelata semmosia rivejä joissa olis kerroin joku 5 mutta emmä jaksa semmosia tehdä. Ja kyllä toi 900€ on helppo voittaa esim. laittamalla 100€ panos. Edit. Bluesilla meni alkukausi vituiksi mutta nyt ollaan nousemassa ja kohta mennään JYPin ohi. |
Ben_D 06.12.2004 13:27:27 (muokattu 06.12.2004 13:31:56) | |
---|
Kyllä mä pitkävedossa voittaisin useemmin jos en koittaisi veikata epätodennäköisiä mutta mahdollisia kohteita. Kyllä mä voisin pelata semmosia rivejä joissa olis kerroin joku 5 mutta emmä jaksa semmosia tehdä. Ja kyllä toi 900€ on helppo voittaa esim. laittamalla 100€ panos. Edit. Bluesilla meni alkukausi vituiksi mutta nyt ollaan nousemassa ja kohta mennään JYPin ohi. Jos se 900 euroa on helppo voittaa niin kerro mullekkin miten. Ottaisin mielelläni 100 panoksella 900 euron voittoja viikottain. Jos tuplaa pelaat niin aika hankala saada ilman utopistisia ylikertoimien hakuja kertoimeksi 9. Asiahan ei mulle kuulu, mutta eikö ole sama kun pyyhkis rahalla hanurinsa kun tekee aivan järjettömiä rivejä, joilla osumatodennäköisyyn on hyvin pieni? Bluesia ei noilla otteilla tulla näkemään keväällä kun tosipelit alkavat. Tai jos ne sattuu itsensä 8 sakkiin pelaamaan niin ensimmäisellä kierroksella voi laulaa, että Sommartiden Hej Hej... |
pellepelle 06.12.2004 14:12:14 | |
---|
Bluesia ei noilla otteilla tulla näkemään keväällä kun tosipelit alkavat. Tai jos ne sattuu itsensä 8 sakkiin pelaamaan niin ensimmäisellä kierroksella voi laulaa, että Sommartiden Hej Hej... Se nyt oli odotettavissa että Blues häviää SaiPalle mutta ethän sä Bluesin peleistä mitään tiedä ni vaikee sun oli sitä tietää että SaiPa oli todellinen ennakkosuosikki (ei aina kannata kattoa kertoimia) ps. Pudotuspeleihin pääsee 10 parasta joukkuetta. |
Ben_D 06.12.2004 14:20:10 (muokattu 06.12.2004 14:27:20) | |
---|
Se nyt oli odotettavissa että Blues häviää SaiPalle mutta ethän sä Bluesin peleistä mitään tiedä ni vaikee sun oli sitä tietää että SaiPa oli todellinen ennakkosuosikki (ei aina kannata kattoa kertoimia) ps. Pudotuspeleihin pääsee 10 parasta joukkuetta. Joo niin pääsee, mutta mun mielestä pudotuspelit alkavat vasta kun ne sääliplayoffit ovat pelattu. Aivan vitun turha keksintö jääkiekkoliitolta. Kaskun eivät samantien keksineet, että kaikki jengit pääsevät playoffeihin. Olisivat säälistä päässeet mukaan myös Blues, Saipa ja Pelicans. Kun Jyp antaa Jyväskylässä Bluesille vielä neppariin niin huonolta näyttää Bluesin kannalta. Millä perusteella Saipa oli ennakkosuosikki? Bluesilla kuitenkin voittopeli Tapparasta vieraissa kun taas Saipa oli saanut kypäräänsä Jokeireilta kotona. Ja Blues tarvii jokaikisen pisteen ettei "playoff" viiva karkaa. Saipa taas on jäämässä Pelicansin kanssa selkeästi ulos playoffeista. Että silleen. Vai Saipa vieraissa Bluesia vastaan ennakkosuosikki.... Ei noita voittoja napsita kertoimia kyttäämällä. Mä olen reilu 20 vuotta näitä hommia seurannut ja tarvittaessa saan vihjeitä suoraan vetotoimistoilta. Onhan tässä vedonlyönnissä oltava tuuriakin, mutta myös tietämystä ja taitoo. Muuten voi huomata hyvin pian, että rahaa ei tipu. |
En sano tätä pahalla mutta onneksi teidänlaisianne "vedonlyöjiä" riittää :) Ruokitte nimittäin aika kivasti niiden suut jotka oikeasti lyövät vetoa. Että jatkakaa vaan niitä sekstettejen pelaamista, ei haittaa mua yhtään :) EDIT: Ja Ben, voitot napsitaan nimenomaan kertoimia "kyttäämällä". Tämän ovat minulle kertoneet kaikki jotka elättävät itsensä vedonlyönnillä ja tämän olen myös itse todennut. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
FatSam 06.12.2004 15:30:14 | |
---|
En sano tätä pahalla mutta onneksi teidänlaisianne "vedonlyöjiä" riittää :) Ruokitte nimittäin aika kivasti niiden suut jotka oikeasti lyövät vetoa. Että jatkakaa vaan niitä sekstettejen pelaamista, ei haittaa mua yhtään :) Mitäs mitäs? "Teidänlaisianne"? Ei täällä ole kuin pellepelle kertonut pelaavansa useita kohteita kerralla. |
Peoplez 06.12.2004 15:33:12 | |
---|
Mitäs mitäs? "Teidänlaisianne"? Ei täällä ole kuin pellepelle kertonut pelaavansa useita kohteita kerralla. Saanut sen kuvan että kaikki pelaavat VÄHINTÄÄN triploja. Sori jos meni huti. En tarkoittanut sinua. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
pellepelle 06.12.2004 15:33:50 | |
---|
Mitäs mitäs? "Teidänlaisianne"? Ei täällä ole kuin pellepelle kertonut pelaavansa useita kohteita kerralla. Niin just...ei saa yleistää! Ei kaikki voi olla yhtä fiksuja ku mä. |
pellepelle 06.12.2004 15:36:42 | |
---|
Vai Saipa vieraissa Bluesia vastaan ennakkosuosikki... Tää ei ollu eka kerta ku käy näin että omat koirat purevat...Bluesille käy näin aika usein. Tuolla tarkotin sitä että Bluesin entiset pelaajat tekee ne maalit. ps. Olen kyllä ihan tyytyväinen siihen että Blues sai edes tasapelin. Ja sulle Ben viellä semmonen neuvo että ottelut JYP-Blues ja Ässät-Blues on varmoja kakkosia. |