ChangeOfSeasons 05.12.2004 20:27:15 | |
---|
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
Hitto, vaikuttaa kyllä turhankin hyvältä. Tahdon ehdottomasti nähdä. Toivottavasti tulee Suomeen. |
KooAa 06.12.2004 09:37:41 | |
---|
Mitäs ihmettä tuo tarnation tarkoittaa. Mun "Advanced learners english" englanti-englanti -sanakirjakaan ei sitä tietänyt. ... tai no, ei mun luonteella paljoa hymyillä. |
armadillo 06.12.2004 12:55:34 | |
---|
tarnation n. The act of damning or the condition of being damned. interj. Used to express anger or annoyance. tarn(al) + (damn)ation. Regional Note: The noun and interjection tarnation illustrate suffixation, the addition of a suffix to a word. Tarnation and darnation (the latter probably having come first) are both euphemistic forms of damnation. Tarnation seems to have been influenced by tarnal, another mild oath derived from (e)ternal! The Oxford English Dictionary cites late-18th-century examples of tarnation from New England, indicating that it has been part of American speech since colonial days. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Nimismies 07.12.2004 01:51:12 | |
---|
Traileri ei oikein pyörähtänyt. Mikä tuossa on ideana? For those about to ballad - we salute you! |
gheisari 07.12.2004 02:13:53 | |
---|
sen äijän koko elämä käydään läpi niitten kuvaamiensa videojuttujen, valokuvien ja muun lööperin kautta. ihan pikkusesta asti on tallentanu tuo mies. hauska mies. hullu äiti. |
Mechanizm 07.12.2004 08:29:05 | |
---|
hauska mies. hullu äiti. Sekä sankari itse että tämän äiti kärsivät mielenterveysongelmista. Judas Priest EI ole tulossa Suomeen keikalle. Eihän? |
JMP71 08.12.2004 17:35:32 | |
---|
sen äijän koko elämä käydään läpi niitten kuvaamiensa videojuttujen, valokuvien ja muun lööperin kautta. ihan pikkusesta asti on tallentanu tuo mies. hauska mies. hullu äiti. Tätähän tässä on ooteltukkin The Truman shown jälkeen. Hanki parempaa luettavaa. |