Aihe: YAMAHA MSP 5 aktiivistudiomonitori
1
C7
06.02.2003 20:06:23
Kyselenpä kokemuksia YAMAHA MSP 5:sta. Lyhyt ja ytimekäs kysymys kuuluu: Mitkä on kyseisen kaiutinparin plussat ja miinukset? Kysyn, kun itselläni ei ole MSP 5:sta minkäänlaista kokemusta, joten jos joku tuntee tuotteen, niin olisin kiitollinen kaikesta siihen liittyvästä tiedosta.
vanha, mutta edelleen elossa!
Roberto
06.02.2003 22:49:06

Kyselenpä kokemuksia YAMAHA MSP 5:sta. Lyhyt ja ytimekäs kysymys kuuluu: Mitkä on kyseisen kaiutinparin plussat ja miinukset? Kysyn, kun itselläni ei ole MSP 5:sta minkäänlaista kokemusta, joten jos joku tuntee tuotteen, niin olisin kiitollinen kaikesta siihen liittyvästä tiedosta.

Plussaa: hinta
Miinusta: laatu

vedä siitä johtopäätökset.
ulina21
07.02.2003 10:49:05
Noi ainaskin noissa ei loydy alapäätä ollenkaan ja muutenkin ovat aika surkeat.
Ei voi suositella.
Käy kuuntelee F-kaupassa.
MatsS
07.02.2003 19:37:04
Käytän MSP 5(tarkoituksenmukaisessa huoneessa oikein sioteltuna) ja noin yleisesti voisin sanoa että varmaan ovat parhaamasta päästä mitä voi ostaa, hinta/laatu suhde on moitteeton.Alapää tosin on hieman heikko joten täytyy olla hieman varovainen miksatessa että bassoa ei laita liian paljon.Käytän myös JBL:LSR28P monitoreita ja JBL:LSR 12P subbaria ja jos näitä kahta järjestelmää vertaa keskenään niin MSP 5 pärjäävät hyvin niin pitkälle kun niiten "potku" riitää.Olen myös testannut molemmat järjestelmät spektri-
analysaatorilla eikä suuria eroja ole muuta kun basso aluella.
Vertailu on ehkä hieman "epäreilu" järjestelmät kun ovat varsin eri koko/hinta luokkaa.Kokemusta minulla on näistä noin 3v MSP 5 osalta ja 5v JBL osalta.
C7
07.02.2003 22:51:43
Kiitoksia kaikille! Viimeisen vuorokauden aikana olenkin kysellyt "sieltä-sun-täältä" kokemuksia kyseisistä monitoreista ja pääasiassa pelkkää positiivista olen kuullut.
Kiitokset MatsS:lle ja Metsatornille vastauksista, jotka sisälsi asiallista ja valaisevaa perustelua mielipiteeseen.
vanha, mutta edelleen elossa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)