Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saybia
1
Kimmo72
05.12.2004 22:49:50 (muokattu 05.12.2004 22:55:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunteleeko täällä kukaan kyseistä orkesteria. Mielestäni niiden ekä levy oli todella (tai ainakin aika) hyvä :) Tää uudempi on kyllä sitä samaa Saybiaa mutta ei ainakaan vielä ole avautunu niinkun se edellinen.
Mukavat melodiat on kuitenkin tallella...
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
JuniperThree
06.12.2004 00:08:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunteleeko täällä kukaan kyseistä orkesteria. Mielestäni niiden ekä levy oli todella (tai ainakin aika) hyvä :) Tää uudempi on kyllä sitä samaa Saybiaa mutta ei ainakaan vielä ole avautunu niinkun se edellinen.
Mukavat melodiat on kuitenkin tallella...

 
Niistä parista uuden levyn hittibiisistä kyllä tykkään kovasti... Levykokonaisuuksiin tutustuminen jäänyt vielä tulevaisuuteen...
 
Paperilyhty
06.12.2004 14:28:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tykännyt älyttömästi jokaisesta Saybian laulusta, jonka olen kuullut tässä muutaman vuoden aikana. Jotenkin sen bändin olemassaolo vaan aina levykaupassa unohtuu. Joko niillä on toinenkin levy?
Kuuntelisihan sitä mielellään muutenkin kuin satunnaisesti radiosta tai jostain MTV:n listalta.
 
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
Kimmo72
06.12.2004 15:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On niillä toinenkin levy joo. These Are The Days -niminen. Ja mitä tossa alussa mainitsin, että ei oikeen ole avautunu, niin kyllähän sieltä pikkuhiljaa alkaa ne hienot jutut löytymään. Ehkä kuuntelin eka kerralla vaan vähän turhan hätäisesti :)
 
http://www.cdon.com/ Tuolta ainakin löytää helposti.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Cathi777
08.12.2004 00:05:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On niillä toinenkin levy joo. These Are The Days -niminen. Ja mitä tossa alussa mainitsin, että ei oikeen ole avautunu, niin kyllähän sieltä pikkuhiljaa alkaa ne hienot jutut löytymään. Ehkä kuuntelin eka kerralla vaan vähän turhan hätäisesti :)
 
http://www.cdon.com/ Tuolta ainakin löytää helposti.

 
Mulle on kanssa kolahtanut kovasti. Kuulin jostain ohjelmasta jonkun kappaleen aikoinaan ja sitten piti heti mennä levy hankkimaan.Tosi hienoja melodioita ja mukava tunnelma biiseissä. Ja levyä jaksaa pyörittää, vaikka monta kertaa peräkkäin ilman puuduttumisefektia, mikä on todella harvinaista nykyajan levyille.
 
Only pop music can break my heart...
Atommic
08.12.2004 09:32:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno bändi ja mahtavia melodioita löytyy. Tykkään.
 
Ambition makes you look pretty ugly
naiboli
09.12.2004 12:02:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on kiva bändi. Silloinkun haluaa kuunnella vähän kevyempää ja popimpaa ni tää on hyvä valinta. Hyviä sovituksia ja sielukas laulaja.
 
Nää uudet pari sinkkua mitä on kuullut ei kyllä ole vaikuttaneet kuitenkaan niin hyviltä. Tanskasta tulee kyllä muitakin hyviä bändejä, Mew ja Kashmir on molemmat kolahtanu kovasti.
 
MikeS
10.12.2004 14:58:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä sovituksia ja sielukas laulaja.
 
Mä kun taas en voi sietää sitä joikhaamista ;-) Kuka tahansa osaa olla sielukas tollaviisiin.
 
Pluto
10.12.2004 16:54:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kun taas en voi sietää sitä joikhaamista ;-) Kuka tahansa osaa olla sielukas tollaviisiin.
 
Samma här.
 
Dillon, you son of a bitch!
carnation
10.12.2004 18:40:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari hittibiisiä kuulleena voin sanoa että Saybia on oikeastaan aika ärsyttävä bändi. Välillä vaan jostain syystä ketuttaa tällainen "mukava" poppi, tyyliin Saybia, Keane ja Travis. Jotain särmää, pliis. Nyt vaan tuppaa oksettamaan. Biisitkin on jollain tapaa niin kertakäyttöisiä. Mutta ei kai siinä...
 
"Maailmassa ei ole mitään, mitä mies ei vaihtaisi säkilliseen pimeyttä tai kouralliseen tuhkaa." (Rauta-aika)
sunless
01.01.2005 21:56:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään, ja varsinki siitä laulajasta. Sen ääni on aivan uskomaton :)
 
"Antakaa mulle infrapunaviiniä"
leijonamieli
02.01.2005 01:52:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saybian ensimmäinen levy iski hippiaikaan täydellä laidallisella. Tätä tulee siis kaikille selvennykseksi kuunnella sopivalla annostuksella Soundtrack of our livesin ja Byrdsien kanssa.
Kiltti hippipoppia kaikille ja sanon vielä, että uuden levyn video, jossa kuvataan 12-kielisen sisältä on ehkä mun elokuvahistorian lempikuvakulma. Luvin' it!
 
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Kimmo72
17.06.2011 17:55:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitti vie, luulin jo että tältä on tullu jotain uutta kamalaa paskaa, mutta se olikin onneks se joku mikä lie Hurts. Vähän kuulosti paikoitellen samalta.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «