disarm 03.12.2004 14:39:03 | |
---|
Miten pukeudut kun lähdet keikalle? Entä eroaako vaatetuksesi riippuen oletko lavalla vai yleisössä? emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Da Make 03.12.2004 14:52:25 | |
---|
Höh, ihan samalla lailla kun normaalisti. Paitsi bändin kanssa on usein joku "teema", kuten valkoiset kauluspaidat tms. Ehkä pukeudun normaalisti vähän erilailla kuin useimmat meistä, mutta mulle se on ihan sama, en mä mitään Maidenin keikkaa varten vaihda tyyliäni. |
lapio 03.12.2004 16:15:50 | |
---|
Yleisössä ollessani useimmin laitan kyseisen bändin paidan päälle jos satun sellaisen omistamaan. Itse lavalle mennessäni en mitään erikoisuuksia viritä päälleni. On minulla keinonahkaiset housut hevibändiä varten, mutta ei muuta ihmeellistä. |
thrashmetallisti 03.12.2004 16:58:16 | |
---|
Jos keikkaa menen kattomaan, niin kyllä se on farkkurotsi ja bändipaita-linjaa. Lavalla melkein sama homma. Tottakai joku kova bändipaita. Kylmemmällä rotsi päälle. Ei se pukeutuminen thrashissa ole kovin tärkeää, mutta kyllä se sydäntä lämmittää jos bändin soittajilla on jokin kova oikeen kunnon kasarithrashpaita päällä. Niin ja onhan mulla keikkafarkut. Ne on kyl niin kireet ettei voi puolta tuntia kauempaa pitää. Ei yhtään ylimääräistä tilaa missään. Menee kiveksetkin eri lahkeisiin. Karua. Thrash till death! |
Stain 03.12.2004 17:07:09 | |
---|
Menen katsomaan keikkaa, pukeudun niin kuin normaalistikin. Omia keikkoja on sen verran vähän, ettei ole kerennyt testaamaan eri pukeissa soittamista. Kesällä jäi hääkeikka väliin, harmi, olisi ollut kiva soittaa puku päällä. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
thrashmetallisti 03.12.2004 17:35:54 (muokattu 03.12.2004 17:39:54) | |
---|
Menen katsomaan keikkaa, pukeudun niin kuin normaalistikin. Omia keikkoja on sen verran vähän, ettei ole kerennyt testaamaan eri pukeissa soittamista. Kesällä jäi hääkeikka väliin, harmi, olisi ollut kiva soittaa puku päällä. Tuostapa tuli mieleeni Mokoman hääkeikka. Annalakin rusetti kaulassa, naama punaisena huutaessa! Kova meno varmasti ollut. Miksiköhän kukaan ei tilaa meidän Pollutedia soittamaan häihinsä? :) Edit: Perhana, makella olikin kraka ja liivi päällä. Ja Hygellä sellanen hippipanta päässä. Thrash till death! |
leijonamieli 03.12.2004 18:30:34 | |
---|
Me yritettiin vanhan bändin kanssa usein näyttää joltain keikalla ihmisten mielenkiinnon takia. Meillä oli oma stylistiopiskelija messissä kun kierrettiin. Ostettiin joka paikkakunnalla vaatteet seuraavan paikkakunnan keikkaa varten. Nykyinen projekti on sitä, että mennään lavalle hippiliikkeenä. Runotar everybody! Meidän reenikämppääkin voisi nykyään kutsua kommuuniksi, sängyt ja kaikki. Paras vaate keikalla on vakiovaatteena Marimekon lila tasaraita t-paita kokoa s. Sitten 60-luvun paskaset käsiinhajoavat farkut on kans ollu käytössä aika usein. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Jelena 03.12.2004 20:36:22 | |
---|
Jos oon lavalla niin yleensä on iltapuku päällä. *köh köh* Johtuu varmaan tuosta klasarimeiningistä. Jos laulamassa niin varmaan ihan tavallisissa vaatteissa. Paitsi yritän näyttää tyylikkäämmältä ja paremmalta kun turakaiset yleisössä. Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole. |
Zarmo 04.12.2004 12:47:18 | |
---|
Soittamassa jos olen, niin laitan mieluusti siistit ja asialliset vaatteet. Kirpparilta oon ketellu, jos löytyisi joku vähän reteempi paita keikkapaidaksi. |
Henko 04.12.2004 18:27:21 | |
---|
Onhan se hyvä jos pändin pukeutuminen on semmosta että sen pänriks tunnistaa, mutta ei mua kiinnosta pynttäytyä. Musiikki on kuitenkin tärkeämpää kuin mennä esittelemään uusia hienoja vaattehia. If it's too loud, you're too old. |
DJKaaos 04.12.2004 21:21:39 | |
---|
ei eroa muusta puketumista ellei ilmassa ole jotain spesiaalia, silloin saattaa olla jopa puku päällä. "Tämä on Fender Stratocaster, ja juuri tällainen on Shadowsien Hank Marvinilla. Ja minulla on myös Selmerin nauhakaikulaite!" |
Åryts 04.12.2004 22:27:56 | |
---|
Jos keikalla kuullaan metallia tms. laitan virallisen keikkapaitani, Rotten soundin Still psychon päälle. Bändin kanssa on aina joko bändin oma t-paita tai äijillä smokki eli minulla jotain tummaa siistiä. |
Lord of the strings 05.12.2004 13:28:20 (muokattu 05.12.2004 13:38:10) | |
---|
Viimeksi keikalla olin pukeutuneena nunnaksi. Edit. Olin siis stagella. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
konehes 05.12.2004 13:36:35 | |
---|
Yleisössä ollessani samat vaatteet kuin muulloinkin. Omilla keikoilla ei muuta väliä kunhan kitara sopii paidan kanssa yhteen. Jos ei löydy oikeanlaista paitaa, niin sitten vaihdetaan kitaraa. |
Henko 05.12.2004 13:51:18 | |
---|
Yleisössä ollessani samat vaatteet kuin muulloinkin. Omilla keikoilla ei muuta väliä kunhan kitara sopii paidan kanssa yhteen. Jos ei löydy oikeanlaista paitaa, niin sitten vaihdetaan kitaraa. Mää ratkasin ton soittamalla iliman paitaa. If it's too loud, you're too old. |
leijonamieli 05.12.2004 22:51:17 | |
---|
sitten ei voi olla kitaraakaan. Ööh. Toi rotten sound paita on vissiin suomalaisten rumpaleiden keskuudessa aika kulttijuttu. Meidän bändin rumpali on nykyäänkin rotiskan Kai Hahdon opeissa. Hienoa siinä on, että jäbä ei soita tuplilla. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Toi rotten sound paita on vissiin suomalaisten rumpaleiden keskuudessa aika kulttijuttu. Hehe, toden totta. Meidänkin rumpalilla on rottensoundin paita. |
leijonamieli 05.12.2004 23:28:26 | |
---|
Meillä on vaasassa sanotaanko vaikka parisen kymmentä rumpalia, joilla noin 10:llä on rotten soundin huppari ja meidän rumpalilla 3, joita likaantuessaaan voi kierrättää maksimaalisen käytön vuoksi. Heh. Jos mä näkisin jokaisen unimusiikintietäjän päällä joku päivä Runottaren tai Überpop-hupparin, niin en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
macid 15.12.2004 09:28:57 | |
---|
Riippuu fiiliksestä. Joskus tykkään pukeutua keikkaa varten, joskus lähden niillä vaatteilla mitä pidän päälläni muutenkin. On ollut myös keikkoja, jolloin on bändin kans sovittu tietystä teemasta, tai sitten ollaan pistetty maskit (siis zomby maskit tai jotain muuta pop/rock orkesterille sopivaa). "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
Alttoviulisti 15.12.2004 11:19:04 | |
---|
No mulla pitää olla esiintyessä mustat suorat housut jalas ja joku musta siisti paita ja hiukset kiinni. |