seventh son 04.12.2004 21:44:39 | |
---|
Tyhmin kysymys m-netin historiassa, mutta mitä toi oikeestaan tekee? miten se muuttaa saundia? mulla on sellanen käsitys että se toimii niinku kaiku jota voi säädellä jalalla? no kertokaapa jotka tiedätte.. life is pain...
get used to it. |
villeh 04.12.2004 22:06:59 | |
---|
no ei se ole kaiku, kuinkas tota ääntä nyt näin typograafisesti ilmentäisi. no tiedät varmaan uuno turhapurun tunnarin siinä käytetään wahian puhtaan kitara saundin kans. metallican soolot pursuaa wahia särön kanssa. se ääni nyt on sanotaanko että wauh wauh kun sillä jalalla sitä pedaalia polkee... testaa ja ihastu/vihastu. |
Mulla on kitararoinaa tuhansien eurojen edestä mutta vieläkään en omista wahia. Pitäs vissiin hommata. Andrey Bolshakov - Master of Shred |
Juntunen 04.12.2004 22:31:44 | |
---|
Tyhmin kysymys m-netin historiassa, mutta mitä toi oikeestaan tekee? miten se muuttaa saundia? mulla on sellanen käsitys että se toimii niinku kaiku jota voi säädellä jalalla? no kertokaapa jotka tiedätte.. Liikuttasko se semmosta kapeata taajuuspiikkiä..? Ainakin samantapaista ääntä saa aikaiseksi liikuttamalla manuaalisesti kapeata piikkiä EQ:ssa alataajuuksilta ylätaajuuksille. Dian - Dian tekee uutta demoa |
DJKaaos 05.12.2004 00:08:58 | |
---|
Mulla on kitararoinaa tuhansien eurojen edestä mutta vieläkään en omista wahia. Pitäs vissiin hommata. En omista minäkään, enkä aio ostaa, älä osta säkään "Tämä on Fender Stratocaster, ja juuri tällainen on Shadowsien Hank Marvinilla. Ja minulla on myös Selmerin nauhakaikulaite!" |
Da Make 05.12.2004 00:58:08 | |
---|
En omista minäkään, enkä aio ostaa, älä osta säkään En minäkään omista, en aio ostaa, älkää hyvät ihmiset ostako. |
paavi 05.12.2004 10:29:22 | |
---|
Liikuttasko se semmosta kapeata taajuuspiikkiä..? Ainakin samantapaista ääntä saa aikaiseksi liikuttamalla manuaalisesti kapeata piikkiä EQ:ssa alataajuuksilta ylätaajuuksille. Sitähän se käytännössä tekee. Eli polkemalla alas korostaa ylätaajuuksia, vice versa. Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |