Aihe: Bassarin mikitys
1 2
Roberto
27.11.2004 13:46:50

Hahhahhah. Kiitos muuten konsultaatiosta ja avusta meitin toistopelien kanssa.

Eipä mitn. Kaitsarihommaa, kaitsarihommaa.
Souleye
04.12.2004 14:49:13
Siinä on vaan semmonen minkä oon huomannu, että jos mikität dynaamisella lyöntipuolelta ni tulee pirun ikävän kuulonen virvelilisä sinne mikkiin. Saattaa saada pois jos ruuvaa EQ:ta ja siirtää mikkiä hyvin, mutta päädyttiin viimeks siihen, että laitettiin se napsumikki sisäpuolelle.
"free your mind and ass will follow"
Mikael
04.12.2004 16:56:36

Siinä on vaan semmonen minkä oon huomannu, että jos mikität dynaamisella lyöntipuolelta ni tulee pirun ikävän kuulonen virvelilisä sinne mikkiin. Saattaa saada pois jos ruuvaa EQ:ta ja siirtää mikkiä hyvin, mutta päädyttiin viimeks siihen, että laitettiin se napsumikki sisäpuolelle.

Mä oon kyllä yleensä saanut ton geitillä ihan hyvin haltuun. Eihän siitä etumikistä tarvita muuta kuin se napsu.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Roberto
04.12.2004 17:06:41

Geitit on laittomii, paitsi jos geittaa discobassoa bassarilla.. hymiö.
Mikael
04.12.2004 17:15:40 (muokattu 04.12.2004 17:18:00)

Piipi-piipi. Kun NAPSUA haetaan niin kaikki keinot ovat sallittuja. Hoho! Soita vaika Panteran pojille ja kysy.
fmcruelty
04.12.2004 20:21:29
Nii... Ite käänsin nuijat (DW) toisin päin, nii ei tarvi ees paljo ekuttaa :) Siis kova muovipuoli mättää kalvoon.
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
Mikael
05.12.2004 12:32:46

Nii... Ite käänsin nuijat (DW) toisin päin, nii ei tarvi ees paljo ekuttaa :) Siis kova muovipuoli mättää kalvoon.

Mä oon just modannu "lätkän" mun bassariin tollasesta 5mm huovasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)