En tiedä onko tää ny topicin arvoinen, mutta laitanpa kumminkin, koska itelle asia on aikasta kova juttu. Viikon siis päästä lähden käymään saksanmaalla ja tarkoitus olis muutama tunti viettää Thomanilla mestoja tsekates ja "pieniä" joululahjoja itelle haaliessa Pelottaa jo pelkkä ajatuski olla veronpalautukset taskussa Thomannilla. Mitäköhän p*****een turhaa tulee taas hommattua? :/ Laitan tänne vaik juttuja sit lisää, ku palajan 15.12.. (Fotojen kera, jos jotaki kiinnostaa). Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |
Kuvaa koko Thomann läpi ni katellaan sitte :) No ei ehkä aiva kaikkee, mut jotain kuitenki. Osta vibraslap. Tuttu Ace of Spadesilta. Takuulla hyödytön. HOH! Jaa-a, saas nähärä! Nooh, tavootteena on päästä hengis kotia! Sit ku se puoli o kondikses nii voi ruveta vasta laukkuja aukomaan... Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |