Aihe: Hartwall Areena
1
saturnzreturn
30.11.2004 18:52:12
Eli kuulin tällasen jutun tänään, ettei sieltä hartwallin yläparvelta kantsis ostaa lippuja ollenkaan, kun on ihan kelvoton paikka kuulemma. Miten on?
my wallet's fat and so is my head
Aksu89
30.11.2004 18:54:49
Ei se nyt kelvoton oo mutta ei se paraskaan ole... Kentälle vaan
Ostakaa multa Peaveyn Envoy 180€ niin saan sen uuden vahvistimen!
aleksi
30.11.2004 18:55:15
Välttelen muutenkin Hartwall areenaa huonon "akustiikan" vuoksi, mutta miksei tuolta ylhäältäkin voisi ainakin kuulla musiikin hyvin, jos vain paikat on suunnilleen keskeltä. Näkeminen on sitten eri juttu.
"open hands to the wind"
Roberto
30.11.2004 19:39:47

Ongelma on siinä, että Jaffahalli kun on enempi tai vähempi upotettu siihen kallioon, niin mikään alakerran mekkala ei oikein pääse ulos vaan pomppaa niistä alemmista katsomoista kohti ylempiä, ja alamiddlepuuro on valmis. Kentällä soundaa ihan kivalta, kunhan ei ihan taakse joudu.
blastoff
30.11.2004 20:07:43
Joissain sen yläparven alimmissa riveissä lähella lavaa soundi voi vielä olla ihan kohtuullinenkin, mutta siellä aivan takana (lavaa vastapäätä siis) se soundi menee tosiaan ihan puuroksi. Niistä paikoista ei kannata maksaa senttiäkään.
"...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza
C
01.12.2004 13:08:50
Edellisellä Iron Maidenin keikalla istuin ylhäällä takakaarteessa. Nämä on tietty vähän makuasioita, mutta ei mulla oikeastaan valittamista ollut. Vähän kaukanahan se lava oli, mutta saundeista sai kyllä hyvin selvää.

Meininki voi olla vähän vaisu siellä ylhäällä, mutta Maidenin keikalla ei tätä ongelmaa ollut.
Paskimmillaankin heavy on parasta!
nahkalipsi
01.12.2004 13:23:47
kornia katellessa istuttiin keskellä alakatsomossa. Hämäs ku ääni tuppas kaikumaan välillä sieltä takakaarteesta takaisin. Mut ei haitannu sitten kun tuli "jatkuvaa" musaa.
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
zorro
01.12.2004 15:00:35
Ongelma on siinä, että Jaffahalli kun on enempi tai vähempi upotettu siihen kallioon, niin mikään alakerran mekkala ei oikein pääse ulos vaan pomppaa niistä alemmista katsomoista kohti ylempiä, ja alamiddlepuuro on valmis. Kentällä soundaa ihan kivalta, kunhan ei ihan taakse joudu.

itse kun olin kornia katsomassa, oli se ääni niin lujalla että puurolta se kuulsoti jopa korvatulppien läpi. tinnituksen pelossa en kyllä uskaltanut edes testata ilman tullpia :)
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
Roberto
01.12.2004 16:25:06

itse kun olin kornia katsomassa, oli se ääni niin lujalla että puurolta se kuulsoti jopa korvatulppien läpi. tinnituksen pelossa en kyllä uskaltanut edes testata ilman tullpia :)

Sehän on mukava kuulla. Aina lämmittää mieltä kun artisti arvostaa maksavaa asiakasta?
Anonymous-jazz
01.12.2004 17:13:52

Lätkämatsissa on aivan eri meininki. Siellä ne parhaimmat huudot kuulee juuri piippuhyllyiltä kun joka matsissa jollain kannattajalla keittää yli ja lähtee kurkku suorana jotain tyyliin; "jumalauta lopetetaan se rusettiluistelu ja aletaan nyt pelaamaan perkele".
Teemujazz
Stain
01.12.2004 18:36:01

Aika kornia.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
saturnzreturn
01.12.2004 18:37:48
juu eiku tuolla huutonetissä ois ollu remin keikalle pari lippua sinne yläparvelle lavan viereen, mutta kun huudot rupes oleen 160:ssä eurossa niin lopetin leikin siihen.
my wallet's fat and so is my head
Roberto
01.12.2004 18:37:49

Lätkämatsissa on aivan eri meininki. Siellä ne parhaimmat huudot kuulee juuri piippuhyllyiltä kun joka matsissa jollain kannattajalla keittää yli ja lähtee kurkku suorana jotain tyyliin; "jumalauta lopetetaan se rusettiluistelu ja aletaan nyt pelaamaan perkele".

Joo, ja siihen ihan pleksin taakse et kuule mitn. Harold Lloyd-lätkää. Oikeassa (tm) hallissa sentään laidat paukkuu ja mekkalassa löytyy.
Dumb
01.12.2004 18:39:51

Eipä minulla ainakaan ollut mitään ongelmia äänenpaineen kanssa KoRnin keikalla. Olin itse alakatsomossa vähän ennen takakaarretta. Tulpat oli mukana, mutta tuli mielestäni niin hiljaa, ettei tullut mieleenkään laittaa niitä korviin.
Silvio Dante
03.12.2004 20:06:02
Joo, ja siihen ihan pleksin taakse et kuule mitn. Harold Lloyd-lätkää. Oikeassa (tm) hallissa sentään laidat paukkuu ja mekkalassa löytyy.

Olen ollut muutaman kerran rapakon takana NHL-otteluita seuraamassa ja tehnyt huomion että (ainakin) päätyplekseissä on jonkinlaiset mikrofonit kiinni. Olisko pelkästään telkkarilähetyksiä varten vai tulisiko hallin kaiuttimista lisä-mekkalaa kun ukot keskenään ajelee päin laitoja?
Just when I thought I was out, they pull me back in!
Roberto
04.12.2004 11:54:19

Olen ollut muutaman kerran rapakon takana NHL-otteluita seuraamassa ja tehnyt huomion että (ainakin) päätyplekseissä on jonkinlaiset mikrofonit kiinni. Olisko pelkästään telkkarilähetyksiä varten vai tulisiko hallin kaiuttimista lisä-mekkalaa kun ukot keskenään ajelee päin laitoja?

Telkkaripuuhia vartenhan nuo. Halleissa on aika messevät kiinteät systeemit sekä ääni- että kuvapojille.
Silvio Dante
04.12.2004 11:59:10
Telkkaripuuhia vartenhan nuo. Halleissa on aika messevät kiinteät systeemit sekä ääni- että kuvapojille.

Messevät on, näin olen ymmärtänyt, ameriikan meininkiä...
Silvio Dante
05.12.2004 22:29:10 (muokattu 05.12.2004 22:31:27)
Joo, siellä pyörii noissa(kin) hommissa vähän erikokoiset massit, paitsi tällä kaudella.

Joo, sen huomaa ihan jo lipun hinnoissa. Piippuhyllylle maksaa 40$. Kohtalainen mesta 80-100$. Huippumestat on sitten 150-400$.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)