Aihe: Xbox peleistä
1 2 3 4
depe
01.12.2004 21:31:58
Ei toi mun idea nyt ollutkaan mikään loistava, eli siis ostaa Xbox DVD-soittimen sijasta. Rupesin kattelemaan noita modausjuttuja, niin johan tuolle vehkeelle alkaa tulla hintaa. Siis kun ostat kovalevyt ja vehkeet...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Peoplez
02.12.2004 01:01:27
Ei toi mun idea nyt ollutkaan mikään loistava, eli siis ostaa Xbox DVD-soittimen sijasta. Rupesin kattelemaan noita modausjuttuja, niin johan tuolle vehkeelle alkaa tulla hintaa. Siis kun ostat kovalevyt ja vehkeet...

No mutta mikä helvetin pakko sitä on modata? Ei pysty käsittämään... Onhan siinä kovalevy jo valmiiksi. Ihme warettajia kaikki nykyään.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Kulkunen
02.12.2004 15:09:23 (muokattu 03.12.2004 08:53:04)

Kovalevyt ja vehkeet? Mod-piiri irtoaa alle 40:llä jurolla, kovoa ei ole pakko hankkia jos tietokoneessa on polttava DVD. 80 gigan kovollekin menee jo aika kivasti pelejä.

Mutta älkää tietenkään warettako, se on ilkeää ja typerää.

Itse aiheeseen: Metal Gear Solid 2:a ei tainnut kukaan mainita? Tarina köyhempi kuin PS:n MGS, mutta pelattavuus kohdillaan. Itse viihdyin sen ääressä pari läpipeluuta.

eDITe: TOP SPIN!!1 Loistava peli.
The downward spiral never ends.
gheisari
02.12.2004 18:01:45
No mutta mikä helvetin pakko sitä on modata?

Kato sen pystyy muuttaan sellaseksi koko perheen viihdekeskukseksi. Kaikki ääni/videoformaatit pelaa suoraan kovalevyltä ja NES/Megadrive/SNES/N64/MAME/mikäikiksp emulaattorilla voi pelata kivasti vanhoja pelei. Ainiinjoo! Täytynee vielä mainita tuo dvd aluekoodittomuus ja ei ees tarvi sitä hikistä/kallista kaukosäädintä, ku ohjaimella pelittää kaikki!! Mahtavaa!

Tosi kliffaa, eikö totta?

Hyllystä löytyy 5 aitoa xbox-peliä, joista 3 on ostettu modaamisen jälkeen, rahalla, kaupasta.
Peoplez
02.12.2004 19:55:18
No joo eihän tuossa modaamisessa sinänsä pahaa ole. Parasta siinä on se että toimii jenkkipelit ja dvd:t.
Mutta jotenkin saanu semmosen kuvan että porukka modaa nuo koneet KUITENKIN pääasiassa warettamiseen. Mutta joo hyvä kun olet myös ostanut pelejä!
gheisari
02.12.2004 20:59:05
Käytettyjen pelien vaihto/myynti/ostopalsta:
http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=75
Rattata
03.12.2004 08:12:12
Itekkin ostin eilen xboxin. Tai sain, joululahjana nääs vähän etukäteen. Ja ostin ton Halon samantien, halpa kun oli. On kyllä loistava peli, sen verran mitä pelannu olen.

Gigantissa näky olevan GTA III & GTA Vice City -paketti reiluun viiteenkymppiin. Ei paha, vois ostaa. Niin ja sitten Underground 2.
lavaamo
03.12.2004 18:06:21
Rayman 3 on myös aika hyvä peli vaikka en muuten noista hypi, pomi, kerää peleistä niin piittaakkaan.

Simpsons hit & runia saa nykyisin halppiksena, ihan hyvä peli.
Kimmo72
03.12.2004 18:37:57 (muokattu 03.12.2004 18:38:47)
Simpsons hit & runia saa nykyisin halppiksena, ihan hyvä peli.

Täältä löytyy.. Todella hauska, jopa yllättävän hyvä ollakseen "Simpsons peli" (vaikka sarja hyvä onkin) mutta ku noi lisenssi pelit tiedetään...
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
depe
04.12.2004 12:49:09
Yhden henkilön henkilökohtainen panos saa kyllä olla helkkarin suuri, jos aikoo sillä henkilökohtaisella panoksellaan auttaa peliteollisuutta käytännössä. Näin ollen itse teollisuuden kannalta on samantekevää ja yksilön itsensä kannalta haitallista, mikäli hän käyttää rahansa peleihin.

Sama pätee myös musiikkiin. Se on vain henkilöhtaisella tasolla haitallista ostaa levyjä, vai?
sub zero
04.12.2004 15:50:25
Se on vain henkilöhtaisella tasolla haitallista ostaa levyjä, vai?

no aggregaattitasolle (=yksilöiden tekojen summat) yksilön käyttäytymisen vaikutukset on kyllä niin pienet että käytännön vaikutusta ei ole yhtään
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
depe
04.12.2004 16:25:05
no aggregaattitasolle (=yksilöiden tekojen summat) yksilön käyttäytymisen vaikutukset on kyllä niin pienet että käytännön vaikutusta ei ole yhtään

Liikut vaarallisilla vesillä. Pienistä puroista muodostuu iso virta. Kuten jo tuli jonkun suusta todettua, onneksi niitä pelejä ostavat kohtalaisen monet, niin aggregaatitaso pysyy kohdillaan.
sub zero
04.12.2004 18:03:41
Liikut vaarallisilla vesillä. Pienistä puroista muodostuu iso virta. Kuten jo tuli jonkun suusta todettua, onneksi niitä pelejä ostavat kohtalaisen monet, niin aggregaatitaso pysyy kohdillaan.

Pienestä puroista muodostuu iso virta, mutta se yksi pieni puro ei siinä paina mitään.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Peoplez
04.12.2004 18:15:57
Et sitten vissiin äänestäkään? Eihän sillä yhdellä äänellä katos mitään tee.
sub zero
04.12.2004 18:56:51
Et sitten vissiin äänestäkään? Eihän sillä yhdellä äänellä katos mitään tee.

En niin, vaikka olen politiikasta kiinnostunut.
Jormaz
05.12.2004 18:30:22
Mä ostin Anttilasta Pirates of the Caribbeanin (= Sea Dogs 2, ei mitään tekemistä elokuvan kanssa), makso jotain 17 euroa. Eilen sain lopulta pelattua loppuun, ihan hyvä hintaisekseen, hieman buginen. Noh, kohta tulee uus PC niin pääsee sitä räplää.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
Peoplez
05.12.2004 20:59:51
Ja tämä liittyy Xbox-peleihin?
Jormaz
06.12.2004 18:05:43
Ja tämä liittyy Xbox-peleihin?

Siten että tuo Pirates of the Caribbean on XBox-peli. Tuo PC-jorina ei sinänsä liittynyt mitenkään aiheeseen, kunhan totesin.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
Peoplez
06.12.2004 18:07:22
Sorry mä luulin että tuo on vain pc-peli :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)