hanipai 06.02.2003 17:23:02 | |
---|
Olen tässä nyt hiukan ottanut selvää noista halvoista seteistä ja laitankin tähän listan mielestäni hyvistä seteistä aloittelijalle. Jos joku viitsii niin voisi rankata ne paremmuus järjestykseen. Jos keksitte vielä muita halpoja ja hyviä settejä niin kertokaa En osaa näitä rankata, mutta ehkäpä te osaatte. Premier Cabria Yamaha YD Yamaha Custom Stage Pearl Forum Pearl Export Tama Rockstar Tama Swingstar Mitä noista kannattaisi maksaa käytettynä ilman symbaaleja ja haitsua sekä pedaalia? Oletetaan, että ne ovat hyväkuntoisia. Vaihdan kalvot "hyttysverkkoihin", joten kalvojen kunnolla ei ole väliä. Kiitos jo etukäteen. T:Hannu |
hanipai 06.02.2003 17:24:03 | |
---|
Olen tässä nyt hiukan ottanut selvää noista halvoista seteistä ja laitankin tähän listan mielestäni hyvistä seteistä aloittelijalle. Jos joku viitsii niin voisi rankata ne paremmuus järjestykseen. Jos keksitte vielä muita halpoja ja hyviä settejä niin kertokaa En osaa näitä rankata, mutta ehkäpä te osaatte. Premier Cabria Yamaha YD Yamaha Custom Stage Pearl Forum Pearl Export Tama Rockstar Tama Swingstar Mitä noista kannattaisi maksaa käytettynä ilman symbaaleja ja haitsua sekä pedaalia? Oletetaan, että ne ovat hyväkuntoisia. Vaihdan kalvot "hyttysverkkoihin", joten kalvojen kunnolla ei ole väliä. Kiitos jo etukäteen. T:Hannu P.S. Mulle voi tarjota tollasia settejä, jos Vantaalle kuljetus onnistuu. |
Tietäjä 06.02.2003 20:37:35 | |
---|
Jos sulla tulee hyttysverkko kalvot niihin niin osta New sOundit siinä on jo pelkästään hinta/laatusuhde kohdallaan. Tossa sun listassa hyvät ja halvat on ainakin Pearlin Forum |
hanipai 06.02.2003 20:53:00 | |
---|
Jos sulla tulee hyttysverkko kalvot niihin niin osta New sOundit siinä on jo pelkästään hinta/laatusuhde kohdallaan. Tossa sun listassa hyvät ja halvat on ainakin Pearlin Forum New soundeja ei oo kukaan ehdotellutkaan. Perusteletko hieman? |
Pallisti 06.02.2003 20:57:10 | |
---|
New soundeja ei oo kukaan ehdotellutkaan. Perusteletko hieman? Maksaa tosi vähän, ja ne on kumminkin suhteellisen käypäset.. Saa ihan ok soundit ja silleen. Markoissa makso joku 1990mk
|
Siis ne on ihan hyvä soundiset siihen nähden mitä maksaa. Hyvät kiinnitykset ja muutenkin. Mulla on jäänyt testaamisesta hyvä mieli. Valitettavasti en osaa kunnolla perustella, mutta suosittelen tsekkaamaan, jos vaan on mahdollisuuksia. |
Symbolic 08.02.2003 12:53:56 | |
---|
Minä en kyllä New soundeja suosittelisi. Kaverilla joskus pari vuotta sitten testasin niitä, ja sain puolen tunnin aikana etutomin tippumaan ja haikkaständin rikki. Death Metal Holocaust |
Mikko A 08.02.2003 14:29:33 | |
---|
Mulla oli aikoja sitten Newsoundit ja ne kuulosti tietynlaisessa tilassa (betoniseinäisessä autotallissa) ihan nastoilta... Mutta ne oli ne vanhat matalalilla tomeilla ja Pearl-tyyppisillä tomiripustuksilla varustetut. Uusia syviä, Tama-tyyppisiä NS:iä en menisi välttämättä suosittelemaan, ei oo niistä kyllä kokemustakaan... ~Solitary shell~ |
hanipai 08.02.2003 15:10:43 | |
---|
Mulla oli aikoja sitten Newsoundit ja ne kuulosti tietynlaisessa tilassa (betoniseinäisessä autotallissa) ihan nastoilta... Mutta ne oli ne vanhat matalalilla tomeilla ja Pearl-tyyppisillä tomiripustuksilla varustetut. Uusia syviä, Tama-tyyppisiä NS:iä en menisi välttämättä suosittelemaan, ei oo niistä kyllä kokemustakaan... Kiitos vaan kaikille mielipiteistä ja neuvoista. Tuli hankittua Mapexin M-sarjan rummut, kun halvalla mielstäni sain. |