efunkelist 03.12.2004 16:22:29 | |
---|
Ylös. Vielä on aikaa tämä viikonloppu osallistua. Muutama on jo mukana. Itse en taida bassotella tähän koska olen jo muiden bassotteluja erehtynyt kuuntelemaan ;) Mutta seuraavaan tulen mukaan. |
Samu S. 03.12.2004 17:34:48 | |
---|
Ylös. Vielä on aikaa tämä viikonloppu osallistua. Muutama on jo mukana. Itse en taida bassotella tähän koska olen jo muiden bassotteluja erehtynyt kuuntelemaan ;) Mutta seuraavaan tulen mukaan. Heh, eikös ton salakähmäisyyden ideana ollu just se, että porukka ilkee osallistua... ja nyt koko homman alulle panija ja ylläpitäjä sanoo, että hannaa. Tekee huonoa joukkojen moraalille! :D "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Wil-J 03.12.2004 20:25:13 | |
---|
Nyt mäkin osallistuin sitten. Tosin aika surkealla vedolla kun en vaan jaksa äänittää uutta. Mutta turha valittaa kun on vaan oma laiskuus kyseessä. |
Tein mä sentään edes sen taustan... Ja mun musakoneesta muuten levisi tänään joku tuuletin. Ennenq oon sen korjannu en voi äänittää mitään. Ja yksi tilaustyö pitäisi toimittaa tiistaina asiakkaalle (pizzapalkkaprojekti). Koneen korjaamisen kanssa on siis kiire kun tänä vl pitäisi anoppilassakin vierailla. Mutta hyvä on, luvattu mikä luvattu, mä äänitän sitte maanantaina jonku nopeen raapasun tähän hommaan mukaan niin saatte kuulla munkin bassotusta... :) EDIT: hitto mitä selittelyä |
Novis_3 05.12.2004 21:52:09 (muokattu 05.12.2004 21:53:20) | |
---|
No tulipa tehtyä. Piti tosin viihtyä ensin 4 iltaa baarissa, ennenku sain edes ohjelman asennettua.. Melekosta Pelekosta, nooh kieli poskella näitä pitääkin tehdä. (Ja tukka silmillä..) EDIT: En edes yrittäny alkaa miksaileen kummemmin, nuo seinät nimittäin kaatuu kohta päälle.. |
rijopu 05.12.2004 22:59:41 (muokattu 05.12.2004 23:59:23) | |
---|
Ensin ajattelin, että mitäs sitä nyt osallistumaan tuollaiseen jammailuun. Mutta tausta oli sen verran inspiroiva, että veivasin viimeisenä mahdollisena osallistumispäivänä pienet bassottelut. Nyt pitäis enään saada heitettyä pätkä mikseri.nettiin tai jonnekkin mualle (kaatopaikalle?). No, se on semmoista suomalaista... |
efunkelist 06.12.2004 20:28:40 | |
---|
Jeps. "Osallistumisaika" on päättynyt joten kirjuutanpa seuraavaksi uuden topicin jossa julkaistaan linkit hienoihin bassotteluihin. Tulipa niitä viime tinkassa hyvä nippu lisää että, naattikaa! Ja jos takautuvasti haluaa osallistua niin lisätkää siihen topicciin itse linkkinne soittoihinne. Reaaliaikaroikkujille: Uuusi topic tulee heti seuraavaksi ja siellä aiheesta lisää. Tämä keskustelu on nyt niinky "sulki". Kiitos osallistuneille! |
Anonymous-jazz 08.12.2004 08:01:09 | |
---|
Teemujazz |