Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 57 8 9 10 1190 91 92 93 94
M.Hanski
01.12.2004 15:27:26
Kyllä meinaa persiilleen lentää kun noita Basscentralin Warre-hintoja kattelee.

Huomasitko jo torilla myynnissä olevan Fortress Mastermanin? :D
Se pittee tietee!
Incarnation
01.12.2004 15:34:46
Huomasitko jo torilla myynnissä olevan Fortress Mastermanin? :D

Jo vain. Jos löytyisi ton verran ylimääräistä jostain laatikon pohjalta niin voisi miettiäkin ostamista, mutta ei tuo ole ehkä se mitä hakisin JOS olisin bassoa ostamassa.
pardy
01.12.2004 21:13:38

Kyllä meinaa persiilleen lentää kun noita Basscentralin Warre-hintoja kattelee.

Tuo Jenkkilän Warwick-maahantuoja, Dana B. Goods pitää kyl aika karvaita hintoja siellä... Esim. just tuo birdseye-koa-customi maksais varmaan joku 1700-2000e korkeintaan täällä meillä Suomessa, mutta sielläpä se kustantaa 3500$...

Toi munki customi maksais varmaan puolet enempi siellä, sen verran paljon ilmaa noissa hinnoissa on.

Hintoihin saattaa tietysti hieman vaikuttaa dollarin harvinaisen heikko kurssi, mutta kyllä ne ovat aina siellä hinnoissaan olleet.
Kieppi
01.12.2004 21:49:30
Äääh, kuola valuu kun noita Ebay-roinia katselee... Tunnen GASin hiipivän suoniini...

Fna Jazzmania oon kuolannu pienen ikäni. No, aina voi lohduttautua sillä, ettei todellakaan ole rahaa ;)
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Osta Sitikka!
pardy
01.12.2004 22:08:41

Äääh, kuola valuu kun noita Ebay-roinia katselee... Tunnen GASin hiipivän suoniini...

Fna Jazzmania oon kuolannu pienen ikäni. No, aina voi lohduttautua sillä, ettei todellakaan ole rahaa ;)

Mie oon syntymästä asti pysyvässä GAS-pöllyssä. Eikä se, ettei oo rahaa, oo mikään syy... Ite oon nyt balzarylle 85e miinuksella...:)
warvick
02.12.2004 18:18:38
Jee Warwick klubi:) Jep Itseltä löytyy Corvette str 5.kielisenä ja sitten Sweet15 väliaikasena styrkkana kohta ostan ton profet4.osen.
johne
03.12.2004 09:05:08 (muokattu 03.12.2004 09:09:57)
Hehe, jälleen yksi jäsen elitistiseen Pre-Wall Warwick -jaostoon. :D
Tällä hetkellä jäseniä on käsittääkseni onde, johne ja mä.

Jippajee! Pääsin eliittiklubiin!

Edit: Luonnonvalkoinen? Hmm. Kuvia, kiitos. :)

Kyllä se vissiin oikeasti on valkoinen. Kellertää vaan aika mukavasti tuolta "takapuolelta".

Laitan kuvan jahka löydän sellaisen.

Niin ja saundia voi kuunnella tuolla demostudion puolella, ála Stupor Mundi.
efunkelist
03.12.2004 16:20:50

Olen wannabe warwickisti eli haluaisin sellaisen. Budjetista ei vain tälle sektorille heru vielä pitkään aikaan :'(
efunkelist
03.12.2004 22:39:30

600 €urolla saat jo Corvette Standardin jos osaat metsästää.

No arvaa vaan onko mulla joku puoli tusinaa ton hintaista kohdetta hankintalistassa ennen toista bassoa :/
Jos saan duunia heti tammikuusta (valmistun nyt joulukuussa) niin liksoista säästyy 600€ ehkä siinä puolessa vuodessa...Hetkinen... Mulla on siis Corvette jo kolmen vuoden päästä jos ei hankintalistaan tule mitään uutta kiireellistä! =D ja siinä ajassa oppii metsästämään.

Tosin mulla on vaimo ja vanha auto. Kolmessa vuodessa ehtii tekemään varmaan jonku pienen ihmisen ja kuluttaa autoa pitkällä työmatkalla... Ei hyvältä näytä ;)
pardy
03.12.2004 23:33:57

No arvaa vaan onko mulla joku puoli tusinaa ton hintaista kohdetta hankintalistassa ennen toista bassoa :/
Jos saan duunia heti tammikuusta (valmistun nyt joulukuussa) niin liksoista säästyy 600€ ehkä siinä puolessa vuodessa...Hetkinen... Mulla on siis Corvette jo kolmen vuoden päästä jos ei hankintalistaan tule mitään uutta kiireellistä! =D ja siinä ajassa oppii metsästämään.

Tosin mulla on vaimo ja vanha auto. Kolmessa vuodessa ehtii tekemään varmaan jonku pienen ihmisen ja kuluttaa autoa pitkällä työmatkalla... Ei hyvältä näytä ;)

Ääh... Paskat tommosia... Sä et vaan osaa pistää asioita tärkeysjärjestykseen! :)
"Muna on mukava asia!" -Yläasteen kotitalouden opetusvideo
Musiikki on mukava asia! -Minä
Johannes_t
04.12.2004 11:37:27

No niin klubilaiset, lähden kohta kohti Helsingin Fridayta (ei sano mulle mitään, paikalliset ehkä tietää paremmin?) jossa voi tänään katsastaa Warwick + EBS yhdistelmän soundin.

Jos mnettiläisiä paikalle sattuu, niin tulkaa toki nykimään hihasta. Orkesteri on siis tällä kertaa Minerva.
Keny
04.12.2004 12:06:09
No niin klubilaiset, lähden kohta kohti Helsingin Fridayta (ei sano mulle mitään, paikalliset ehkä tietää paremmin?) jossa voi tänään katsastaa Warwick + EBS yhdistelmän soundin.

Jos mnettiläisiä paikalle sattuu, niin tulkaa toki nykimään hihasta. Orkesteri on siis tällä kertaa Minerva.

Kiintoisaa,onks ajasta hajuu.?
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Johannes_t
04.12.2004 12:26:57

En ole ennen Fridayssa soittanut, joten en paikan käytännöstä tiedä. Veikkaisin, että perus 23 ois aika lähellä...
pardy
04.12.2004 16:40:54

Äääh... Pahus. Liian lyhyt varotusaika... Noo, kylhän sitä kerkee muulloinkin Minervan ja sen Warwick-EBS-yhdistelmän tsekata...
HarrieR
05.12.2004 02:08:27 (muokattu 05.12.2004 02:37:09)
Minerva nähty (vaikka en Warwick-klubilainen olekaan), Johannesta hihasta nyitty. Hyvä setti, maukkaita biisejä, volat hallusa, hieno sbassosoundi ja mellevää soittoa.

Sormisettiä, maukasta peukuttelua ja koko homma hyvällä maulla.

Ostan Minervaa...

Edit: Säädin omiani.
Edit2: Minervan 3CD-boksi tilattu www.merceedees.fi :stä.
Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel
paavi
05.12.2004 12:31:37

Ai harmi! Kun olis tiennyt aikaisemmin. Minkäslainen tuo Friday oli paikkana soittaa? Oliko yleisöä?
Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä.
Johannes_t
06.12.2004 13:55:02

Minkäslainen tuo Friday oli paikkana soittaa? Oliko yleisöä?

Fridayssa pärjää, jos bändi toimii pelkällä musiikillakin. Eli en ihan äkkiä kovin kummoista lavashowta sinne osaisi kuvitella.

Perus helsinkiläiseen tapaan yleisö oli kovin ujoa, innokkaimmat diggarit pysyttelivät visusti paikan takaosassa. Yleisöä oli ihan mukavasti, keikallehan ei siis ollut lippuja ja Minerva ei varmaankaan ketään pois karkoita?

PS. Harrier, kiitos!
pardy
06.12.2004 14:05:24

Voin nyt tähän ketjuun ainakin Incarnashuunin (näin ruåttalaisittain) iloksi ilmoittaa, että nyt on digikamera, ja koitan jo tänään räpsiä kuvia siitä mun custom-Warresta. Viimeistään huomiseksi saisin kuvia nettiin, joten pistänpä sitten linkkiä kun näin on.
Wil-J
06.12.2004 14:06:46
Voin nyt tähän ketjuun ainakin Incarnashuunin (näin ruåttalaisittain) iloksi ilmoittaa, että nyt on digikamera, ja koitan jo tänään räpsiä kuvia siitä mun custom-Warresta. Viimeistään huomiseksi saisin kuvia nettiin, joten pistänpä sitten linkkiä kun näin on.

Jee, sisällä naisten nahkahousut kuvaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)