Aihe: Biisikysely
1
Mikko T.
19.11.2004 15:52:54

Silja Linen tunnari, siis se ikivihreä.. Mikä sen viisun alkuperäinen nimi on??

Kiitos etukäteen, ja jälleen ekalle oikein vastaajalle tiedossa (tyhjä) jaloviinapullo.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
markkuv
19.11.2004 15:54:52 (muokattu 19.11.2004 16:00:44)

Kiitos etukäteen, ja jälleen ekalle oikein vastaajalle tiedossa (tyhjä) jaloviinapullo.

Saattaa olla Raimo Roihan sävellys - kuka muistaa nimen:
mr.muzak
19.11.2004 16:33:59
Siis se Tiditididiiiiii-tiditididiiiii....tii tiii tiii...jne ? Eikös se oo ameriikan iskelmä ja jotain "man and woman" tms. nimeltään?
Kumiankka
19.11.2004 16:36:20
Mikäs biisi tämä "A Man and a Woman" on, olisko se tämä vai onko laivayhtiö väärä. Olen aina luullut että Rauno Lehtinen on säveltänyt jonkun vastaavan "laivabiisin"
Mikko T.
19.11.2004 16:40:03

Siis se Tiditididiiiiii-tiditididiiiii....tii tiii tiii...jne ? Eikös se oo ameriikan iskelmä ja jotain "man and woman" tms. nimeltään?

Niin, siis, parahin kosketinurpoystäväni, ymmärtänet paremmin kun laulat ko. viisua seuraavilla sanoilla:

"Nyt maistuis olut huurteinen, olut huurteinen,
voisin juoda sitä kolpakollisen, kolpakollisen..."

Got it?
Have
19.11.2004 17:06:06
Se on jostain amer. elokuvasta, mutta en muista mistä. Jotenkin se liittyy tohon Man and Woman - juttuun.
baron
19.11.2004 17:12:05

Äh, mä oon soittanut sitä ja mulla on laput siihen, mutta nimi ei tuu mieleen (preseniili dementia)
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Rantsu
19.11.2004 18:21:00 (muokattu 19.11.2004 18:23:41)
No sehän on teema 60-luvun kulttielokuvasta "Mies ja nainen" (ranskaksi Un homme et une femme), ohjaus Claude Lelouch ja musiikki Francis Lai.

EDIT: Laitahan pullo tulemaan... :)

P.S. Saman elokuvan autolla-ajokohtauksen musiikki oli aikanaan Ajankohtaisen Kakkosen tunnari... muistatteko? Jousisahausta ja patarummuilla pu-pum pu-pum... :)
"Ehke parempi mine kotona."
baron
19.11.2004 18:36:12 (muokattu 19.11.2004 18:48:04)

No sehän on teema 60-luvun kulttielokuvasta "Mies ja nainen" (ranskaksi Un homme et une femme), ohjaus Claude Lelouch ja musiikki Francis Lai.

P.S. Saman elokuvan autolla-ajokohtauksen musiikki oli aikanaan Ajankohtaisen Kakkosen tunnari... muistatteko? Jousisahausta ja patarummuilla pu-pum pu-pum... :)

Sviddu mä ajoin tuhatta ja sataa mökille ja sä ehdit ensin.

Edit: Poistin erehdykseni, Rantsulla kaikki handussa.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
19.11.2004 18:39:22
Nääääään silloin naaman valkoisen, aivan valkoisen...
There`s no bisnes in showbisnes!
Have
19.11.2004 22:47:38

No mä voisin laittaa tulemaan vaikka täytenä. Sä oot helpottanut mun tuskaa aiemminkin.
baron
21.11.2004 22:32:28

Vihdoinkin päässyt lähdeteosteni ääreen.

Rantsu jo tiesi kappaleen originaalinimen, se mitä mä dementtinä yritin saada mieleen, oli kappaleen suomalainen nimi: Rakkautemme muisto, jonka Eija Merilä levytti 1966.
Mikko T.
22.11.2004 17:40:26

Vihdoinkin päässyt lähdeteosteni ääreen.

Rantsu jo tiesi kappaleen originaalinimen, se mitä mä dementtinä yritin saada mieleen, oli kappaleen suomalainen nimi: Rakkautemme muisto, jonka Eija Merilä levytti 1966.

Jumanplaare, sehän se on! Rakkautemme muisto.

Tattis!
mr.muzak
23.11.2004 00:14:29
Jumanplaare, sehän se on! Rakkautemme muisto.

Tattis!

Toihan löytyy jostain vanhasta toivelaulukirjastakin...tyyliin 1-9 tms.? Luulis löytyvän Claydermaninkin kirjahyllystä!:)
baron
23.11.2004 07:37:40

Toihan löytyy jostain vanhasta toivelaulukirjastakin...tyyliin 1-9 tms.? Luulis löytyvän Claydermaninkin kirjahyllystä!:)

Toivelaulu 8!
Jonte
23.11.2004 22:06:31

Niin, ja hieno elokuva sitäpaitsi. Ford Mustangit ja kaikki. Eikö vaan vilahda Timo Mäkisen autokin Monte Carlo-rallissa?
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)