Aihe: Kitara huoltoon Tampereella, mutta mihin?
1
bliikki
06.02.2003 10:38:56
Mjoo, pitäis kitara viedä huoltoon, että pääsee taas soittamaan oikein volumeiden kanssa. Sieltä on johtoa katkennut sisältä ja juotokset pettäny, joten en taida itse ruveta sitä korjaamaan.

Niin tuota mihinkän tuo kannattaisi vielä huollettavaksi? Ahosen musiikki ja Kitarafaktori kuulemma ainakin korjailee, mutta Ahosesta mulle on jääny vähän negatiivinen kuva noin liikkeenä. Mites tuo kitarafaktori, kokemuksia? Sitten tommonen löyty kun Soitinkorjaamo Akineri.

Tärkeintä olis nyt, että korjaus tapahtuis laadulla, eikä niin että viikonpäästä siellä on kaikki juotokset taas pettäneet ja seuraavaksi tärkein elementti on se hinta. Ei luulis tuon maksavan maltaita jos yhden johdon vaihtavat ja juottavat sen kiinni. Tosin voi siellä muutakin vikaa olla, pitäis varmaan tarkistaa, mutta etteivät sitten kuseta että oli muka muutakin jos kaikki muu on kunnossa. Kokemuksia? Kiitos!
samueld
06.02.2003 11:32:31

Listaan voisin lisätä Jam Sessionin, mutta eipä ole siitäkään kokemuksia. Kortin sain kaupasta.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
dsp drv
06.02.2003 12:25:51
Wahvarikellarikin tekee tuollaisia korjauksia. mulla ei ole kokemusta, mutta en olo huonoa kuullut...

http://www.wahvarikellari.fi/
JLM
07.02.2003 12:21:35

Listaan voisin lisätä Jam Sessionin, mutta eipä ole siitäkään kokemuksia. Kortin sain kaupasta.

Olen asioinut ko. yrittäjän kanssa kertaalleen. Palvelu pelasi ihan mainiosti ja tulokset oli sellaiset kuin oli tarkoituskin eli suosittelen.
bliikki
07.02.2003 13:53:14
Terve

Wahvarikellarin sivulta:

Kyllä Kitarafaktori on hoitanut ihan mallikkaasti ne korjausjutut, jotka olen siellä teettänyt. Tuo paja kun sijaitsee melkein treenikämppämme vieressä.
Nuo sähkökytkennäthän eivät oikeastaan nyt niin kovin hankalia ole, etteikö niitä pystyisi osaava kolvinkäyttäjä tekemään. http://netti.nic.fi/~hkauppil/korjaus.htm

Niin, se siinä tosiaan on, kun olisi tuo kolvi =) Ja sitten löytäisi sellasen piuhan missä menee toinen sisällä. Enpä rupea itse tuota säätämään, kun ei se kuitenkaan kamalasti voi maksaa. Kiitokset replyistä! Pitää viedä se maanantaina huoltoon johonkin.
Basil
08.02.2003 20:03:18
Pakko kysyä, kun Tampereella asustelen, missä tuo Jam Session firma oikein sijaitsee ja mikä on puhelinnumero? Vuoden 2002 puhelinluettelo ei tunne tuon
nimistä firmaa!?
samueld
09.02.2003 22:34:55

Pakko kysyä, kun Tampereella asustelen, missä tuo Jam Session firma oikein sijaitsee ja mikä on puhelinnumero? Vuoden 2002 puhelinluettelo ei tunne tuon
nimistä firmaa!?

Tammerpianosta saadun käyntikortin mukaan:
Palomäentie 14
040-5890071

Ja kaverin nimi on Timo Rutanen.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
Vilhelmus
09.02.2003 22:48:56

Kerropa muuten Bliikki omat kokemuksesi kun saat kitaran takaisin!
Ykkösellä läpi.
bliikki
09.02.2003 22:57:53

Jeps! Wahvarikellarin kaveri ei kuulemma enää tee huoltoja kitaroille, mutta lupaili, että voisi mulle tuon pienen remontin vielä tehdä. Vien joko sinne tai sitten tuonne JS:ään, arvon sitä huomenna aikani kuluksi =)
HK
09.02.2003 23:00:40
Mjoo, pitäis kitara viedä huoltoon, että pääsee taas soittamaan oikein volumeiden kanssa. Sieltä on johtoa katkennut sisältä ja juotokset pettäny, joten en taida itse ruveta sitä korjaamaan.

Jos vika on pelkästään sähköinen niin sen kyllä korjaa kuka tahansa kolvimies.

Sähkökitaroissa ei ole mitään ihmeellistä sähköpuolella.
Peltikorva pahimmasta päästä.
bliikki
10.02.2003 12:37:57

Jos vika on pelkästään sähköinen niin sen kyllä korjaa kuka tahansa kolvimies.

Sähkökitaroissa ei ole mitään ihmeellistä sähköpuolella.

Eri asia mihin hintaan, kuinka laadukkaasti ja nopeasti =)
bliikki
14.02.2003 18:34:48

Niin tosiaan, piti nuo kokemukset kertoa. Eli vein sitten Wahvarikellarille kitaran huollettavaksi, kun isäntä lupas tommosen helpon homman vielä tehdä. Ei siis muuten enää kitaroita huolla.

Eli vein kitaran sinne iltapäivästä maanantaina ja sanoi, että voin hakea seuraavana päivänä eli siis tiistaina pois. No, menin sitten tiistaina, mutta ei ollut muistanut korjata sitä. Oli kuulemma vaan taistellut jonkun vahvariprojektin kanssa ja sitä kautta unohtanut. No, kun pyysin niin korjasi sen sitten samantien, about vartti siinä meni.

Ei oikein isäntä saanut hyvää kolvausasentoa ja siinä kun sitä kitaraa pyöritteli niin lapa ja kaulan pää vähän kolahti pöytään. Jälkiseuraamukset huomasin kotona, eli kun otin sen kitaran laukusta pois, niin satula oli irti. No, kun harkkoihin oli pari tuntia niin äkkiä vaan Tiimarista ostamaan pikaliimaa, kun ei jaksanut lähteä takas kaupunkiin epoksiliiman perässä juoksemaan. Saa nyt nähdä kauan se siinä sitten pysyy. Ei mitään ongelmia toistaiseksi. Pitää ostaa joku päivä kunnon liimaa siltä varalta, että se irtoaa. Niin, ja tuo korjaus kustansi 15 euroa. Vähän jäi huolimaton kuva kyllä tuosta...
Vilhelmus
14.02.2003 19:11:40

Ei oikein isäntä saanut hyvää kolvausasentoa ja siinä kun sitä kitaraa pyöritteli niin lapa ja kaulan pää vähän kolahti pöytään. Jälkiseuraamukset huomasin kotona, eli kun otin sen kitaran laukusta pois, niin satula oli irti.

Ei helvetti, itse olisin kolauttanut moisesta äijän päätä pöytään (siis en tosissani tee mitään näin absurdia, mutta kuvainnollisesti). Tietääpä etten tuonne ole viemässä kitaraa huoltoon.
Ykkösellä läpi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)