Aihe: Tosco symbaalit
1
juoksuarpeni
03.12.2004 02:36:29
Valmistetaankohan näitä symbaaleita enää?
Jos valmistetaan niin mistähän kannattaisi etsikellä?
Omistan toscon haikan pellit 12" tuumaa ja flatriden 16",
ja on hyvää sanottavaa muistakin toscon symbaaleistaa mitä olen päässyt soittelemaan kolistelemaan.
Miksi täällä on näin pimeää?
AP
03.12.2004 09:13:15
Hmm. Mullakin on 16" Tosco heavy crash (mikä on muuten todella heavy). Minun pelti on tehty Italiassa ja on iältään arviolta 20 vuotta tai yli. Näitä en usko enää tehtävän.

MUTTA. Tosco-nimellä tuotiin myös tuossa 90-luvulla markkinoille peltisarja, ei kovin kalliita peltejä, ja hankkeen takana oli muistaaseni Sabian. Näitä ainakin on ebayssa ihan uusina myyty, joten mahtaako valmistusta vielä olla...

Kumpaahan sarjaa tämä sinun pelti mahtaa olla?
K100 #7
Epämuusikko
03.12.2004 11:08:29 (muokattu 03.12.2004 11:08:59)
mulla on Toscon 22" aika jämäkän medium ride. Toimii jazzissakin ketjun kanssa niin että hui! Pat Metheny-komppeja pystyy soittamaan siihen tuosta vaan.

Se on silti myytävänä: 190 €
Myytävänä Sabian AAX 20" Studio Ride!
miän vain
03.12.2004 12:56:00

Toscon 20" ridestä yritin joskus saada soundia, oikein monta päivää ja ajatuksella. Ei lähtenyt kuin ikävää huutoa ja ärsyttävää kilinää. Kellokin oli kuollut.

Taisi olla huono yksilö. Paljon hyvääkin olen noista kuullut.

Italiassa valmistettuja, enimmäkseen käsin. Ei tietääkseni tehdä enää, nimen on joku toinen saattanut ottaa käyttöön.

Sellainenkin merkki oli kuin Cosco. Fontti täysin sama kuin Toscossa. Sama tehdas? Tiedä häntä.

off:

Tolosen bändin rumpalilla Bill Carsonilla on yhden levyn sisäkannen kuvassa Toscon kiina, taisi sillä olla sponssikin. Carson esitti myöhemmin
Kauppaneuvos Paukussa 'nokikeppiä'. Että näin.
Kivet sanoo: tässoli ennen meri
Taisi olla syvää tuollapäin
Monochromatic
rummunteko-ohjeita
juoksuarpeni
03.12.2004 17:10:10
MUTTA. Tosco-nimellä tuotiin myös tuossa 90-luvulla markkinoille peltisarja, ei kovin kalliita peltejä, ja hankkeen takana oli muistaaseni Sabian. Näitä ainakin on ebayssa ihan uusina myyty, joten mahtaako valmistusta vielä olla...

Kumpaahan sarjaa tämä sinun pelti mahtaa olla?

Nämä minun symbaalit ovat tuota vanhempaa sarjaa.
Miksi täällä on näin pimeää?
anttitk
28.12.2004 04:44:08
hmm.. bongasin juuri toverini pikkuveljen setistä 20" riden, jossa luki isolla tosco, ja ilmeisesti siis sarjana super T. Settinä oli newsound, josta yli puolet lugeista revitty väkivalloin irti, ja siis täyttä kuraa. Tämä vempain herätti mielenkiintoa, siinä vaiheessa, kun sanoivat, ettei kehtaa edes myydä, vaan menee kaatopaikkakuormaan koko paska uusien alta. tosin, eipä uusia tuskin ihan parissa kuukaudessa tule, mutta aikanaan. tämä siis vois olla pelastettavan arvonen? Tai onko tietoo mihin toi "super T" viittaa, ikää, tasoa ja silleen..? äsken sielä vasta kävin, ja kellonajan suhteen en kokeileen päässy, mutta helekutin paksu räiskäle se oli.
Kuten kaikki suht. paskojen kamojen omistajat sanoo, tarkeintä on hauskan pito ;)
AP
28.12.2004 09:00:18
hmm.. bongasin juuri toverini pikkuveljen setistä 20" riden, jossa luki isolla tosco, ja ilmeisesti siis sarjana super T. Settinä oli newsound, josta yli puolet lugeista revitty väkivalloin irti, ja siis täyttä kuraa. Tämä vempain herätti mielenkiintoa, siinä vaiheessa, kun sanoivat, ettei kehtaa edes myydä, vaan menee kaatopaikkakuormaan koko paska uusien alta. tosin, eipä uusia tuskin ihan parissa kuukaudessa tule, mutta aikanaan. tämä siis vois olla pelastettavan arvonen? Tai onko tietoo mihin toi "super T" viittaa, ikää, tasoa ja silleen..? äsken sielä vasta kävin, ja kellonajan suhteen en kokeileen päässy, mutta helekutin paksu räiskäle se oli.

Ota talteen. Tuskin kehtaavat siitä paljoa rahaa pyytää. Jos et sillä itse mitään tee, niin meikäkin voi sen sinulta lunastaa ihan tervettä uteliaisuuttaan.
K100 #7
Comic
28.12.2004 23:56:42
Mulla on toscon 18` china, ja on kyllä helvetin hyvä, ikää en kyllä uskalla veikata, markoissa maksoin tonnin siitä silloin joskus, joltain rumpukeräilijältä. LÖYTÖ.
miän vain
29.12.2004 18:06:45

Juuei kymbaaleita roskiin. Ota talteen ja tee vaikka kello, jos ei soundaa hyvin. Niitit voivat olla myös hyvä ratkaisu, paksuunkin möykkyyn saa niillä eloa. Ainakin vähän.
Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic
arse
29.12.2004 18:15:20 (muokattu 29.12.2004 18:15:37)

Kolme Toscon raidia löytyy: 22" niittipelti (hyväsaundinen, joskin piirun verran liian raskas), 20" flatride (ECM!) ja 20" heavy ride (pingiä piisaa, mutta tarpeeksi tumma). Mainioita vehkeitä, vanhemmista Toscoista löytyisi varmasti vaikka mitä jännää, jos vaan löytyisi.
Yhdellä kaverilla oli joskus pirun näpäkät 14" haizut.
Ootsä ookoo?
ääliö
30.12.2004 18:33:41
Oon joskus omistanu Toscon crashin (rauha hänen muistolleen),vielä ehjänä kuitenkin 14" haikkarit joissa mukavan kirmakka soundi ja ovat jatkuvassa käytössä,hieman keyholettunu mutta ei paha...hyvä yleishaitsu.Suljettuna hienostunut,heleä soundi,avattuna kohisee miehekkäästi,eikä jää jalkoihin kovemmassakaan menossa.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa,tarvii siihen lapion.
anttitk
12.01.2005 17:56:46 (muokattu 12.01.2005 17:57:19)
sain nyt hommattua vimpaimen käsiini. onhan tuo aikas lujaa hakattava. Melko "kolkko", ja aluksi sitä aika pahasti vierasti setissä. nyt olen äänen tottunut, ja siitä ykllä pidänkin. Tosiaan on lujaa lyötävä peli. Annoin vaihdossa 302 riden ja hernekeppisuoranständin jossa jalat solmussa, otin toscon ja suht tukevan pearlin puomiständin. Väliraha jääköön salaisuudeksi ;)

edit. siis puhun tosta 20" ridestä mistä ylempänäkin:)
Kuten kaikki suht. paskojen kamojen omistajat sanoo, tarkeintä on hauskan pito ;)
v bear
14.01.2005 14:01:37
vanhalla opettajalla oli toscon kiina ja splash, oli ihan hyviä...
twist twist on jumala
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)