Moi, Huomasin, että DOD FX76 Punkifieristani on jossain matkan varrella kadonnut 9 V virtalähdeyhteen kohdalta se pedaalin ulkopuolelle jäävä mutteri. Tiedättekö saako DODin pedaaleihin tuota varaosana? Mistä kannattaisi kysellä? Saan kyllä kytkettyä virtalähteen myös patterinapsuun, mutta kivempi se olisi kuitenkin laittaa se tuohon varsinaiseen virtalähdepaikkaan. |
se pedaalin ulkopuolelle jäävä mutteri. Tiedättekö saako DODin pedaaleihin tuota varaosana? Mistä kannattaisi kysellä? Ei kaikkea kannata aina musiikkiliikkeistä ostaa vaikkapa Yleiselektroniikka (ja kaikki elektroniikka-alan liikeet) myyvät virtalähteen liittimiä. Ja jokaisen soittajan kannattaa kerätä miljoonalaatikko, joka on täynnä pieniä vaikeastihankittavia ja puuttuessaan korvaamattomia muttereita, ruuveja, liittimiä, nuppeja sekä epämäräistä sälää. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Ei kaikkea kannata aina musiikkiliikkeistä ostaa Kiitti - ja joo, oon kyllä tietoinen tuosta. Mutta kun tuossa DODissa se on vähän erikoisenmallinen osa. Askartelupakissa mulla on kyllä noita standardimallisia. Vaihtaisin sellaisen tuon omituisen tilalle, mutta se vaatisi spedun purkamista aika lailla - olen ruuvannut sen auki ja tutkinut. Ja lisäksi reikää pitäisi porata isommaksi. Jos ei soitinliikkeistä löydy alkuperäisvaraosia, niin sitten käväisen elektroniikkaliikkeissä kyselemässä olisiko niillä mitään vastaavaa. |