Aihe: Nyt se loppuu..
1 2
Jackson Dinky
02.12.2004 12:52:37
Perkele. Rumpali edelleen haluaa pelkkää Metallicaa soittaa ja ite ollaan niin perinpohjin tympääntyny siihen jo pitkän aikaa. Soitetaan basistin kans jotain biisiä esim. vaikka Ensiferumien Goblins dancea ja rumpali soittaa päälle jotain enter sandmania tai sitten on hiljaa vaan. 3 vuotta se nyt on pelkkää metallicaa hakannu eikä loppua näy. Bändihommat on perseestä jos joku jumittuu yhteen bändiin. Mä en enää mee tuhlaamaan aikaani treenikselle kuuntelemaan sen master of puppets komppejansa.
Jau jau!
kivi
02.12.2004 13:04:30
Tekisitte omia biisejä. Ehkä sitten motivaatio löytyy, kun jätetään sovinnolla niin Metallicat kuin Ensiferumit pois.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
superfly
02.12.2004 13:19:06
Ei se kovin palkitsevaa ole pelkästään muiden biisejä veivata. Aloittelevan bändin tietty kannattaa lähteä covereista liikkeelle, mutta mielenkiinnon säilyttämiseksi kannattaa kehitellä jotain omaa. Ja jos tämä ei rumpalistille käy niin vaihtoon koko mies. Mieluummin soitan vaikka rumpukoneen kanssa kuin tuommosen äijän. Ni!
Pallisti
02.12.2004 14:30:56
Hoho.. Komppaan kiveä, eli omia piisejä vaan kehiin. Olette kuitenkin aika kauan ilmeisesti soittaneet, jos kolmatta vuotta metallicaa veivaatte... Sillon, kun me bändin kanssa aloiteltiin, niin muutamilla ekoilla kerroilla soitettiin kornia ja sitten aika nopeasti ruvettiin omia tuotoksia väsäämään, vaikka niistä tulikin aika paskoja, mutta silti. Tekemällä oppii ja nyt tehdään jo pikkasen parempia piisejä, kuin neljä vuotta sitten.
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Stain
02.12.2004 16:14:43
Tekisitte omia biisejä. Ehkä sitten motivaatio löytyy, kun jätetään sovinnolla niin Metallicat kuin Ensiferumit pois.

Aivan. Meilläkin oli hirveä cover-innostus kun aloitimme soittamaan. Sitten sitä vaan kyllästyy ja tajuaa että omia biisejä pitää alkaa tekemään.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
Jackson Dinky
02.12.2004 17:03:38 (muokattu 02.12.2004 17:10:07)
Joo unohdin sanoa että hän ei suostu soittamaan omia biisejä.

edit. joo kyllä mä oon sille yritelly ehdottaa omia biisejä ja kaikella lailla motivoida mutta ei.

edit2. taitaa ongelmana vaan olla että yksinkertasesti meidän musiikkimieltymykset on menny eri teille.
Jau jau!
Jackson Dinky
02.12.2004 17:12:01 (muokattu 02.12.2004 17:14:17)
Joo unohdin sanoa että hän ei suostu soittamaan omia biisejä.

edit. joo kyllä mä oon sille yritelly ehdottaa omia biisejä ja kaikella lailla motivoida mutta ei.

edit2. taitaa ongelmana vaan olla että yksinkertasesti meidän musiikkimieltymykset on menny eri teille.

edit3. Pallistille: Eli siis me ei olla kolmea vuotta metallicaa soitettu vaan meidän bänditreeneistä ei oo tullu mitään kolmeen vuoteen ku RUMPALI ei halua soittaa muuta kun metallicaa. :P

edit4. mutta se on helposti ratkastu. en mene sinne enää aikaani tuhlaamaan sen metallica komppien kuuntelulla. näin yksinkertasta.
Jau jau!
**Bexar**
02.12.2004 17:49:07

On teillä hankala rumpali. (Sanoo rumpali)
Joo.. on se rumpali.
Härski
02.12.2004 18:35:47
Ja se rumpali on vielä teidän bändissä vai? Siis _vieläkin_ kö?
pitk
02.12.2004 18:54:54

edit3. Pallistille: Eli siis me ei olla kolmea vuotta metallicaa soitettu vaan meidän bänditreeneistä ei oo tullu mitään kolmeen vuoteen ku RUMPALI ei halua soittaa muuta kun metallicaa. :P

edit4. mutta se on helposti ratkastu. en mene sinne enää aikaani tuhlaamaan sen metallica komppien kuuntelulla. näin yksinkertasta.

Vihje vitonen: Rumpalihan voisi hoitaa itselleen kiinnityksen Metallicaan, jos niin kovasti haluaa niitä biisejä soittaa ;-)
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
kivi
02.12.2004 19:08:08 (muokattu 02.12.2004 19:10:10)
Vihje vitonen: Rumpalihan voisi hoitaa itselleen kiinnityksen Metallicaan, jos niin kovasti haluaa niitä biisejä soittaa ;-)

Eiköhän Metallica ota kiitollisuudella vastaan pienenkin parannuksen rumpaliosastoon.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jooba
02.12.2004 20:01:00
vaikka en ole rumpali niin larsin fillit ja muut jutut on ihan kökköjä... sanon mä... ja myös kaverit jotka on rumpaleita... miten se voi tykätä niistä??? uus urlich... :)
Ozzman
02.12.2004 20:44:36
vaikka en ole rumpali niin larsin fillit ja muut jutut on ihan kökköjä... sanon mä... ja myös kaverit jotka on rumpaleita... miten se voi tykätä niistä??? uus urlich... :)

Huoh, taas sama vanha jatkuu. Kohta taas tapellaan henkihievereissä kuinka paska Lars on....
Äsh.
Samu S.
02.12.2004 21:44:18
Huoh, taas sama vanha jatkuu. Kohta taas tapellaan henkihievereissä kuinka paska Lars on....

Ehkä seuraavaksi elvytämme vanhan kunnon "jos Cliff Burton ei olisi kuollut" -keskustelun?
"Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill
Ozzman
02.12.2004 22:25:24
Ehkä seuraavaksi elvytämme vanhan kunnon "jos Cliff Burton ei olisi kuollut" -keskustelun?

Toinen hyvä vaihtoehto, tai mites jos tapeltas kumpi on parempi Metallica vai Megadeth?
Äsh.
Mikael
02.12.2004 23:43:30 (muokattu 02.12.2004 23:46:31)

Eiköhän Metallica ota kiitollisuudella vastaan pienenkin parannuksen rumpaliosastoon.

Hoho! Ihan ok tennisjäbä.

Edit: Fudujen uhka päälle ja ihan vaan kukatahansaeimuusikkokaveri koesoittoon vähän niinku malliksi - eiköhän se siitä tokene. Tai jos ei niin sitten se on oikeesti tosissaan ja vaihtoehdot ovat aika rajalliset.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Jackson Dinky
03.12.2004 11:22:50
Hehheh ;) tästä nyt jauhotaan soopaa useamman sivun verran.. Ootte taitavia.
Jau jau!
Hot RedX
03.12.2004 20:51:23
Perkele. Rumpali edelleen haluaa pelkkää Metallicaa soittaa ja ite ollaan niin perinpohjin tympääntyny siihen jo pitkän aikaa. Soitetaan basistin kans jotain biisiä esim. vaikka Ensiferumien Goblins dancea ja rumpali soittaa päälle jotain enter sandmania tai sitten on hiljaa vaan. 3 vuotta se nyt on pelkkää metallicaa hakannu eikä loppua näy. Bändihommat on perseestä jos joku jumittuu yhteen bändiin. Mä en enää mee tuhlaamaan aikaani treenikselle kuuntelemaan sen master of puppets komppejansa.

ette sitten oo basistin kanssa harkinna uutta...
hanhjelm
03.12.2004 22:32:58

aika paska?
Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)