Aihe: Mitä pelailet/minkälaiset pelit kiinnostaa?
1 2 3 4 5
Mook
02.12.2004 06:06:10
Nethack
Allied General (Panzer General II)
Sid Meier's Pirates

Noita olen nyt pelaillut, AG on yllättävän vaikea ja Piratesiin olen ihan koukussa :O

Nethackista koskaan tule yhtään mitään. Minä en sitä peliä osaa pelata :( Enkä harrasta huijausta tyyliin copy name.savefile name.kusefile
Meester Henk
02.12.2004 10:49:40
Minä pelaan vaan toista maailmansotaa. No teen mää välillä poikkeuksiakin. WWIIonlineä pelaan tietysti kestona, mutta nyt on nettiliittymän vaihto kesken. Combat mission 2:sta tulee pelattua nyt nettiä ootellessa.
Milkop
02.12.2004 11:01:48

Ei! 3d saa pysyä poissa seikkailu peleistä. Animaatio on niin paljon tunne rikkaampaa.

Samaan mieltä olin ennen, kunnes iskin näppini Gabriel Knight 3:een. Ehdottomasti yksi parhaista seikkalupeleistä, jossa ongelmat ovat melkein aina loogisia ja juoni kuin elokuvasta. 3 cd:tä takaa pitkän pelinautinnon ja 3d on ehdottomasti tuossa pelissä vahvuus. Kannattaa kokeilla.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
sub zero
02.12.2004 11:22:03
Minä pelaan vaan toista maailmansotaa. No teen mää välillä poikkeuksiakin. WWIIonlineä pelaan tietysti kestona, mutta nyt on nettiliittymän vaihto kesken. Combat mission 2:sta tulee pelattua nyt nettiä ootellessa.

Kannattaa kokeilla vanhoja heksapohjaisia strategiapelejä

http://www.c64gg.com/Images/K/Kampfgruppe_ingame2.gif
http://old.the-underdogs.org/Kampfgruppe.gif
http://www.ntrautanen.fi/computers/ … ommodore/images/c64/kampfgruppe.jpg
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Skebaholikko
02.12.2004 11:57:32 (muokattu 02.12.2004 11:57:38)

PS2selle WWE Smackdown: Here comes the pain.
Muuta ei tarvita. AVOT kun lävähtää äijä Tombstone Piledriverilla kahdesta pöydästä ja selostuspöydästä lävitse, niin kyllä värähtää sielussa. Smackdown vs. Rwan tosin voisi hommata, se voisi ehkä ottaa tuon sijan.
Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!" Bart: "Yes, sir!"
Royal Banzai
02.12.2004 17:02:09
Pleikkarilla Pro Evolution Soccereita, tietysti. Tyhmy kysymys.

PC:llä Baldurs Gateja satunnaisesti, joskus myös CM:ää. BGII lopetti juuri yhteistyön viikko tai kaksi takaperin. Harmitti hetken. Tallennukset on tallessa, et kai tässä joskus taas.
rc
02.12.2004 18:23:47
Japanilaisia rooli-/seikkailupelejä tulee pelattua. Zeldaa, Final Fantasyä, Golden Sunia yms. Iällä (lue: grafiikalla) ei ole juurikaan väliä.
"Saattaa kuulostaa oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" -MrFunk-
85423321
02.12.2004 18:28:56 (muokattu 02.12.2004 18:42:25)
America's armyä olen viime aikoina pelaillut. Hooah!

Day of defeatia on kyllä vähän ikävä. Mikään ei ole niin hauskaa kuin päästä kumauttamaan kaveria kiväärinperällä kalloon.
JM
02.12.2004 20:26:35
Call of Duty: United Offensive on ainoa peli, mitä olen viime aikoina pelannut. Netissä sitäkin.
Wickerman
03.12.2004 13:54:17
Sinä päivänä kun hankin sähkökitaran, loppui pelailu kuin veitsellä leikaten. No, Colin ja GP3 on kyllä minun makuuni hyvällä ratilla pelattuina.
Ze Kink
04.12.2004 13:28:03
Japanilaisia rooli-/seikkailupelejä tulee pelattua. Zeldaa, Final Fantasyä, Golden Sunia yms. Iällä (lue: grafiikalla) ei ole juurikaan väliä.

Näin. Kaikennäköisiä rpg:itä kuten Chrono Trigger ja Final Fantasyt ja ropeja kuten Baldurs Gate ja Nwn. Niitä eniten.
Myös jotain strategiaa ja ammuskelua välillä.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
DJKaaos
04.12.2004 15:24:35
Call of duty, Vietcong, Vice City ja Colin McRae
"Tämä on Fender Stratocaster, ja juuri tällainen on Shadowsien Hank Marvinilla. Ja minulla on myös Selmerin nauhakaikulaite!"
JS
04.12.2004 17:55:11
Final Fantasyt, Baldur's Gatet, Neverwinterit, Star Wars: Knights of the Old Republic, Max Paynet, Painkiller, Falloutit ja kaikki seikkailupelit toimii... FPS:eista en Painkilleriä (on siistit musat) lukuunottamatta juuri välitä. Myös Silent Hill, Resident Evil jne. kolahtaa kovaa :) Eli lähes kaikkea paitsi mikronysväystä ja strategiaa tulee pelailtua.
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
L.Ruoska
04.12.2004 18:08:28

Koneella mm. NetHack, paristi menny jo läpi..n. 12 vuoden aikana =) Vedin taas Star Control II läpi tossa viime viikolla, kolmas kerta kymmenessä vuodessa =) SC2 on varmaankin parhain yksittäinen pc-peli koskaan. X-Com, Master of Orion, Master of Magic, jne..diggailen kovasti vanhoja strategiapelejä. Noi olen ruoskinu sataan kertaan. Microprosella oli parhaat pelit.

Paras seikkailupelisarja on Hero's Quest/Quest for Glory, sarjan taso tosin laskee kuin lehmän häntä eli ykkönen on mahtava, viiimeinen eli vitonen on sitten vaan "ihan hyvä". Se että edellisen osan lopussa seivatulla hahmolla saa jatkaa seuraavassa on loistava plussa! Monkey Islandit rokkaa kanssa.

Olkkarissa on Cube ja neljä ohjainta, hyllystä löytyy mm. Pikmin, Ikaruga (kuningaspeli!!!), Soul Calibur 2, Mario Party 5, F-Zero GX, Smash Bros Melee, Metroid Prime ja eilen ostin Metroid Prime 2:sen. En malta oottaa Resident Evil 4:sta, kattokaa vaikka IGN.comista niitä videoita siitä..laehlaeh. Näyttääkö edes siistiltä!

Sääli kun Silent Hill-sarjaa ei saa Cubelle, ne on aika kunkkuja kanssa. Paitsi nelonen oli jostain syystä sukka, en jaksanu kauheasti pelata edes.

Paljolti on tullu myös pelattuu emuja, NeoGeolla on paljon kovia pelejä mm. Blazing Star, Metal Slug 1-5 & X, Last Blade 1 & 2, Pulstar. SNESillehän on kaikista legendaarisimmat pelit: Chrono Trigger, Seiken Densetsu 3, Tales of Phantasia, Star Ocean, Bahamut Lagoon, Front Mission, Rockman X 1-3, Rockman & Forte. Ihan rehellisesti täytyy sanoa että 97% niistä vain Japanissa julkaistuista peleistä on hyvällä syyllä jäänet sinne, uskomatontaa bullcrappia mutta kyllä siellä oli parisenkymmentä sellasta mitkä olis myyny tsiljoonia jenkeissä jos vaan olisivat portanneet ne.

Muista peleistä pelataan mm. ICEn uutta HARP-systeemiä, kun Rolemasteria ja MERPiä tuli skidinä tahkottua niin paljon. Nyt kun serkku tuli jaappanista niin se rupeaa myös vetämään meille Wizards of the Coastin Star Wars d20-systeemiä.
Ze Kink
06.12.2004 15:48:10
Täytyy muuten mainita että kyllä Adom hakkaa nethackin mennen tullen.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
fridgebuzz
10.12.2004 14:16:39 (muokattu 10.12.2004 14:19:38)

Nethackia tulee pelattua, käytännössä kilpaa tyttöystävän kanssa. Ykkösenä olen listalla, tottakai, mutta saattaa tällä hetkellä keskellä olevalla pelillään mennä ohi. Varmaan nelisen vuotta pelannut, ei puhettakaan että pääsisi yli about level 20..

EDIT: Korjaus, se ykköspaikalla oleva kuoli dungeon levelillä 19 (max 23). Eipä hääppöisesti.
M: Mahdollisesti rikkinäinen V-Amp (ei tietoa onko vika virtalähteessä vai itse V-Ampissa.)
slipkorn
10.12.2004 14:44:41
*hieman off-topic*

Mikä on FPS-peli?
Plussat Pastilli?
Lähikauppias
12.12.2004 11:27:27

*hieman off-topic*

Mikä on FPS-peli?

First Person Shooter. Eli räiskintä jota pelataan päähenkilön näkökulmasta.
KantriKatri
12.12.2004 13:30:11

Ainut peli tällähetkellä on Emperor kaupungin rakennuspeli. Kiva rakentaa Kiinan muuria:-)
"Olen Erittäin hyvä ellen Täydellinen"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)