Aihe: Kingston Wall videot
1
VPkone
02.02.2003 13:50:26
Jees. Oli tuolla tekniikka & teoria palstalla vähän näistäkin kueskustelua ja ajattelin nyt ilmoitusluontoisesti ilmoittaa SUUREN halukkuuteni ostaa kopioita näistä kulttimaineen saavuttaneista nauhoista ja olen valmis maksamaan paljon, mutta kuitenkin järkevän paljon, näistä videoista.

Joten jos SINULLA on näitä videoita ja mahdollisuus kopioida se/ne, niin pyydän lähetä viestiä joko e-mailiin tai pikaviestinä.

kiitos

Ps. Itselläni on 56 modeemi, joten lataus ei oikein luonnistu..
Trust me, I know what I'm doing.
Breezer
03.02.2003 02:33:39
Kingston Wallin viralliten kotisivujen foorumilla on ollu tuosta juttua. Niitä videoita voi imuttaa direct connectilta tietyiltä privaattihubeilta (osoitteet foorumilla). Tää nyt ei motumiestä lohduta, mut muita kyllä. Voithan sä koittaa taivutella jonkun eka imppaamaan niitä keikkoja ja polttaan sit cd:lle.
rokkimies
04.02.2003 09:46:19
Jees. Oli tuolla tekniikka & teoria palstalla vähän näistäkin kueskustelua ja ajattelin nyt ilmoitusluontoisesti ilmoittaa SUUREN halukkuuteni ostaa kopioita näistä kulttimaineen saavuttaneista nauhoista ja olen valmis maksamaan paljon, mutta kuitenkin järkevän paljon, näistä videoista.

Joten jos SINULLA on näitä videoita ja mahdollisuus kopioida se/ne, niin pyydän lähetä viestiä joko e-mailiin tai pikaviestinä.

kiitos

Ps. Itselläni on 56 modeemi, joten lataus ei oikein luonnistu..

Joo itse satun omistamaan yhden KW:n keikka videon joka on aikoinaan kuvattu/editoitu Kuusamossa. Taisi olla juuri paria viikkoa ennen kuin II levy tuli ulos tai jotain, en tiedä mutta loistava keikkahan se on niinku voi kuvitella, en tosin välttämättä sitä kehtaa alkaa levittelemään.
The Duke
04.02.2003 18:25:48

Joo itse satun omistamaan yhden KW:n keikka videon joka on aikoinaan kuvattu/editoitu Kuusamossa. Taisi olla juuri paria viikkoa ennen kuin II levy tuli ulos tai jotain, en tiedä mutta loistava keikkahan se on niinku voi kuvitella, en tosin välttämättä sitä kehtaa alkaa levittelemään.

Laita rokkimies mailia mulle jos vaihto kiinnostaa. Itseltäni puuttuu nimittäin tuo Kuusamon keikka. Kymmenkunta muuta kyllä löytyy =)
A
04.02.2003 19:05:31

Laita rokkimies mailia mulle jos vaihto kiinnostaa. Itseltäni puuttuu nimittäin tuo Kuusamon keikka. Kymmenkunta muuta kyllä löytyy =)

No mutta kappas, niitäkö on sitten enemmänkin liikkeellä
VPkone
04.02.2003 19:20:55

Ou kamoon................................

how much..........?
Trust me, I know what I'm doing.
Breezer
04.02.2003 21:57:35
DivX:ksi ja levitykseen... Sitä Pete ois halunnu.
Roberto
04.02.2003 23:04:52

DivX:ksi ja levitykseen... Sitä Pete ois halunnu.

Noinkohan?
BaariMikko
05.02.2003 00:16:02

No, en tiedä mitä Pete olisi halunnut, mutta en usko että käsivaralla kuvattujen keikkavideoiden levittämien kovin haitallista toimintaa voi olla. Olkoonkin, että taltiointi on kenties ollut luvatonta.
Taon yksin sieluni mustaa varjoa...
Imper
05.02.2003 00:17:37

Heh, ainakaan se ei halunnut että porukka stagediveää keikoilla kun "se on sellasta hevimetal-juttua!":)
Everyone is a per-son
Breezer
05.02.2003 23:34:33
Jos niitä videoita ei missään muuallakaan oo kaupan, nii ei siitä ainakaan luulis tappiota bändille tulevan. Mulla ei ainakaan oo mitään tämän tyylisen materiaalin levittämistä vastaan niin kauan, kun toiminnalla ei kukaan ala rahastamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)