Karlsson 02.12.2004 08:37:51 | |
---|
No aika hiljasta on jos alkaa jostain ihquista 60-luvun modernistisista tahi freejatsista herättelemään keskustelua tuolla jatsipalstalla. Lähinnä toi kikkelifuusio herättää keskustelua. Yleensä tietty joku uskollisesti käy kirjoittamassa kuitenkin että "jatsi on paskaa". Että ilman vastauksia ei jää kuitenkaan. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Henkeen ja Vereen 02.12.2004 10:44:39 | |
---|
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
komero 02.12.2004 10:45:43 | |
---|
Yleensä tietty joku uskollisesti käy kirjoittamassa kuitenkin että "jatsi on paskaa". Että ilman vastauksia ei jää kuitenkaan. Voisivat jättää väliin. Kuka haluaa enää keskustella, jos ensimmäiset kommentit on tuollaista? Paremmin sais vastauksia kysymyksiin, jos haku olisi kunnollinen, jos voisi hakea myös viesteistä! Montako kertaa on käynyt niin, että haet täältä jotain, löydät jotain, mutta joudut aloittamaan silti uuden threadin (kysymään jotain) ja sulle vastataan "käytä hakua, onhan tuosta jo keskusteltu moneen otteeseen v***u saa***a!"? Joku ystävällisempi sanoo "Selaa noita threadeja, oisko Fenderistä ollu juttua jossain sivujen 156-230 välissä otsikolla Yks kysymys ". Mutta kun se haku on perseestä. Ei se löydä aina edes otsikosta jotain sanaa. Koittakaapa vaikka hakusanaksi "jj". Ei mitään. Mutta "putket" antaa tuloksen "jj putket classic 30:seen". MUTTA: Tarkoitus ei ole vain haukkua ja valittaa. Huomauttaisin vain (joopajoo, sanoo joku), että haku voisi olla monipuolisempi, sillä säästyttäisiin monelta viestiltä, joka käsittee samoja asioita kuin aikaisemmat. Kuuntelen muuten jatsia ja välillä se on paskaa. Niin, ja vastauksen olen saanut aina kun olen jotain kysynyt. Loistava palsta. - Klaus Komero - |
Lennu 02.12.2004 11:01:49 | |
---|
Ihme pätemisvastauksia näkee aika usein, ja täysin irrelevantteja aiheeseen nähden. Jos kysyy esimerkiksi jotain vaikka Blackmore Nightsin biisiä, niin eiköhän jo seuraava viesti ole pelkästään, että "se on muuten Blackmore's Night" (sitten tyytyväistä kauluksien suoristelua ruudun ääressä) Pari viestiä alempana joku toinen teiniviiksi toteaa sanatarkasti saman mukamas omana juttunaan. Paitsi että voi todeta sen olevan "niinku Blackmoren oma juttu." Vittu täällä mitään kannata kysyä. Paas tilli. |
Diablero 02.12.2004 11:15:53 | |
---|
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Henko 02.12.2004 12:07:41 | |
---|
Joo. Kukaan ei muka oo kattonu Don Johnsonin tähdittämää Elivs and the beauty queenia. If it's too loud, you're too old. |
hörhö 02.12.2004 12:41:24 | |
---|
Kysyin joskus vitsipalstalla, onko kellään olemassa yliopistopiireissä legendaksi nousseita lestadiolaisen saarnamiehen Niilo Rasmuksen tekstejä. Ei löytynyt. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Kysyin joskus vitsipalstalla, onko kellään olemassa yliopistopiireissä legendaksi nousseita lestadiolaisen saarnamiehen Niilo Rasmuksen tekstejä. Ei löytynyt. F-f-f-falling, out from the Grace... Sori. |
Huevos 02.12.2004 13:03:05 | |
---|
sanotaan, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, mutta kyllä niitä on. ja niitä varten on www.google.fi |
mr.bungle 02.12.2004 14:58:33 | |
---|
Jos kysyisin musiikkiin liittymättömän kysymyksen, että miten implementoidaan bilineaarinen tai bicubic interpolaatio kuvan skaalaukselle niin voisi ehkä olla aika hiljaista. Kuka tietää.. Olisit ny kysyny jotain vaikeempaa :) Bilineaarisessa interpolaatiossa yksinkertaisesti lasketaan painotettu keskiarvo ympäröivistä näytteistä. Kuvankäsittelyssä pikseliä ympäröivästä 4 pikselistä. Painotetun keskiarvon laskemista ympäröivistä nätteistä voi soveltaa hyvin myös audiosignaalia uudelleennäytteistäessä. Bikubisessa (miten ikinä kääntyykään) interpoloidaan pikselin arvo (yleensä) ympäröivistä 16 näytteestä. Käytännössä kolmannen asteen (siitä nimi cubic) polynomit horisontaalille ja vertikaalille. bassolla hanuriin |
konehes 02.12.2004 15:22:48 | |
---|
|
juici 02.12.2004 15:36:24 | |
---|
Olen jäänyt joskus kun olen kysynyt mielipiteitä jostain kitarakamoista. Mutta yleensä en. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
DeWilde 02.12.2004 16:30:11 | |
---|
Tabulatuurialueella pari kertaa. |
Krice 02.12.2004 17:27:36 | |
---|
Bilineaarisessa interpolaatiossa yksinkertaisesti lasketaan painotettu keskiarvo ympäröivistä näytteistä. Kuvankäsittelyssä pikseliä ympäröivästä 4 pikselistä. Ei se toimikaan noin muuta kuin teoriassa. Oletko huviksesi kokeillut tehdä tuollaista käytännössä ja katsoa mitä tapahtuu? |
M1kk0 02.12.2004 18:23:40 | |
---|
kerran kysyin dadassa, että missä oli semmonen topikki missä lueteltiin hyviä kappaleita soittaa isovanhemmille kitaralla. ei tullut vastausta. osaisiko joku nyt auttaa? Blow me up Mr.Spock! |
arancia 02.12.2004 18:50:33 | |
---|
Olen saanut vastauksen uskoakseni kaikkiin kysymyksiin jotka ovat mieltäni askarruttaneet ja niiden lisäksi hyvin moneen tarpeelliseen kysymykseen mitä muut ovat kysyneet. |
Tapani L 02.12.2004 19:02:33 | |
---|
Muistaakseni olen pari kertaa jäänyt vastausta vaille, mutta siitä on jo aikaa ja kysymykset taisivat olla tyhmiä ja huonosti esitettyjä. Mutta jos en vastausta saanut, niin vittuilua vähintään. |
Henkeen ja Vereen 03.12.2004 10:32:24 | |
---|
Nyt sait vastauksen. Kiitos. Sait plussan. :) I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
mr.bungle 03.12.2004 10:34:03 | |
---|
Ei se toimikaan noin muuta kuin teoriassa. Oletko huviksesi kokeillut tehdä tuollaista käytännössä ja katsoa mitä tapahtuu? Kyllä se noin toimii ihan käytännössäkin bassolla hanuriin |
Hevihörhö 03.12.2004 14:19:35 | |
---|
Hmm.. Kaikkiin muihin on tullu vastauksia paitsi näihin biisikyselyihin: Mikä bändi esittää biisin "until we fade away"? Metalliliitossa kerran kuulin tuon, esittäjä oli joku "pyrameis" siis lausuttiin suunnilleen noin. Entäpä suomalainen bändi, mikä biisin nimi ja esittäjä: *alussa jotain akustista* noh, en nyt muista, editoin tämän viestin jahka löydän sanat joita kirjoitin ylös.. kertosäkeessä ainakin laulettiin jotain joko elon tai pelon tiestä.. palaillaan.. Mistään en oo päässy näiden jäljille, melkein kaikkea oon kokeillu.. "No sittenhän tuun kippaamaan sun kämppääs rekkalastillisen paskaa tuossa puol seittemän maissa." -Closure |