Aihe: SM-Liiga 2004-2005
1 2 3 4 516 17 18 19 2065 66 67 68 69
Peoplez
01.12.2004 21:22:43
Helvetin Jyp ois kyllä pitäny hoitaa tuo homma. Hifk otti melkeen 40 minsaa jäähyjä. Ja Jyp teki vain yhden maalin. Ei ei ei näin.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Valterr
01.12.2004 21:29:12 (muokattu 01.12.2004 21:29:35)
PERKELE! Tää on jo mahdotonta että molemmat sählymatsit päättyy tasan.

jeeh, mulla oli pitkävedossa Josba - Happee 1
Josba oli jo 3-1 johdossa, mutta ei.
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
pellepelle
01.12.2004 21:33:23
jeeh, mulla oli pitkävedossa Josba - Happee 1
Josba oli jo 3-1 johdossa, mutta ei.

Mulla oli

JYP-HIFK 2 (toteutu)
Josba-Happee 1 (perkele!)
Gunners-Classic 2 (saatanan helvetti perkele!)
Puhu-Namika Lahti 1 (toteutu)
LrNmky-Tarmo 1 (toteutu)
Ben_D
02.12.2004 00:16:51

Mulla oli

JYP-HIFK 2 (toteutu)
Josba-Happee 1 (perkele!)
Gunners-Classic 2 (saatanan helvetti perkele!)
Puhu-Namika Lahti 1 (toteutu)
LrNmky-Tarmo 1 (toteutu)

Pikkuvinkki. Aivan älytöntä pelata tollasta määrää yhteen lappuun. Osumatodennäköisyys on olematon. Tuplaa tai korkeintaan triplaa.
Rakkikoira
02.12.2004 10:10:06
Veikkauksen kertoimet on muuten huonoja, voiko esim PAF:lle pelata netin kautta ilman luottokorttia?

Ainakin ennen pystyi. Rekisteröidyn viime joulun aikoihin kun sai sen 10 euroa pelirahaa, voitin muuten sillä ruletista 40 euroa.. Ostin myös arvan. Haha!
--------------------------------------------------------------------
Riippuu tietysti millä panoksilla pelaa. Vitosella saa jo aika helposti parikymmentä euroa, jolla sitten voi kasvattaa tiliään.
Itse tein näin ja laitoin kaikki voitot jemmaan ja pelasin sitten aina niillä, sitten menin ja tyhjensin koko "tilin".
Tänään voisi aloittaa uudestaan, laittamalla tuon viiden euron panoksen ja kolme kohdetta. Ens viikonloppuna ollaan jo satasessa!
Onhan tuo veikkaaminenkin ilman voittoakin kiinnostavaa, vaikka välillä voittaminenkin on tarpeen.
Larry
02.12.2004 10:13:19
Helsingin IFK on purkanut keskiviikkona puolustaja Ladislav Benysekin sopimuksen.

Että se lähti sitten Maddenin tilalta. Tuskinpa tulee enää ifkiin takas, jos joskus pyydetään, ja tuskin tulee sen kaveritkaan. Mutat eihän sille mitään voi ku on toi ulkomaalaiskiintiö.

Tuskin takasin enää joo tulee, mutta käsittääkseni sopimus purettiin hyvässä ymmärryksessä. Ja miten yhden tsekin joukkueesta poisto vaikuttaa muiden tsekkien tuloon ?

Onko tää niin´kun sama juttu että Ryan Malone sanoo että Suomi on paska paikka pelata niin ketään ei enää rapakon takana kiinnosta pelata täällä ?

No joillakin ei homma vaan natsaa ja that's it.
Esmes... Malone-Kolanos... Ryan ei saanut Blegissä mitään aikaan kun taas Kolanos on takunut 'bout piste/peli tahtia. Ja molemmat kovan luokan pelimiehiä.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
FatSam
02.12.2004 11:02:23

Onhan tuo veikkaaminenkin ilman voittoakin kiinnostavaa, vaikka välillä voittaminenkin on tarpeen.

No on, pelaankin lähinnä jännityksen vuoksi. Kun pääsee omille, on jo hyvä.

Täytynee katsella tuota PAF-touhua. Jätkä johtaa muuten edelleen pörssiä!
Keksikää tähän jotain hauskaa. Lähettäkää mulle pikaviestiä sit.
Zakk
02.12.2004 13:11:45
Tuskin takasin enää joo tulee, mutta käsittääkseni sopimus purettiin hyvässä ymmärryksessä. Ja miten yhden tsekin joukkueesta poisto vaikuttaa muiden tsekkien tuloon ?

Onko tää niin´kun sama juttu että Ryan Malone sanoo että Suomi on paska paikka pelata niin ketään ei enää rapakon takana kiinnosta pelata täällä ?

öööö... Tarkotin sanalla kaverit juuri sitä sananmukaisesti, eli en usko että se suosittelee ainakaan seuraa kenellekkään, kuten tapahtui Maddenin tapauksessa, että Rafalski ehdotti IFK:n menemistä.

Mut kuitenkin ei kannata miettii liikaa.
Heavy Metal Machine
02.12.2004 17:33:20
Tunnin päästä pelataan taas.

Pelicans - JYP
SaiPa - Jokerit
Tappara - Blues
TPS - Ilves
Ässät - Kärpät
Dead as dead can be
Rakkikoira
02.12.2004 18:18:17
Tunnin päästä pelataan taas.

Pelicans - JYP
SaiPa - Jokerit
Tappara - Blues
TPS - Ilves
Ässät - Kärpät

Voe mahoton, saa nähä mitä tästä illasta tulee. Toivottavasti Pelicans ei ota paljoa jäähyjä..
Rakkikoira
02.12.2004 20:42:45 (muokattu 02.12.2004 20:48:25)
Kiitos JYP siinä mun voitot. No 4 minuuttia aikaa ja alivoima. Ei koskaan saisi laittaa oma suosikkia voittamaan. PRKL!

E: VITTU! 2-2.

Toivottavasti mennään runkkareille, laitetaanko Immonen ampumaan. Ei perkele sehän teki 1-2 maalin rankusta. Ilari ampumaan. Vittu hävitäänkö!?
Ben_D
02.12.2004 21:00:40

Näin on todellakin. Sinkkuja ja tuplia. Noissa monen kohteen riveissä kerroin on todella harvoin todennäköisyyden tasalla. Voiko muuten online-pisteissä pelata jo tuplia/sinkkuja? Olen netin kautta pelaillut muutaman vuoden.

Pitkässävedossa kaikki perustuu ylikertoimiin, niitä pitää hakea. Ja jotta nuo löytää, pitäisi perehtyä oikein kunnolla joukkueiden tilastoihin, kuntokäyrään, kokoonpanoihin ja motivaatioon. Itse en jaksa, käytän vihjeitä ja tuuria :) Eli huono pelaaja olen.

EDIT: ylikertoimet ei sitten välttämättä ole noita yli 3:n kertoimia, vaikka jotkut niin luulevatkin. Yhtä hyvin joku kotivoitto kertoimella 1,35 saattaa olla ylikerroin, jos Veikkaus on arvioinut joukkueiden voimasuhteet väärin.

Veikkauksen kertoimet on muuten huonoja, voiko esim PAF:lle pelata netin kautta ilman luottokorttia?

Ei ole mikään sääntö, että Veikkauksen kertoimet ovat huonoja. Monesti Veikkauksella on korkeimmat kertoimet jopa kansainvälisessä vertailussa. Esimerkiksi tänään pelasin kiekkopelit PAF:lle, mutta fudiksen Veikkaukselle, koska futispeleissä Veikkauksen kertoimet olivat kannattavammat.
Rakkikoira
02.12.2004 21:06:21
Ja rankkareissa tuttuun tapaan turpaan. Rankkarit hävitty 0-4.

No onneks Immonen ampui kaksi kertaa, enään 50 niin menee. Huomenna menee se joku Espoon joukkuekkin ohi, voi hyvää päivää että vituttaaaa!!!
anttipoeka
02.12.2004 22:25:47
Perkeleen helvetti. Pelikaaneilta turpaan, ei ei eieiei.

Ylivoimaa ja jopa niitä saakelin rankkareita voisi ruveta reenaamaan. Nyt on pakko ruveta tulemaan niitä voittoja.
Ei tässä sen kummempaa.
leka
02.12.2004 23:31:19
hähää, pelikaanit jyrää!
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Ben_D
02.12.2004 23:42:57 (muokattu 02.12.2004 23:57:36)

Jiihaa!!!! AZ Alkamaar ja Vålerenga toi justiinsa mulle ja kaverille melkein 900 euroo pitkävedosta. Ben kiittää Veikkausta.

Sori Offtopic, mutta vielä muistutuksena kaikille uhkapelureille, että tupla se on mikä rahaa tuo jos tuo.
Peoplez
03.12.2004 00:39:57
Sori Offtopic, mutta vielä muistutuksena kaikille uhkapelureille, että tupla se on mikä rahaa tuo jos tuo.

Tähän vois jo sanoa notta lol. Single on paljon parempi pidemmällä tähtäimellä. Ihmisillä on joku ihme tarve äkkirikastua. Tosin ei tuossa tuplassa mitään pahaa oo jos löytää Veikalta hyvät kertoimet jossa tuplapakko.

Ja teille jotka kyselivät Pafista: sinne voi siirtää rahaa ihan pankkisiirrolla. Sama homma kyllä onnistuu kymmenille muillekin firmoille, niillä on nykyään isoimmilla Suomalaiset pankkitilit. Eli luottokorttia ei nettivedonlyöntiin edes tarvitse.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Rakkikoira
03.12.2004 04:44:11
Perkeleen helvetti. Pelikaaneilta turpaan, ei ei eieiei.

Äläs nyt jatkoajan foorumin mukaan JYP ei olisi saanut pistettäkään ilman tuollaista tuomarilinjaa. Me ollaan surkeita, Wallinheimo on surkea! Sanoo Lahtelainen Pelicans fani.

Huomenna Tapparaa turpaan kunnolla, sunnuntai Ässiä vielä pahemmin.
Larry
03.12.2004 10:43:07
Huomenna (la) Hakametsässä huudetaan ja kovaa.
Ennakkoasetelmiltaan ainakin viihdyttävä peli tulossa. HIFK haki viime kohtaamisessa Ipalta pisteet 6-1 ja veikkaan että tupsukorvilla on hampaankolossa jotain =)

On ainakin muutoksia tullut sitten viime kohtaamisen.
IPA:lle Hyvönen, Stefan ja Curre käskyttämään.
Muutenkin tuo Hyvönen-Stefan-Kariya ketju on tehnyt murhaavaa jälkeä viimeaikoina.

Mutta on sitä IFK;llakin tarjota jotain vastineeksi...
"Mad Dog" Madden tekee liigadebyyttinsa ja innolla odottelen minkälaiset on lauantain ketjukokoonpanot.
Lundell pelannut todella varmasti luukulla viime pelit joten suurta kiekkoiltaa odotellaan.
IFK:lla tosin jo seitsemän ottelun voittoputki takana ja tilastollinen häviö on kohta lähellä, mutta ei nyt kuitenkaan vielä lauantaina.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)