bATE bASARI 01.12.2004 20:34:52 | |
---|
Mikä tahansa pelti maksaa päälle parikymppiä...:o) Mutta kuinka paljon... Jyväskylässä jossain kirppiksellä oli joku mini splash joka maksoi 15e |
DimensionZ 01.12.2004 20:36:26 | |
---|
Onkos noi Staggin jotain ihan pohjasakkaa saundillisesti ja kestoltaan vai voiko sellatteen hankkimista jopa harkita? Näyttäis olevan aika jumalattoman halpoja Niin ja kiinnostaa myös noiden Chinojen taso Itse ostin 3 Staggin symbaalia, ja voin sanoa aivan rehellisesti että en ole todellakaan katunut päätöstä yhtään. Hyvät yksilöt valkkamalla saa aivan loistavasoundiset pellit sikamaisen halvalla, rohkenen jopa väittää että parhaiden Staggien soundia ei erota muiden laatumerkkien valmisteista jos sokkotestiin pistetään. Ainakin SH Chinat joita olen koittanut soivat todella hienosti: kaksi samanlaista peltiä oli vierekkäin, toinen oli kuin roskatynnyrin kansi ja toinen soi todella täyteläisesti ja pitkään. Ennakkoluulot jätät kotiin, ja testaamaan vaan! ''He jumped right out of a building!!'' |
ddrum54 01.12.2004 21:06:16 | |
---|
Onkos noi Staggin jotain ihan pohjasakkaa saundillisesti ja kestoltaan vai voiko sellatteen hankkimista jopa harkita? Näyttäis olevan aika jumalattoman halpoja Niin ja kiinnostaa myös noiden Chinojen taso Oikeesti, aivan helvetin hyviä peltejä ovat. Testaamalla löydät todellisia helmiä. Myös chinat on loistavia. Suosittelen lämpimästi. 2`n 4 |
JeeVes 01.12.2004 21:14:07 | |
---|
Puhutaanko täällä Staggeista? Missä on Niskamies...?? "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
Hyviä on noi staggit ja edullisia... myra sarjaa olen tahkonu jo useamman kuukauden ja hyvin pelittää... Black Metal ja Vintage Broze-sarjaa pitäs seuraavan kokeilla, kellää näitä? Chinoista traditional-sarja aivan helmi... |
JeeVes 01.12.2004 22:34:13 | |
---|
Zildjian K 12" kyllä himottais. Että jos jollakin ylimääräistä niin... "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
Stratton 01.12.2004 22:42:30 | |
---|
No toi testaaminen on aikas vaikeeta, kun ilmeisesti noita myydään Helsingistä käsin, sinne kun ei tuu lähdettyä. Tekis kyllä mieli tollasta, mutta uskaltaako sitä kokeilematta ostaa. Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
J. Cool 01.12.2004 22:42:51 | |
---|
mulla a-custom 10" (loistoyksilö muutes ;) kaipais seurakseen ac 8" tai kc 8". ei kukaan sattuis pistää halvalla myyntiin tollasta :D don't touch my bumtsibum |
DimensionZ 01.12.2004 22:48:24 | |
---|
No toi testaaminen on aikas vaikeeta, kun ilmeisesti noita myydään Helsingistä käsin, sinne kun ei tuu lähdettyä. Tekis kyllä mieli tollasta, mutta uskaltaako sitä kokeilematta ostaa. Itse en kyllä ostaisi, on nimittäin sen verran kyllä tasoeroja noissa Staggeissä että en meinannu ekaks uskoa. Miten meinasit ostaa jos et mene itse hakemaan? ''He jumped right out of a building!!'' |
Stratton 01.12.2004 22:54:33 | |
---|
Ajattelin josko mahdollisesti postin välityksellä. On tämä sitten kettumaista kun eivät Tampereelle osaa sijoittaa noita Stagg-putiikkeja (kai). Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
DimensionZ 01.12.2004 23:01:00 | |
---|
Ajattelin josko mahdollisesti postin välityksellä. On tämä sitten kettumaista kun eivät Tampereelle osaa sijoittaa noita Stagg-putiikkeja (kai). Voisithan tietysti kysyä kaupoista jos he suostuisivat tilaamaan liikkeeseensä muutaman kappaleen sellasia peltejä joista olet kiinnostunut. Sitten voit valkata parhaimmat. ''He jumped right out of a building!!'' |
J. Cool 01.12.2004 23:18:14 | |
---|
en kyllä suosittelis ketään ostamaan splässiä kokeilematta. ainakaan zildjianin splässejä. joukkoon mahtuu tosi hyviä ja tosi huonoja. ja hintahan on sama. jos olis rikas niin ottais riskin ja ostais huonon splässin, lähettäis sen zildjianin tehtaalle vihasen kirjeen ja korvausvaatimusten kera. olis jännä nähdä, mitä tapahtuis. don't touch my bumtsibum |
Stratton 02.12.2004 19:28:44 | |
---|
Jos jollakulla on noita Staggin splasheja tai chinoja ja on aikeissa hankkia uusia tilalle/valmis luopumaan muuten vaan niin _täällä_ on erittäin innokas ostaja! Alko tekeen niin paljon mieli mutta Helsinkiin tuu lähdettyä. Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
ddrum54 02.12.2004 21:18:57 (muokattu 02.12.2004 21:23:25) | |
---|
Jos jollakulla on noita Staggin splasheja tai chinoja ja on aikeissa hankkia uusia tilalle/valmis luopumaan muuten vaan niin _täällä_ on erittäin innokas ostaja! Alko tekeen niin paljon mieli mutta Helsinkiin tuu lähdettyä. Kukapa hyvistä pelleistä luopuisi. Onko sulla ketään tuttua hesassa? Jos on ja tämä tuttu ei ymmärrä pelleistä mitään, niin järjestetään tää homma. Jos olet valmis luottamaan kolmen rumpalin raatiin peltivalinnassa, olemme valmiit auttamaan sinua. Kerrot vaan, noin abaut, mieltymyksesi ja me koitetaan löytää semmoiset. Tämä sun tuttu hoitaa rahoituksen ja toimituksen Tampereelle. EDIT: Käy Millbrook nimisen soitinkaupan sivuilla. Siellä on mallit ja hinnastot Stagg - pelleille. 2`n 4 |
hgr 02.12.2004 21:40:04 | |
---|
Meikä osti aikanaan Thomannilta tollasen Meinlin paketin jossa on 10" splashi, 12" china splash ja 18" china. Kivat kilkuttimet kelpo hintaan, n. 100e yhteensä muistaakseni. Tuskin olisi tullut erikseen ostettua mitään "kunnon" splashia joka maksaa ton satasen jo yksinään. |
Magetsu 02.12.2004 21:42:38 | |
---|
Mimmonen on tuo china splash, ei oo ikinä tullu moista vastaan... Äkkiseltään kuvittelisi että soundi olisi lyhyt sihahdus, vai? Se on pojat silleen, et me ollaan hävitty jo tää peli! |
hgr 03.12.2004 15:43:21 | |
---|
Sinnepäin joo, vähän vaikea sitä on sanoin kuvailla. |
Alpha 03.12.2004 15:55:41 | |
---|
Meikä osti aikanaan Thomannilta tollasen Meinlin paketin jossa on 10" splashi, 12" china splash ja 18" china. Kivat kilkuttimet kelpo hintaan, n. 100e yhteensä muistaakseni. Tuskin olisi tullut erikseen ostettua mitään "kunnon" splashia joka maksaa ton satasen jo yksinään. Jeps...mulla on tästä se edellinen. Siis 18" China, 10" Splash ja se Kenny Aronoff kello...105€... |
Stratton 03.12.2004 17:37:54 | |
---|
Joo Milbrookista katoin jo mallit, mutta eipä löydy tuttuja hesasta. Ei siinä mitään kyllä niitä splasheja löytyy muualtakin, noi vaan on aikas edullisia. Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla |
Youni 03.12.2004 20:07:02 (muokattu 03.12.2004 20:08:14) | |
---|
Onkos noi Staggin jotain ihan pohjasakkaa saundillisesti ja kestoltaan vai voiko sellatteen hankkimista jopa harkita? Näyttäis olevan aika jumalattoman halpoja Itsellä Stagg Furia 12" medium splash. Huippu hinta-laatusuhde. Saundi on juuri se splash mitä minä ainakin haen. Ei voi muuta kuin suositella. Myös oma rumpuopettajani kokeili ko. peltiä, kun toin sen näytille; hänkin tykkäsi. Ostin vieläpä ilman kokeilua ja kannatti. Osta poijes! Pakkanen kesyttää nudistin.
[Kuva setistä profiilissa] |