Aihe: Francesco Farerin uusin video
1 2 3 4 5 6 7 8
WelmerX
01.12.2004 18:55:11
Ainaskin tuosta sooloskaban pätkästä erottuu ihan selvästi kaikki.

Oon tiluttelun suuri ystävä myös, mutta tämä Fareri-homma on kyllä alkanut ihmetyttämään. Henkilökohtaisesti minulla ei siis ole mitään herraa tai hänen tuotoksiaan vastaan. Jokainen saa tehdä sitä mitä haluaa ja mielestäni oman musiikin tekeminen/julkaiseminen on aina positiivinen asia. Ite oon myös tehnyt musiikkia (ja tilutusta ;) ) joka on toisten mielestä lähes kuunneltavaa ja monien mielestä täyttä paskaa. :)

Kuitenkin tähän soiton puhtauteen liittyen haluan ottaa kantaa. En nimittäin ainakaan itse saa soitosta juuri mitään selvää.. Sellaista puuroahan se on?? Onko vika omassa kuulossani, aivoissani vai missä kun täällä porukka sanoo, että soitosta "erottuu kaikki"?
Pystyttekö te esim. blokkaamaan tuon sooloskaban soolon nuoteiksi? Itse en siihen kyllä pystyisi juuri tuon "puurouden" vuoksi.
Tarkoituksena ei ole haastaa riitaa, provosoida tms. Minä en vain saa siitä selvää. Tai ehkä se sitten ON niin nopeaa etteivät aivoni pysy perässä.. mene ja tiedä. Olisi mielenkiintoista kuulla Farerin soittavan puhtaalla soundilla. Muistaakseni jossain oli joku pätkä joskus.. linkkejä??

Pakko kuitenkin nostaa hattua herralle. Hän on selvästi omistautunut instrumentilleen ja musiikilleen, nauttii tekemisistään ja on käsittääkseni vielä oiken mukava persoonakin. Siinäpä tavoittelemista itse kullekin :)
Krice
01.12.2004 20:44:44

Et vastannut kysymykseeni.

Vastasin, et vain tajunnut vastausta. Minun tässä ei tarvitse selitellä mitään, vaan ihan muiden tyyppien.
Herra Rapu
02.12.2004 09:42:53

Kuitenkin tähän soiton puhtauteen liittyen haluan ottaa kantaa. En nimittäin ainakaan itse saa soitosta juuri mitään selvää.. Sellaista puuroahan se on?? Onko vika omassa kuulossani, aivoissani vai missä kun täällä porukka sanoo, että soitosta "erottuu kaikki"?
Pystyttekö te esim. blokkaamaan tuon sooloskaban soolon nuoteiksi? Itse en siihen kyllä pystyisi juuri tuon "puurouden" vuoksi.
Tarkoituksena ei ole haastaa riitaa, provosoida tms. Minä en vain saa siitä selvää. Tai ehkä se sitten ON niin nopeaa etteivät aivoni pysy perässä.. mene ja tiedä. Olisi mielenkiintoista kuulla Farerin soittavan puhtaalla soundilla. Muistaakseni jossain oli joku pätkä joskus.. linkkejä??

Kannattaa vaan luottaa niihin omiin korviin eikä provosoitua muutaman immeisen jutuista. :)

Joskus kuulin jonkun puhtaan pätkän Farerilta ja olihan se suht hupaisan kuulosta. :)
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
WelmerX
02.12.2004 11:02:21
Kannattaa vaan luottaa niihin omiin korviin eikä provosoitua muutaman immeisen jutuista. :)

Joskus kuulin jonkun puhtaan pätkän Farerilta ja olihan se suht hupaisan kuulosta. :)

huh.. Thank you mr. Crab. Lueskelin mm. tuota Farerin sivuston quotes-palstaa ja alkoi usko omiin arvostelukykyihin jo loppua.. ;)
Psykologinen vaikutus on suuri, kun tutkii mm. Greg Howen ylistäviä kommentteja. :)
Herra Rapu
02.12.2004 11:19:25

Psykologinen vaikutus on suuri, kun tutkii mm. Greg Howen ylistäviä kommentteja. :)

Tuo kommenttihommakin on ihmeellinen. Itellä ei tulis mieleenkään heittää tommosta "name-dropping" listaa kotisivuille siitä mitä jotkut muut kitaristit on sanonut. Keräillään propseja vai mikä idea tuossa on?

Tulee vähän semmonen fiilis että, "vitsi nyt meikä saa propseja ku Hasselhoffin Daavid sano että kyllä sä vielä joku päivä näytät multa ku vähän syöt." Lisäks meikä tuntee Kirkan basistin ja se sano et mä oon oikeesti kova rumpali, oikeesti!

Ehkäpä tuosta "quote-listasta" joku saa sitten oikeasti jotain irti, en tiie..
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Jumina5/6
02.12.2004 12:35:00

aika outo homma että kirjoitin joskus sinne vieraskirjaan jotain (täysin asiallisesti), ja sain sen jälkeen sähköpostia joltain japanilaiselta tyypiltä, jossa oli mm.:

..Do you if there's a way to write to Francesco Fareri? I want to tell him that he has to stop to
compose that shit and that he has to stop lying in his website. I'm in touch
with Greg Howe since 2002 and Greg said that he never wrote nothing about
Fareri, except that he should change hobby! In the Fareri website I read stuff
like "Amazing guitar playing" by Greg Howe......that's a lie! Francesco wrote
that! And I wonder how much false things he wrote! ..

Tiedä sitten totuutta?
Karipiirto
03.12.2004 13:05:22

Saattaahan tuo kirjoitellakin itse niitä mutta en kyllä käsitä miksi kirjoittaisi.
Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli?
paranoid android
03.12.2004 14:07:10
Vastasin, et vain tajunnut vastausta. Minun tässä ei tarvitse selitellä mitään, vaan ihan muiden tyyppien.

Siis halusin vain tietää, että pidätkö Farerin soitosta. Vastaukseksi riittää "pidän" tai "en pidä".
Nahkaliivit paukkuu.
Jumina5/6
03.12.2004 15:47:12
Saattaahan tuo kirjoitellakin itse niitä mutta en kyllä käsitä miksi kirjoittaisi.

Niinpä. Ja luulisi kuitenkin että tyypit nostaisivat mekkalan jos noita olisi itse keksitty tuonne.
Krice
03.12.2004 20:20:43

Siis halusin vain tietää, että pidätkö Farerin soitosta.

Ei se maailmoja kaada.
paranoid android
04.12.2004 12:57:44
Ei se maailmoja kaada.

Sinulla taitaa olla jotain ongelmia suoran mielipiteenilmaisun kanssa.
Nahkaliivit paukkuu.
Krice
04.12.2004 15:46:22

Sinulla taitaa olla jotain ongelmia suoran mielipiteenilmaisun kanssa.

Yritän olla kohteliaampi nykyisin. Vältän suoria, provokatiivisia mielipiteitä.
murjaani
05.12.2004 02:27:49 (muokattu 05.12.2004 02:41:33)

http://www.francescofareri.com/video.html

Fareri on palannut uuden videon kera. Mitäs olette mieltä miehen uusimmasta videosta?

Minusta tyypin kritisoijat eivät ole hiffanneet musiikin taiteellista viestiä ihmiskunnalle. Sehän on selvästi protesti kaikkea kitaramusiikin turhaa asteikkotiliutusta vastaan...

Vähän samoin kuin Charles Bronson aikoinaan elokuvassa väkivallan vihollinen: väkivallan vihollinen tappoi kaikki muut!

edit: halusin lisätä viestiin sanan ihmiskunta, joten etsin viestistä sopivan paikan lisätä se sana, ja ilokseni löysinkin sellaisen paikan, johon sopi hyvin sana ihmiskunta, joten siellä se nyt seisoo, kiitos kaikille.
paranoid android
05.12.2004 14:34:25
Yritän olla kohteliaampi nykyisin. Vältän suoria, provokatiivisia mielipiteitä.

Tuommoinen kiertely ja kaartelu ei ole kohteliasta, ainoastaan vittumaista.
Nahkaliivit paukkuu.
jyllervö
11.12.2004 13:05:43
oli kyllä kauniita nuotteja
superfly
11.12.2004 13:13:34 (muokattu 11.12.2004 13:14:02)
tuo tais olla muuten suora käännös joko jemsite.comin tai petruccifoorumin eräästä viestistä.

osaa se kesy apinakin copy/pastea käyttää...

Itse asiassa ei ollut. En ole ikinä käynytkään moisilla foorumeilla. Taitaa olla hieman vanhempi sanonta kyseessä kuin petrutsifoomumi.... Tässä arvostelen ainoastaan sitä seitsemän megan videopätkää. Sen katsottuani en vaivautunut mitään muuta äijän vääntöjä latailemaan. Tuo kuulostaa aivan samalta jos minä yritän tiluttaa, eli täysin kaamelta. Tässäpä syy miksi en tilutusta harrasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)