Basistin aivot 23.11.2004 08:35:34 | |
---|
warwick corvette standard 4-kielinen.... vaikka omaisit aivot, et välttämättä osaa käyttää niitä.
Pastilli? |
Keny 23.11.2004 09:09:36 | |
---|
Sen jos teet, niin minä perustan Mansikka-Aho -Klubin. Ja ainakin tuon sbassotriidin perusteella siinä olisinkin yksin. Tai Leningrad -klubin. Mä perustan sit Arva-bass klubin.;-) Fna JazzMann ollu mut hölmönä myin pois.Warwick rockstand on ja rockbag. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
pardy 23.11.2004 14:46:07 | |
---|
Mä perustan sit Arva-bass klubin.;-) Fna JazzMann ollu mut hölmönä myin pois.Warwick rockstand on ja rockbag. Oli varmaan kokolailla hyvä vehjes? Sitä olis kans hauska päästä testaamaa ihan ajan kanssa, ku tuntuu et siinä on ainaki paljon säätävaraa soundien kanssa... |
Keny 23.11.2004 15:52:20 | |
---|
Oli varmaan kokolailla hyvä vehjes? Sitä olis kans hauska päästä testaamaa ihan ajan kanssa, ku tuntuu et siinä on ainaki paljon säätävaraa soundien kanssa... On siinä on nimenomaan monipuoliset soundit tosin warreissa on aina sit se oma soundinsa vaikka mitä tekis.Ei paha siis. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Oan 23.11.2004 16:14:01 | |
---|
Warwick Rockbag. Oujeah! Vaan tämä on kova peli. Täältäkin löytyy, liittyisikö klubiin? ;) Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
pardy 23.11.2004 16:16:39 | |
---|
Vaan tämä on kova peli. Täältäkin löytyy, liittyisikö klubiin? ;) Anna palaa, Frank! |
Incarnation 30.11.2004 23:41:27 | |
---|
|
mr.bungle 30.11.2004 23:44:40 | |
---|
bassolla hanuriin |
Incarnation 01.12.2004 00:07:00 | |
---|
|
M.Hanski 01.12.2004 09:46:53 (muokattu 01.12.2004 09:48:54) | |
---|
Kattelin tuota myös, mutta tuo mikkipari on mielestäni vähintäänkin kummallinen. Tässä on Stefen Manz:n selvitys tuosta oudosta Corvetesta: "This Corvette was a run of 30 pcs. we made for the US, I think they went all to Guitar Center, but I am not sure. Its a 2-pc. hollow body with birdeye top and mahogany back with a center block. MEC active PP and 2-way active circuit." Edit: Jos jollakulla sattuu olemaan minkäänlaista kysyttävää Warreista, kannattaa ehdottomasti mailata Stefenille (st.manz@warwick.de). Heppu on pirun avulias, mukava ja asiantunteva, ja on vastannut mulle yleensä viimeistään vuorokauden sisällä ja usein jopa saman tunnin sisällä. Se pittee tietee! |
Tässä on Stefen Manz:n selvitys tuosta oudosta Corvetesta: "This Corvette was a run of 30 pcs. we made for the US, I think they went all to Guitar Center, but I am not sure. Its a 2-pc. hollow body with birdeye top and mahogany back with a center block. MEC active PP and 2-way active circuit." Edit: Jos jollakulla sattuu olemaan minkäänlaista kysyttävää Warreista, kannattaa ehdottomasti mailata Stefenille (st.manz@warwick.de). Heppu on pirun avulias, mukava ja asiantunteva, ja on vastannut mulle yleensä viimeistään vuorokauden sisällä ja usein jopa saman tunnin sisällä. Wtf? Toiko? Eehän... Mun mielestä se oli jonku vuoden 2000 limited-edition-malli, mutta ku toi onki vuodelta 2001. Ihme juttu, mun mielestä noita on tehty aika paljonki, ja oon useinki nähny noita eBayssä myynnissä. Kaikki myyjät on sit sanonu et "se on sen vuoden 2000 ltd-corvette", eli en usko että niistä kolmestakymmenestä ainaki 10 olis aina säännöllisin väliajoin eBayssä... Ja tuo siis on vuodelta 2001 tuo basso, josko Guitar center olisi sitten vuotta myöhemmin tilannut oman erän noita lisää kun olivat ne viralliset ltd-versiot lopuneet...? Hitto, tost ois kiva tietää et miten toi asia nyt on. |
M.Hanski 01.12.2004 10:17:13 | |
---|
Wtf? Toiko? Eehän... Mun mielestä se oli jonku vuoden 2000 limited-edition-malli, mutta ku toi onki vuodelta 2001. Ihme juttu, mun mielestä noita on tehty aika paljonki, ja oon useinki nähny noita eBayssä myynnissä. Kaikki myyjät on sit sanonu et "se on sen vuoden 2000 ltd-corvette", eli en usko että niistä kolmestakymmenestä ainaki 10 olis aina säännöllisin väliajoin eBayssä... Ja tuo siis on vuodelta 2001 tuo basso, josko Guitar center olisi sitten vuotta myöhemmin tilannut oman erän noita lisää kun olivat ne viralliset ltd-versiot lopuneet...? Hitto, tost ois kiva tietää et miten toi asia nyt on. Siinä LTD 2000 -mallissa oli kaulamikkinä J ja tallamikkinä Twin-J. Puutkin olivat aivan erilaisia. Se pittee tietee! |
pardy 01.12.2004 10:19:29 | |
---|
Siinä LTD 2000 -mallissa oli kaulamikkinä J ja tallamikkinä Twin-J. Puutkin olivat aivan erilaisia. Joo, kyllä mä sen tiiän, ja oon tietonen et ne on eri pelejä. Mut ma jotenki hämää toi. Ku kaikki mitä oon nähny myynnissä noita ni ne myyjät on sanonu ihan toista mitä herra Manz antaa ymmärtää... |
M.Hanski 01.12.2004 10:22:48 | |
---|
Joo, kyllä mä sen tiiän, ja oon tietonen et ne on eri pelejä. Mut ma jotenki hämää toi. Ku kaikki mitä oon nähny myynnissä noita ni ne myyjät on sanonu ihan toista mitä herra Manz antaa ymmärtää... Mulla on kohtalaisen kova luottamus Herr Manzia kohtaan. :) Se pittee tietee! |
pardy 01.12.2004 10:26:16 | |
---|
Mulla on kohtalaisen kova luottamus Herr Manzia kohtaan. :) Samoin, mutta silti... Mua nyt häiritsee toi juttu. Pitää ettiä enempi infoo... Sillä välin, tässä upeita Warreja "välipaloiksi": http://www.basscentral.com/warwick/ltd_editions.shtml VArsinkin tuo "NAMM Show Piece Corvette 5 FNA Jazzman Custom" on ihan mahottoman upee. Myös tuo tän vuoden LTD-malli salpaa hengen. Pitäis päästä testaa enneku kaikki loppuu. |
johne 01.12.2004 11:19:16 (muokattu 03.12.2004 09:10:17) | |
---|
Thumb neckthru EMG:n aktiivimikeillä. Handcrafted in west germany ´87. luonnonvalkoinen. Murisee kivasti varsinki kun kaularauta resonoi...;) |
M.Hanski 01.12.2004 11:24:23 (muokattu 01.12.2004 11:36:49) | |
---|
Thumb neckthru EMG:n aktiivimikeillä. Handcrafted in west germany ´87. luonnonvalkoinen. Murisee kivasti varsinki kun kaularauta resonoi...;) Hehe, jälleen yksi jäsen elitistiseen Pre-Wall Warwick -jaostoon. :D Tällä hetkellä jäseniä on käsittääkseni onde, johne ja mä. Edit: Luonnonvalkoinen? Hmm. Kuvia, kiitos. :) Se pittee tietee! |
Karlsson 01.12.2004 11:27:16 | |
---|
Hehe, jälleen yksi jäsen elitistiseen Pre-Wall Warwick -klubiin. :D Tällä hetkellä jäseniä on käsittääkseni onde, johne ja mä. Edit: Luonnonvalkoinen? Hmm. Kuvia, kiitos. :) Hmm, huomioikos klubinne Framus-tuotteita? kivikautinen Warwick niinko. Ei silleen että semmosta olis ittellä, mutta kuitenki. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
M.Hanski 01.12.2004 11:36:16 | |
---|
Hmm, huomioikos klubinne Framus-tuotteita? kivikautinen Warwick niinko. Ei silleen että semmosta olis ittellä, mutta kuitenki. Mä luulen, että Framus-bassojen omistajat saavat pistää omat über-eliittiklubin pystyyn. :P Se pittee tietee! |
Incarnation 01.12.2004 15:22:37 | |
---|
Kyllä meinaa persiilleen lentää kun noita Basscentralin Warre-hintoja kattelee. |