Aihe: Nykyään ei tehdä kunnon rokkia
1 2 3 4
LTD
01.12.2004 07:04:29
Näin. Me elämme informaation luvattua aikakautta. Miksi emme sitten käytä sitä hyväksemme?

Ei se voi olla oikein muusta kiinni kuin rahasta. Esim. nämä kaksi edellä mainittua mediaa tanssivat aikalailla isojen levy-yhtiöiden pillin mukaan.
Tottakai joku voisi perustaa tv-kanavan joka näyttäisi pelkästään rock/hevi-videoita, mutta mistä se saisi rahat kulujen maksamiseen?
hä?
Flow
01.12.2004 10:02:16
Ei se voi olla oikein muusta kiinni kuin rahasta. Esim. nämä kaksi edellä mainittua mediaa tanssivat aikalailla isojen levy-yhtiöiden pillin mukaan.
Tottakai joku voisi perustaa tv-kanavan joka näyttäisi pelkästään rock/hevi-videoita, mutta mistä se saisi rahat kulujen maksamiseen?

Tarkoitin kirjoituksellani sitä, että sen sijaan, että odottaisimme sitä kun yle tulee repimään meitä hihasta hyvän musiikin luo, menisimme itse ja käyttäisimme vaikka nyt tätä internettiä ja tutkisimme erilaisia vaihtoehtoja joita saatamme löytää.

Internetsivustoja, jossa esitellään bändien musiikkia on miljoonia.
Siitä vaan sitten valitset kuunneltavaksesi bändin, jonka nimeä et koskaan ole kuullut. Saatat vaikka yllättyä.

Turhaan minä selitän. Emme me kuitenkaan ymmärrä.
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli?
Feggy
01.12.2004 10:20:00

Ja voi niitä musiikkilehtiäkin lukea ja katsoa, jos vaikka levy-arvosteluista löytyisi jotain kiinnostavalta vaikuttavaa. Vaikka ei kai muusikko lue muita kuin soitinlehtiä?

Tänä vuonna on ilmestynyt ainakin puoli tusinaa hyvää rokkilevyä, kärjessä vaikka Mooney Suzukin uutukainen.
Less is more.
Huevos
02.12.2004 12:25:16

minua ottaa päähän tämä helvetin "kaikki on nykysin paskaa miksei kukaan tee mitään hyvää?"- mentaliteetti. sama asia kuin, jos näet hirvikolarin ja ajat ohi ajatellen "voi hitsi. tolle tais käydä tosi pahasti. miksei kukaan tee mitään?"

jos ei helvetti miellytä nykyajan musiikki, niin voit joko hyväksyä sen tai tehdä asialle jotain, mutta älä vänise.
Malevolent
02.12.2004 14:12:38
minua ottaa päähän tämä helvetin "kaikki on nykysin paskaa miksei kukaan tee mitään hyvää?"- mentaliteetti. sama asia kuin, jos näet hirvikolarin ja ajat ohi ajatellen "voi hitsi. tolle tais käydä tosi pahasti. miksei kukaan tee mitään?"

jos ei helvetti miellytä nykyajan musiikki, niin voit joko hyväksyä sen tai tehdä asialle jotain, mutta älä vänise.

Muuten jokseenkin samaa mieltä, mutta pitää muistaa että täällä on myös niitä jotka eivät ole koskaan mihinkään soittimeen koskeneetkaan. Eli siis näitä jotka vain kuuntelee musiikkia. Tosin silloinkin voisi kysyä että mitä väliä tehdäänkö nykyään kunnon rokkia, kun voi aina kuunnella rokkia siltä ajalta jolloin omasta mielestä sitä tehtiin.
gogo
02.12.2004 14:28:23
mä oon ainakin helvetin kiitollinen siitä, että mötley on vaipunut... jonnekin... ja Hellacopters skulaa keleen hienosti. ei voi muuta sanua.
Jamminen
02.12.2004 15:16:06

No minua ainakin häiritsee, kun nykyään on niin helvetisti bändejä ja kaikki tekee "omaa musaansa", ja jos biisit ei synny inspiraation kautta, niin sitten ne tehdään väkisin. Radio on täynnä turhia biisejä. Turhia. Aivan turhia.

En halua hyväksyä asiaa, vaan haluan ihmisten huomaavan, että asia on näin.

Tämä pätee tietysti myös rockiin, niin kuin kaikkeen muuhunkin musiikkiin.
Maybe nothing matters anyway...
Feggy
02.12.2004 15:20:07

No minua ainakin häiritsee, kun nykyään on niin helvetisti bändejä ja kaikki tekee "omaa musaansa", ja jos biisit ei synny inspiraation kautta, niin sitten ne tehdään väkisin. Radio on täynnä turhia biisejä. Turhia. Aivan turhia.

En halua hyväksyä asiaa, vaan haluan ihmisten huomaavan, että asia on näin.

Tämä pätee tietysti myös rockiin, niin kuin kaikkeen muuhunkin musiikkiin.

Jos tuon asenteen ottaa, on syytä muuttaa Tiibetin vuorille mietiskelemään. Sieltä varmaan löytyy inspiraatiota.
Less is more.
Huevos
02.12.2004 16:26:36

jos teet itse musiikkia: tee sitä "hyvää" musiikkia ja lopeta perseelläs istuminen

jos et: käy keikoilla, osta levyjä tai bändituotteita niiltä bändeiltä, jotka on "hyviä", eli tue niiden musiikkia. voit myös levittää sanaa kavereilles...
LTD
02.12.2004 16:36:03
Tarkoitin kirjoituksellani sitä, että sen sijaan, että odottaisimme sitä kun yle tulee repimään meitä hihasta hyvän musiikin luo, menisimme itse ja käyttäisimme vaikka nyt tätä internettiä ja tutkisimme erilaisia vaihtoehtoja joita saatamme löytää.

Kyllähän se ihan selkeesti siinä luki, mutta meikäläisen kapasiteetti ei oikeen riittänyt tällä kertaa.
hä?
VÄKIPÄÄ
02.12.2004 20:28:46 (muokattu 02.12.2004 20:29:10)
Kyllä nykyäänkin tehdään hyvää rockia, se ei vaan ole kasarirokkia! Syy siihen, ettei se ole, löytyy vanhasta Pitkä kuuma kesä- viisaudesta: Mitä vikaa on eilisessä panossa? Se on tehty jo!
edutheman
03.12.2004 10:50:29
mitä on huono maku sitten? jos makuasioista ei voi kiistellä, niin miten sä voit kuitenkin sanoa, että jollakin on "huono" maku?

määrittele "huono" maku...

Et sä voi sanoo noin! sä oot tyhmä! tampio! älä nussi pilkkua äläkä tulkitse sanontoja! idiootti! siis ArGhH!
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Huevos
03.12.2004 10:53:55

hähä.

koitas rauhottua siellä. mä oon huomannu täällä kyllä sen, että kaikesta saa kyllä PITÄÄ, mutta jos jostakin ei pidä, niin sitten haukutaan vittupääksi ja samaan aikaan jätkät toteaa "makuasioitahan nämä". jossakin on lievä ristiriita..

ei näistä kato koskaan tiedä.
Janstein
09.12.2004 14:55:29
DANKO JONES vie osaltaan mielestäni rokkilippua uusille vuosiluvuille...
burning wee
10.12.2004 04:30:47
THE HELLACOPTERS!
Only GIBSON is good enough!
Mems
10.12.2004 12:25:23
modest mouse on ainaski kunnon rokkia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)