Hotakainen 11.08.2003 16:08:27 | |
---|
Näitä on hiljattain tullut pelattua: Vietcong Mafia Combat Mission 2 Steel Panthersit Windowssin pasianssi Mitähän tähänkin keksisi laittaa. |
Karlsson 11.08.2003 16:17:20 (muokattu 11.08.2003 16:17:53) | |
---|
Tämmöiselle aatteelliselle sivarinretkulle sopivia pelejä. Eli niitä missä ammutaan ja lahdataan oikein urakalla. Jos sijoittuu vielä toiseen maailmansotaan niin olen myyty! Soldier Of Fortune2 (vei sydämeni) Wolfenstein (se uus, zombiet oli kyllä hanurista) Medal of Honor2 (ihan super) GTA3 Ja Jedi Knightiäkin (olisko 2) on tullut tahkottua, irtoraajoja olla pitää! Omassa tietokoneessani ei juuri pasianssia kummempaa ole, mutta kotosalla isukin supertrimmattu PC ja pikkuveljen pelikokoelma on aika hyvä yhdistelmä. "Who likes short shorts? We like short shorts!" |
Burn 12.08.2003 09:14:05 (muokattu 12.08.2003 09:15:02) | |
---|
Tietokoneella tulee hakattua aika paljon seikkailu-pelejä ja strategia-pelejä; C&C:t, Monkey Islandit ja Heroes of Might an Magicit on käyty läpi aika komiasti. Pelien parhaimmistoon kuuluu myös Falloutit ja Half Life (plus eri modit) . Ostin just pleikka2:n , että saas nähdä mitä pelejä sillä rupean hakkaamaan, gta vice city olis kyl hyvä... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Humppapoliisi 12.08.2003 09:52:49 | |
---|
gta vice city olis kyl hyvä... se on hyvä, mut ÄLÄ osta sitä, saat lainaks. tiedät kyllä keneltä. Kepes 'em All |
Nazareth 30.11.2004 21:00:54 (muokattu 30.11.2004 21:01:07) | |
---|
Vanhat actionpelit on nykyään mulla suurkulutuksessa Wolfenstein 3D ja Spear of Destiny The Incredible Machine Doom/Final Doom ja uusista Call of Duty Project IGI(ei niin uusi) ja Fallout 2 tottakai "M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27 |
Veco 30.11.2004 21:21:18 | |
---|
ja Fallout 2 tottakai On muuten paras peli mitä olen koskaan pelannut, ei menty tota peliä parissa päivässä läpi...
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
gheisari 30.11.2004 22:19:49 | |
---|
Ny oon kuulkaas pelannut tolla xboxilla seuraavia pelei: Def Jam: Fight for NY Huippu gängstä bling-bling tappelupeli. Tulee ihan vanha Pit Fighter mieleen. Tosi hyvä! 9/10 Fable Ihan mielenkiintoinen juttu. Hype meni kovasti yli, kuten Molyneuxin pelien kohdalla on tapana. Liian lyhytkin oli, pentele. Jotain 13h kesti mulla ja oon vielä tosi hidas pelaaja. 8/10 Halo2 Yksinpeli vähän kakkanen, mutta moninpeli 8 kaverin kanssa (gännissä) on tosi hauskaa! JEAH! 7½/10 Pro Evolution Soccer 4 Paras jalkipallopeli ikinä. 9½/10 |
Mechanizm 30.11.2004 22:49:50 | |
---|
Americas Army Judas Priest EI ole tulossa Suomeen keikalle. Eihän? |
totomiettinen 30.11.2004 23:00:53 | |
---|
Madden Nfl 2005, kausi tiukasti menossa : ) |
jhoik 30.11.2004 23:26:30 | |
---|
Nyt pelaan Commandos:Behind enemy lines peliä. Kestosuosikkeja on ainakin eri Mariot ja Fallout 1 ja 2. Falloutit on ehkä parhaita tietokoneroolipelejä ikinä. Vapaata tilaa myytävänä. |
slipkorn 01.12.2004 08:21:15 | |
---|
Näitä jaksan pelailla: GTA: Vice City Tony Hawk's Pro Skater Underground 2 Need For Speed Underground 2 Joskus Far Cryta ja Flatouttia myös. |
Roolipelit on kestosuosikkeja, erityisesti Black Islen sellaiset, joista puolestaan eniten ovat viihdyttäneet Fallout 2, Torment ja BG2. Icewind Dalet eivät lineaarisuudessaan niinkään paljoa viihdyttäneet, eikä mahdollisuutta "oikeaan" roolipelaamiseen ollut. IWD2:ssa tosin viehätti mahdollisuus hirmuiseen näpertämiseen hahmojen ominaisuuksien kanssa. Arcanumia on tullut myös hakattua. Muista lajityypeistä mukavimpia pelikokemuksia ovat tuoneet HOMM3, Worms Armageddon ja kaikki vanhat seikkailupelit. Minä olen posteljooni Jobin. Profeetta epämyönteisen ajattelun opin. |
Milkop 01.12.2004 09:21:36 (muokattu 01.12.2004 09:25:01) | |
---|
Seikkailupelit ovat sydäntä lähinnä ja erityisesti nämä: 1.INDIANA JONES AND THE FATE OF ATLANTIS Kaikkien aikojen paras pc-peli. Hyvä, pitkä juoni; toimiva grafiikka ja loistava pelattavuus luovat kokemuksen, jonka pariin palaa mielellään vieläkin. Läpipeluukerroissa olen mennyt sekaisin. 2.MONKEY ISLAND 2 Jo ykkösosa oli loistava, mutta kakkonen räjäytti potin. Epäonnistuneen wanna-be merirosvon toilailuille ei voi kuin nauraa, Monkey2 onkin yksi hauskimmista peleistä. Kolmos-osakin on loistava "insult-swordfight"-taisteluineen, mutta nelososan Grim Fandango tyylinen näppisohjaus ei minuun iske. 3.THE DIG LucasArts jatkaa loistavien pelien tekoa ja onnistuu luomaan tunnelmaltaan harvinaisen hartaan pelin. Kolmen ihmisen joukko lähtee muuttamaan maata kohti tulevan meteorin suuntaa, mutta kaikki ei olekaan sitä miltä aluksi näyttää. Tunnelmallinen ja kaunis peli, joka muistaakseni on saatavana uusintajulkaisuna. 4.GABRIEL KNIGHT 3 3D seikkailupeleissä kuulostaa paperilla aika pahalta, mutta niin vain GK3 toimii loistavasti. Yksinkertainen ja toimiva ohjaus mahdollistaa joka paikan tarkan tutkimisen, mutta pelin pituus (3 cd:tä) ja ennenkaikkea loistava juoni ovat ne elementit, mitkä tekevät tästä niin hienon pelin. Kannattaa ehdottomasti tutustua, aivan loistava peli. Ykkösosakin on hieno, kakkososaa en ole kokeillut. Kauhuseikkailujen mestariteos. 5.SYBERIA Kate Walker, nuori asianajaja, lähetetään tekemään helpolta vaikuttava tehtaan osto, mutta asiat mutkistuvat koko ajan. Silmiähivelevä grafiikka ja toimiva käyttöliittymä sekä omalaatuinen pelimaailma ovat pelin hyviä puolia. Miinuksena muutamat ongelmat ovat hieman kummallisia, mutta se on pieni ongelma, kun peli muuten on näin hyvä. Kakkososakin on ilmestynyt ja se pitäisikin ostaa. Jos kiinnostaa, niin ladatkaa tuolta kakkososan demo: http://syberia2-game.com/syberia2/e … lish/downloadCenter/demos/demos.asp EDIT:muista mainittakoon:Fallout 1&2, Doom1, Half-Life, Need For Speed Porsche Challenge, Baldur's Gate sekä Rainbow Six ja sen johdannaiset. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Torniojaws 01.12.2004 09:28:01 (muokattu 01.12.2004 09:30:25) | |
---|
Roolipelit, reaaliaikaiset strategiat, kunnon ajopelit, 3d-räiskinnät satunnaisesti. Tällä hetkellä pelaan: The Elder Scrolls III: Morrowind, Tribunal & Bloodmoon (+30 pluginiä) Delta Force Half-Life 2 (satunnaisesti) Diablo Diablo II (tosin en pariin viime päivään kertaakaan) FlatOut Kestosuosikkeja, joihin palaan aina 6 kk - 12 kk välein: Carmageddon Fallout Fallout 2 Grim Fandango (harvemmin tosin, pelin luonteesta johtuen) Heroes of Might & Magic II Rally Trophy Starcraft Viper Racing "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Mr. Mustard 01.12.2004 16:57:13 | |
---|
Olen ollut koukussa jo pitkään Battlefield 1942:n ja sen lisäosiin Road To Rome ja Secret Weapons of WW II. Mikään ei ole niin terapeuttista kun raskaan työpäivän jälkeen ottaa panssarikauhu käteen ja napsia äijiä, kuvitellen että ne on mun hankalia oppilaita;) ei vaiskaan;) Silloin kun on vähemmän väsynyt niin jaksaa keskittyä kaikkiin nysväysstrategioihin. Soldiers. Heroes of World WarII on vielä aika vähän pelattu. Mainio peli kun jaksaa keskittyä. Loistava peli on IL2 Forgotten Battles lentosimu. On hauska olla ilmojen kuningas! Vanhoja klassikkoja on Civilization II ja III, FallOutit. Ennen kiinnostivat strategiapelit, nyt olen alkanut tykätä reaaliaikasista sotapeleistä. Kaikki Battlefieldin tyyliset toisen maailmansodan pelit on mulle mannaa! Nojatuolikenraali/pikkuhitler asuupi minussa;) "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
armadillo 01.12.2004 17:17:00 | |
---|
Seikkailut on parhaita. Autopelejäkin pelaisin, mutta tuntuvat olevan toinen toistaan huonompia nykyään. Kaikenlaiset nysväyspelit, kuten Transport Tycoon (Deluxe lähinnä) ja SimCityt, ovat kiinnostaneet aina. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Peoplez 01.12.2004 17:39:01 | |
---|
Snes on paras. Chrono Trigger on sellainen peli joka vieläkin aiheuttaa kylmiä väreitä. Tehkää itsellenne palveus ja hommatkaa edes emulaattorille jos ette ole pelanneet. Ei se tosin oikeaa asiaa voita. Ja Snesille löytyy toki satamäärin muitakin huippupelejä. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
M1kk0 01.12.2004 17:41:29 | |
---|
en konsoleilla pelaa, koska yleensä ne pelit on vitun kalliita. pleikkari ykkösen omaan, joten siihen ne pelit kyllä ei ole kovin kalliita. tietokoneella pelaan jotain netistä ladattavia nettipelejä joskus (viimeksi kesällä). ja jotain. ehkä vois lainata kaverilta pari peliä tai ostaa pleikkari kakkosen. Blow me up Mr.Spock! |
Peoplez 01.12.2004 18:37:57 | |
---|
Kannattaa muistaa että pelejä saa myös halvalla. Esim. käytettynä ja kaikenlaisista tarjouksista. Itse en maksa koskaan pelistä täyttä hintaa kuten en dvd-elokuvistakaan. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
T.S. S L A Y E R 01.12.2004 19:59:57 | |
---|
NHL (EASports on paskin yhtiö mitä tiedän mutta niiden nhlpelejä pelailen silti) Max Payne 1 & 2 Soldier Of Fortune 1 & 2 (tulispa kolmoset äkkiväkkiä) |