Tupuna 26.11.2004 16:31:39 | |
---|
Sodankylä tv:ssä ja Kaukana puhelimista pitkin pientareita. Tämä paikka alkaa käydä epäilyttäväksi. Sun jutut on muuten aika epäilyttäviä ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
lida 26.11.2004 22:32:33 (muokattu 26.11.2004 22:34:20) | |
---|
"Tämä paikka alkaa käydä epäilyttäväksi." Helsinki? |
Lux 27.11.2004 13:10:19 | |
---|
"Tämä paikka alkaa käydä epäilyttäväksi." Helsinki? Joo. "epäilemistä Helsingissä, epäilemistä Loosessa" Tuli tässä vaan mieleeni, että miten se Street Team -asia oikeasti toimii. Kun nyt MK ja Taksu ovat tämän puulaakin palveluksia saaneet, niin näkyykö se jossain? Ja hyvässä vai huonossa? Ei muuten, mut jos joku tein...kröhm..nuorison edustaja ojentais mulle tarroja ja itse printattuja flaijereita, niin se tuskin sais mua oitis levykauppaan tai keikalle. Idea on siis värvätä suuri joukko ihmisiä tekemään katutason promoa. Idea on sinänsä hyvä, että kun ihmiset on innokkaita ne ainakin puhuu bändistä kavereilleen. Aiemmin vaan kavereilta kuuli niistä bändeistä, joista ne oikeasti piti. Nyt voi joutua kuulemaan sellaisesta bändistä, josta puhuessaan kaveri saa palkkaa. Ja se palkka on käsittääkseni levyjä, sinkkuja ja vastaavaa. No, tämä oli päivän epäilyksiä sisältävä ajatelma. Ja minähän kuuntelen muutenkin vain sitä musaa, minkä Lida hyväksyy. vapaus
veljeys
vandalismi |
Janne F 29.11.2004 13:27:19 | |
---|
Pyh! Ei onnistu. Patse ei osaa painia, ja ainoa koko valtakunnan väestä joka on suostunut kanssani moiseen on Daddy Hoower. Hmm. Oletko koskaan nähnyt irakilaista painia? |
Janne F 29.11.2004 13:34:01 | |
---|
Tuli tässä vaan mieleeni, että miten se Street Team -asia oikeasti toimii. Kun nyt MK ja Taksu ovat tämän puulaakin palveluksia saaneet, niin näkyykö se jossain? Ja hyvässä vai huonossa? Ei muuten, mut jos joku tein...kröhm..nuorison edustaja ojentais mulle tarroja ja itse printattuja flaijereita, niin se tuskin sais mua oitis levykauppaan tai keikalle. Idea on siis värvätä suuri joukko ihmisiä tekemään katutason promoa. Idea on sinänsä hyvä, että kun ihmiset on innokkaita ne ainakin puhuu bändistä kavereilleen. Aiemmin vaan kavereilta kuuli niistä bändeistä, joista ne oikeasti piti. Nyt voi joutua kuulemaan sellaisesta bändistä, josta puhuessaan kaveri saa palkkaa. Ja se palkka on käsittääkseni levyjä, sinkkuja ja vastaavaa. "Street Team -asia" toimii niin, että ihmiset liimailevat ravitsemusliikkeiden saniteettitilojen seiniin tarroja, joita voi tuijottaa urinoidessaan, kunnes joku toinen Street Team liimaa omat tarransa niiden päälle tai ravitsemusliikkeen edustaja rapsuttaa tarrat irti kaakelista. "Street Team -asian" pitkäaikaisvaikutuksena on eräänlainen ehdollistumisrefleksi. Sen vuoksi Party-Pasille tulee aina pakonomainen tarve urinoida, kun hän näkee V.V.V:n virtsasuihkun kantaman päässä itsestään. |
Janne F 29.11.2004 13:34:48 | |
---|
ylppö on oikein varsinainen hercule poirot. Puhutte melko sekavia. |
Huevos 29.11.2004 13:39:02 | |
---|
Puhutte melko sekavia. hercule poirot = nokkela yksityisetsivä hra ylppö = nokkela muusikko sarkasmia... |
Janne F 29.11.2004 14:35:41 | |
---|
hercule poirot = nokkela yksityisetsivä hra ylppö = nokkela muusikko sarkasmia... Her... ...cule Poirot = viiksimies ...ra Ylppö = Corolla-mies |
Margarita 29.11.2004 14:44:47 | |
---|
Hmm. Oletko koskaan nähnyt irakilaista painia? En. Mitä se on? Opeta hei Janne Patse painimaan vaikka irakilaisittain, niin haastan sen. |
Janne F 29.11.2004 22:53:21 | |
---|
En. Mitä se on? Opeta hei Janne Patse painimaan vaikka irakilaisittain, niin haastan sen. Kuka on Janne Patse? Arabialaisissa taistelulajeissa kannattaa kääntyä Doktor Iran Manin puoleen. Patse tietää vain arabialaisesta kalastuksesta. Kello on jo 54 minuuttia yli 22, eiköhän tämä riitä tästä tällä erää. |
Margarita 30.11.2004 02:34:17 | |
---|
Kuka on Janne Patse? Arabialaisissa taistelulajeissa kannattaa kääntyä Doktor Iran Manin puoleen. Patse tietää vain arabialaisesta kalastuksesta. Kello on jo 54 minuuttia yli 22, eiköhän tämä riitä tästä tällä erää. Osasin odottaa kenkkuilua. Olihan tuo piruuttaan lepsusti fraseerattu. No, opeta hei Janne SE Patse painimaan. Mua ei kai koskaan olla esitelty Iran Manille. Onko se vaarallinen? |
Janne F 30.11.2004 15:41:11 | |
---|
Sun jutut on muuten aika epäilyttäviä Kaikki on totta. |
lida 30.11.2004 16:41:22 | |
---|
Mites se Iranilainen paini kävis? Miespoika (Manboy) ja Dr. Malekmohammadi voi kertoa lisää Mullah-painiotteesta. Väkivalta kasvattaa väkivaltaa, mutta iranilainen paini kasvattaa leukalihaksia. |
lida 30.11.2004 16:47:57 | |
---|
Mua ei kai koskaan olla esitelty Iran Manille. Onko se vaarallinen? FAKTA: Se on tosi vaarallinen. Iran Man oli eräs viikonvaihde TAMPEREELLA moikkaas yhtä gubbee (Suomi-tohtori) ja se oli ihan hermona jo seuraavana päivänä. K. ansaitsee mitalin universumin pisimmästä pinnasta kymmenen vuoden kokemuksen perusteella. |
Margarita 30.11.2004 17:26:25 | |
---|
Dr. Malekmohammadi Ai *tuo* Iran Man! |
Janne F 30.11.2004 17:52:08 | |
---|
Ai *tuo* Iran Man! Käykö Margarita dieselillä? |
Lux 30.11.2004 18:00:59 | |
---|
Käykö Margarita dieselillä? Ei, kun se käy liikaa pj harveyn keikoilla. vapaus
veljeys
vandalismi |
Margarita 30.11.2004 21:22:19 | |
---|
Niin, kerrasta poikki vaan ja sassiin. |
disarm 30.11.2004 21:42:12 | |
---|
Tää ketju on seonnut omaan nokkeluuteensa. ;) emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Tää ketju on seonnut omaan nokkeluuteensa. ;) Joo, tää ei oo enää rock eikä pop. Onkohan tää nyt sit alternative? vapaus
veljeys
vandalismi |