Karlsson 18.11.2004 08:18:10 | |
---|
Kyllä noilla varmasti pärjää aika pitkäänkin. Olen kerran soittanut yhden keikan Hartken 10" Kickbackillä johon oli lisäksi kytketty 15" hartken kaappi. Jopa se 10" kickbäkin teho riitti! Mäkin jossain vaiheessa käytin Kickbäkkiä pelkkänä nuppina ja kaappina oli sitten XL 4x10. Eihän sillä nyt hirveästi voinut luukuttaa, mutta treenit selvis ihan kunnialla. Diiba daaba! |
jvakeva 28.11.2004 15:54:58 | |
---|
hmm.. kun oon lukennu näitä juttuja,niin nuo hartket taipaa olla melkosen vikaherkkiä paskoja.. itelläni ollu musarit jo ties montavuotta.. ja säilytys auton paksissa, muttei IKINÄ mitään vikaa ole ollut. tosin nyt on gk:n vehkeet kiikarissa, kun haluaa lisää tehoa.. |
PasiB 28.11.2004 20:40:39 | |
---|
muttei IKINÄ mitään vikaa ole ollut. Noin sanoi eräs tuttu mersumieskin joka valvoi useamman yön kun korjasi autoaan yöllä, kun päivällä ei kehdannut. Eli harva sitä omaansa haukkuu. Mulla on ollut Hartke käytössä jo 8 vuotta ja ei kertaakaan mitään vikaa. En oman kokemukseni mukaan voi arvostella noin voimakkaasti Hartken kamoja. Mutta niin monta mieltä kuin miestäkin. Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
PasiB 29.11.2004 06:54:50 (muokattu 29.11.2004 06:55:46) | |
---|
Noin sanoi eräs tuttu mersumieskin joka valvoi useamman yön kun korjasi autoaan yöllä, kun päivällä ei kehdannut. Eli harva sitä omaansa haukkuu. :-) Mulla on ollut Hartke käytössä jo 8 vuotta ja ei kertaakaan mitään vikaa. En oman kokemukseni mukaan voi arvostella noin voimakkaasti Hartken kamoja. Mutta niin monta mieltä kuin miestäkin. No menipäs sitten kerralla reisille viestin muokkaus. Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
pardy 29.11.2004 09:30:39 | |
---|
No menipäs sitten kerralla reisille viestin muokkaus. Yhen hymiön takia...:) |
PasiB 29.11.2004 10:18:08 | |
---|
Yhen hymiön takia...:) Niinpä Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
Jalmus 30.11.2004 18:17:24 | |
---|
hmm.. kun oon lukennu näitä juttuja,niin nuo hartket taipaa olla melkosen vikaherkkiä paskoja.. Voisin sanoa että nimenomaan päin vastoin! Mulla on ollut erilaisia Hartkeja tosissaankin KOVASSA käytössä jo kymmenisen vuotta ja yhdessä ainoassa yksilössä piti yli kuuden palvelleen vuoden jälkeen tinata vahvistimesta pari juotosta, joille aika oli tehnyt tehtävänsä. Ovat olleet kyllä todella luotettavia työjuhtia, mikä onkin ollut yksi merkittävimmistä syistä, miksi olen näin pitkään Hartkessa pysynyt. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Voisin sanoa että nimenomaan päin vastoin! Mulla on ollut erilaisia Hartkeja tosissaankin KOVASSA käytössä jo kymmenisen vuotta ja yhdessä ainoassa yksilössä piti yli kuuden palvelleen vuoden jälkeen tinata vahvistimesta pari juotosta, joille aika oli tehnyt tehtävänsä. Ovat olleet kyllä todella luotettavia työjuhtia, mikä onkin ollut yksi merkittävimmistä syistä, miksi olen näin pitkään Hartkessa pysynyt. Niin mutta onko esim. uusien ja vnahojen välillä eroja? Kun eikös ne ennenvanhaan tehty ihan jenkeissä mutta nykyään jossain aasian halpismaassa? Jotenka tästä voisi päätellä että kyllä ne vanhat kestäviä on, mutta noista uusista onkin sitten saanut lukea sitä että eivät kestä. Korjatkaa toki jos jotain puhuin mikä ei ole totta. |
Karlsson 01.12.2004 08:06:44 | |
---|
Niin mutta onko esim. uusien ja vnahojen välillä eroja? Kun eikös ne ennenvanhaan tehty ihan jenkeissä mutta nykyään jossain aasian halpismaassa? Jotenka tästä voisi päätellä että kyllä ne vanhat kestäviä on, mutta noista uusista onkin sitten saanut lukea sitä että eivät kestä. Korjatkaa toki jos jotain puhuin mikä ei ole totta. Kaippa tuo pätee enempi kaappeihin. Ainakin wanhat 410xl-kaapit on näemmä laatutavaraa. Transporter-sarjan taas vähän huonossa maineessa. Vahvistimissa on minulla ollut uudemmissa ja vanhemmissa noita juotosongelmia. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
L.Ruoska 01.12.2004 17:35:34 | |
---|
Vahvistimissa on minulla ollut uudemmissa ja vanhemmissa noita juotosongelmia. Mulla kanssa ilmenny tässä viimesen vuoden aikana, input-reikä vähä ryttyili välillä. Sama jätkä, jolta vahvarin ostin, kolvas sitten siellä pari juotosta ja taas futaa ihan mukavasti. |
tmuikku 01.12.2004 18:03:45 | |
---|
Mulla kärtsähti elementti ko. kombosta muutama vuosi sitten. Irrotin vahvistimen ja tein sille erillisen kotelon, sen jälkeen on sitten nuppi jatkanut tehtäväänsä ansiokkaasti :) On muuten pirun kalliita uudet alkuperäiset elementit! Jostain liikkeestä (en muista nimeä, Jyväskylässä kuitenkin) ilmoittivat kartion hinnaksi jotain 300€ (en muista tarkalleen). Onpas minulla huono muisti... :) |
ötzi 03.12.2004 18:03:05 | |
---|
mun eka soitin oli slammer hamer, muuten onko tuo vahvistin hyvä?? olen ostamassa samanlaista |