Aihe: Muusikoiden liksat
1 2 3 4 59 10 11 12 13
kimmoke
30.11.2004 12:57:38 (muokattu 30.11.2004 13:00:09)

Ilman nimeä? Mähän sain tosta idiksen ristiä bändini uudelleen!
Suojaankin sen vielä, niin voin mainostaa "Suomen ainoa Hyvä orkesteri"

Laita "Pinsiön Paroni" nimeksi vaikkapa Hyvän ja Onnellisen Musiikin Orkesteri (H.O.M.O). Olishan se kiva keikalle mennä kun humppakansa päivittelis: Sieltä ne Homo-miehet tulevat.
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
studiopro
30.11.2004 13:12:37
Kylläpäs tänne on tullut paljon vastauksia. Näköjään puhuttava aihe.

Viime viikolla maksoin just yhdestä viihdekeikasta soittajille 320E/jätkä ja olivat hyvin kiitollisia että kuulemma hyvä palkka. Kumman halvalla siis yleensä tekevät.
vanhami
30.11.2004 14:22:04
Jaahas, mihin aikaan ja missä? Voi itku, sehän näyttää olevan lauantai, joten itselläkin on keikka 99,8 % varmuudella. No nyt herää kysymys mistä tuo 0,2 % epävarmuus tekijä tulee? Kyllä se 0,2 % (= 2promillea) varmaan ihan alkosta löytyy..

EDIT: tietysti voitaisiin vetää "humppaturpeiset" jo perjantaina 5.8, tulisi baroninkin nivelet voideltua oikein kunnolla ennen lauantain gaalaa. Kuka lähtee mukaan. Hiltsi, kioskiPaavo (sori :), minä ja sertzo ainakin ollaan valmiita.

Hyvään tarkoitukseen mä olen aina valmis sinkumaan mukaan. Voi tuoda sekkarin nakuttamaan taustoja. Kone jauhaa sambaa ja sormet hamuaa vakavampaa....

Mika
klunssila
30.11.2004 16:06:43
Hyvään tarkoitukseen mä olen aina valmis sinkumaan mukaan. Voi tuoda sekkarin nakuttamaan taustoja. Kone jauhaa sambaa ja sormet hamuaa vakavampaa....

Mika

Olisiko tässä jo ihan humppamiittiin asti aineksia? Voitaisiin tuo sertzo laittaa "koordinaattoriksi" ja minä koordinaattorin apupojaksi. Keikkapaikkahan meillä on (savonlinnan tori), samoin bailupaikka (sertzon mökki + oopperakaupunki), a-tarvikkeita saadaan kaupasta ja hauskaa piisaa...
Faaraon viimeinen huuto...
_pexi_
30.11.2004 17:21:30
Viime viikolla maksoin just yhdestä viihdekeikasta soittajille 320E/jätkä ja olivat hyvin kiitollisia että kuulemma hyvä palkka.

Aika harvoin kyllä noin paljon tulee yhdestä keikasta. Isommista soitoista saattaa joskus saada tuollaisia summia, mutta perussetistä ei kyllä irtoa.
studiopro
30.11.2004 17:56:05
Aika harvoin kyllä noin paljon tulee yhdestä keikasta. Isommista soitoista saattaa joskus saada tuollaisia summia, mutta perussetistä ei kyllä irtoa.

Ehkä minulla on eri käsitys perussetistä
klunssila
30.11.2004 23:08:37 (muokattu 30.11.2004 23:09:18)
Mä luulin, että se oli jo sovittu ja lukkoonlyöty?

On jos sovitaan, kyllä jämpti on näin! Varaan kalenterista humppamiitin 5.8.
Faaraon viimeinen huuto...
Sertzo S
01.12.2004 07:52:56 (muokattu 01.12.2004 07:54:12)
Humpataan vaan, jos ollaan hengissä 5.8.05 ja muutoinkin on kunto kohdallaan. Elellään tämä talvi nyt niin, ettei sairastella kuin vain itseaiheutettuja pikkujoulukohmeloita jos niitäkään.
hiltsi
01.12.2004 08:30:51
Humpataan vaan, jos ollaan hengissä 5.8.05 ja muutoinkin on kunto kohdallaan. Elellään tämä talvi nyt niin, ettei sairastella kuin vain itseaiheutettuja pikkujoulukohmeloita jos niitäkään.

Mukana ollaan.. pitää vaan muistaa varata viikonloppu kokonaan keikkavapaaksi.
Pula-Aho
01.12.2004 09:20:34 (muokattu 01.12.2004 09:21:41)
On jos sovitaan, kyllä jämpti on näin! Varaan kalenterista humppamiitin 5.8.

Tuollaiseen miittiin sitä olisi lysti tulla varsinkin, jos se on Savonlinnan torilla, joka sentään on Suomen parhaita ellei paras tori. Mutta kalenteri näyttää jo keikkaa tuolle päivälle. Paha juttu. Yleensä olen pitänyt elokuun ekan viikon lomaa.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
pekkajau
01.12.2004 09:37:56

Pitää ruveta kotona vähä kerrassaan tekemään "sisään" tuota viikonloppua, jos vaikka pääsis mukaan? Viime kesänä olin mukana yhdellä 3 päivän "rock-risteilyllä" saimaalla ja vieläkin siitä tasaisin väliajoin ja sopivissa tilanteissa kotona aina "muistutellaan"!
There`s no bisnes in showbisnes!
ahtisetala63
19.12.2004 15:25:22
häitä en lähde soittamaan alle 150e per knuppi . ja yleensäkin vähintään 120/ilta täytyy jäädä käteen soittajalle . Älkää polkeko hintoja kovin alas . ! Yksityistilaisuudet on parhaita ... noin niinku "verotuksen "kannalta.
Martso
19.12.2004 15:30:27
häitä en lähde soittamaan alle 150e per knuppi . ja yleensäkin vähintään 120/ilta täytyy jäädä käteen soittajalle . Älkää polkeko hintoja kovin alas . ! Yksityistilaisuudet on parhaita ... noin niinku "verotuksen "kannalta.

Jos yksityisyystilaisuudet jää siihen 3% maksimissaan koko vuoden keikkamäärästä =ok. Näin minä olen omalta kohdaltani tuumaillu. Meinaan vaan, että jos tätä duunia päätyökseen tekee ja vielä jos sitä tekee pitemmän aikaa, niin noista "kirjakeikoista" on enemmän iloa sitte vanhempana.
Hullu mikä hullu!
R.Syke
19.12.2004 16:31:16
Jos meen joskus viel naimisiin,siell on TOUDELLA vähän amatööri esityksiä! Menee häät ihan vituiksi kun on koko ajan "pitäiskö tehä ite" fiilis. Pändin täytyy olla parempi ku mä,muuten ei pysty oleen.

-Niin. Ja millainen olo sitten morsiamella?
ahtisetala63
21.12.2004 09:56:53
Jos yksityisyystilaisuudet jää siihen 3% maksimissaan koko vuoden keikkamäärästä =ok. Näin minä olen omalta kohdaltani tuumaillu. Meinaan vaan, että jos tätä duunia päätyökseen tekee ja vielä jos sitä tekee pitemmän aikaa, niin noista "kirjakeikoista" on enemmän iloa sitte vanhempana. Onhan se tietenki eri juttu jos päätyönä keikkailee , mut ite teen enää vaan sillontällön ns. "pakollisia"; synttäreitä , häitä , pikkujouluja , hirvipeijaisia , yms. Päätyöstä sitte eläkepäivien turvaa ...
ahtisetala63
21.12.2004 10:01:47
Oho , meni lainaus vähä vituix .. Ite teen pääasiassa enää yksityisjutskia : häät , synttärit , hirvijuhlat , pikkujoulut yms. Päätöistä sitte se eläkepäivien turva ... Ravintolakeikkaa ohjelmatoimistojen kautta tein koko yhdeksänkyt luvun 50-60 keikkaa / vuosi päätyön ohella .
Sertzo S
21.12.2004 10:07:32
Laita "Pinsiön Paroni" nimeksi vaikkapa Hyvän ja Onnellisen Musiikin Orkesteri (H.O.M.O). Olishan se kiva keikalle mennä kun humppakansa päivittelis: Sieltä ne Homo-miehet tulevat.

En ollut huomata tätä. HAAAAAAHAAAAAA!!!!
Setää nauratti niin että...
Jabe
21.12.2004 13:52:24

Kylläpäs tänne on tullut paljon vastauksia. Näköjään puhuttava aihe.
Kyllähän raha-asiat aina kiinnostaa :)

Viime viikolla maksoin just yhdestä viihdekeikasta soittajille 320E/jätkä ja olivat hyvin kiitollisia että kuulemma hyvä palkka. Kumman halvalla siis yleensä tekevät.

Oliko se siis viihdekeikka ravintolassa tai lavalla? Vai puhutko jostain studio- tai tv-hommasta?

Kyllähän 320 € palkkio yhdestä keikasta soittajalle on hyvä Suomenmaassa. Muusikkojen hommat keskimäärin on huonosti palkattuja. Ei parhaatkaan soittajat keikkaliksoilla rikastumaan pääse.
studiopro
03.01.2005 14:06:11
Oliko se siis viihdekeikka ravintolassa tai lavalla? Vai puhutko jostain studio- tai tv-hommasta?

Kyse oli hieman suuremmasta viihdekonsertista.

Kyllähän 320 € palkkio yhdestä keikasta soittajalle on hyvä Suomenmaassa. Muusikkojen hommat keskimäärin on huonosti palkattuja. Ei parhaatkaan soittajat keikkaliksoilla rikastumaan pääse.

Tuo on täysin totta. Esim naapurimaassamme on tuossa asiassa paljon parempi tilanne. Ei auta kun yrittää jokainen omalta osaltaan parantaa tilannetta täällä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)