Aihe: Joskus UG bändit dissaa toisiaan, miksi??
1 2
Deathrace King
22.11.2004 14:17:07

Kyllä ainakin metallipiireissä UG-bändit useimmiten pitävät yhtä ja tulevat hyvin toimeen keskenään.

Fight For True Metal!
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
firecane
22.11.2004 14:19:19

Kyllä ainakin metallipiireissä UG-bändit useimmiten pitävät yhtä ja tulevat hyvin toimeen keskenään.

Fight For True Metal!

Meillä päin kyllä tulee kaiken tyyliset bändit hyvin toimeen eikä mitään dissausta ole näkynyt...
kusve
29.11.2004 14:38:21

hmmh... tuli mieleen että ku JCM900 sano selailleensa paikallisten bändien vieraskirjoja että likkö tuo käyny meidän sivuilla... nimittäin siellä tuommostaki on nähty... ite ollaan tosin vain iloisesti naurettu kaikelle mitä sinne on tullu... tosin joskus on hermotki menny mutta rajansa jokaisella... ite en mielellään myönnä että tulis jotain tämän tapaista harrastettua mutta sen kuitenki myönnän että esim. negative pistää mut kateelliseksi... :D
mutta todellisuudessa ovat lepposta sakkia. samalla keikalla olen ollut soittamassa ja kivaa oli, vaikka väkeä ei ollutkaan. :p
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
JCM
29.11.2004 19:01:03

hmmh... tuli mieleen että ku JCM900 sano selailleensa paikallisten bändien vieraskirjoja että likkö tuo käyny meidän sivuilla... nimittäin siellä tuommostaki on nähty... ite ollaan tosin vain iloisesti naurettu kaikelle mitä sinne on tullu... tosin joskus on hermotki menny mutta rajansa jokaisella... ite en mielellään myönnä että tulis jotain tämän tapaista harrastettua mutta sen kuitenki myönnän että esim. negative pistää mut kateelliseksi... :D
mutta todellisuudessa ovat lepposta sakkia. samalla keikalla olen ollut soittamassa ja kivaa oli, vaikka väkeä ei ollutkaan. :p

En oo vissiin teidän saitin vieraskirjaa selaannutkaan... eli muista on ainakin tässä tapauksessa kyse. Saatat ehkä tietääkin mitä porukoita tarkoitin avauksessani...
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
kusve
30.11.2004 08:34:10

En oo vissiin teidän saitin vieraskirjaa selaannutkaan... eli muista on ainakin tässä tapauksessa kyse. Saatat ehkä tietääkin mitä porukoita tarkoitin avauksessani...

hmmh... totta puhuakseni ei oo kovin paljo tullu vierailtua muiden paikallisten sivuilla (hyvä että omillakaan), mutta hienovaraisen arvauksen voisin ehkä heittää...
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...!
p130
30.11.2004 17:27:59

Melkein offtopiccia... Tuntuuhan se mielenkiintoiselta, kun joku maapallon toiselta puolelta vaivautuu kirjoittamaan vieraskirjaan: "You guys really suck". Tietää tehneensä vaikutuksen ;)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
miscage
01.12.2004 00:06:08 (muokattu 01.12.2004 00:08:02)
JCM:lle ja Chemolle lähti plussat. Muiltakin tullut plussan arvoista asiaa, mutten jaksa klikkailla enempää... hähää.
Hyvä topic.
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
Pitkavirta
01.12.2004 11:04:43 (muokattu 01.12.2004 11:06:35)
Mä ainakin dissaan iha vitusti kaikkii ug bändejä. Ja meidän vieraskirja on täynnä scheissee. mut se on vaan hauskaa, leikkimielistä hössötystä, jonka outsiderit varmasti ottaa kauheen vakavasti.

En mä ikinä lähtis dissaa jotain bändiä, josta en tunne ketään. "Moi mä oon ile velvestä, te ootte ihan paskoja!!!11 ps. kuunnelkaa meijän uus omakustannesinkku! ihQ tiluliluhröö"

edit
meijän rumpali on niin homo et se vittuilee kaikille jotka kirjottaa vieraskirjaan. ihme hannu

edit2
arvasit oikein, olen väsynyt
Velven kuunnelmat [Jos Voisin] [Siteet]
Sell me a tuner!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)