Bleach 04.02.2003 01:35:57 | |
---|
Oon tässä miettiny, että kaikennimistä stratocasterkopiota sitä maailmasta löytyykin. Siks kelasinki, että heittelisitte noita erilaisia nimiä tänne palstalle. Miksi? no siks ku mul on joku ihmeen Essex niminen kopio. "Rock n' Roll All Night And Party Every Day" |
Hede 04.02.2003 11:43:09 | |
---|
Mulla on Marina. Isoveljen vanha, tiedä sitten mistä on sen käsiinsä kaivanut. |
kojones 04.02.2003 13:24:31 | |
---|
Oon tässä miettiny, että kaikennimistä stratocasterkopiota sitä maailmasta löytyykin. Siks kelasinki, että heittelisitte noita erilaisia nimiä tänne palstalle. Miksi? no siks ku mul on joku ihmeen Essex niminen kopio. Multa löytyy Westone, onhan tuo muitakin malleja tehnyt kuin stratoa. Mutta loistava peli, pärjää melkein aidolle. Osta pois, torilla myynnissä. sit on Reno, Chester... |
Fortune 04.02.2003 20:08:12 | |
---|
Mulla on Marina. Isoveljen vanha, tiedä sitten mistä on sen käsiinsä kaivanut. Ensimmäinen sähkökitarani oli Marina. Nykyään vaatehuoneessa on voimatoimia odottamassa osiksi pantu vaneribodyinen laatu-Rocky :) "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
LaXu 04.02.2003 20:15:18 | |
---|
Ibanez Stagestar, stratokopio tallahumpparilla. Kolmiosainen leppärunko, vaahterakaula ruusupuuotelaudalla. |
PJS 04.02.2003 20:33:48 | |
---|
Kas kas, en oel siisihminen maailmassa joka omistaa essex merkkisen, hintaamsa nähden kohtalaisen, syto-kopion. mitäs sinä pidät omastasi, minusta essexeissä on hieman häiritsevän voimakas mikkien hurina taso noin perus mikeillä. ja vireenkin se voisi pitää paremmin, varsinkin kammettaessa. kivi ja vierähdys!!!! |
Osmo Komppi 04.02.2003 20:36:10 | |
---|
Nurkasta löytyy alkuperäinen ja aito Williams (by Anttila? by Hobby Hall?). Kyllä. Jostain syystä en ole kyennyt koskemaan siihen soittotarkoituksella vuosikausiin. Se on jo nyt varmaan sellasta vintage- ja keräilykamaa, että vaan ihailee ja tuijottaa sitä hiljaa iltaisin ;-D |
aon 04.02.2003 20:36:28 | |
---|
Exel. Ja Hondo. Hondolla ainakin on ollut kopioita monesta mallista. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Kas kas, en oel siisihminen maailmassa joka omistaa essex merkkisen, hintaamsa nähden kohtalaisen, syto-kopion. mitäs sinä pidät omastasi, minusta essexeissä on hieman häiritsevän voimakas mikkien hurina taso noin perus mikeillä. ja vireenkin se voisi pitää paremmin, varsinkin kammettaessa. Tallamikki on ihan skeida kyllä tossa mun essexissä mutta kaulamikki toimii oikein hyvin. "Rock n' Roll All Night And Party Every Day" |
wellu 05.02.2003 09:31:13 | |
---|
Falcon,klassisen huono skeba,siltikin ketuttaa että myin sen pois. Lyrics.Wasted time between solos. |
JuSu 05.02.2003 09:51:03 | |
---|
Falcon,klassisen huono skeba,siltikin ketuttaa että myin sen pois. Nyt onkin mainittu lähinnä halpoja kopioita... Tässä muutama ihan hintansa väärti: Blade, G&L, Fernandes, Tokai, Fenix... JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Tranquillity 05.02.2003 12:14:27 | |
---|
Laatukamaa, jos paskaa soitettavuutta ja huonoa äänenlaatua ei lasketa. Hmm...jos skebassa on neljä tekijää, ainakin minulla: - Soitettavuus - Äänenlaatu - Ulkonäkö - Hinta/laatu-suhde niin oletan että toi on ulkonäöltään maailman makein skeba ja että se maksoi 50e =) Esp:n Devil Girl on kaunis! |
ForSakeN 05.02.2003 19:03:05 | |
---|
Ittellä on vieläkin aikoinaan ostettu tokai merkkinen kopio ja voin sanoa, että toimii ihan kunnioitettavasti vieläkin. Toki hieman toi "kanavanvaihtaja" ottaa kosketushäiriöitä...pitäskin laittaa taas kuntoon... Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Fortune 05.02.2003 19:07:18 | |
---|
Niin jos lähdetään laatukopiolinjalle, niin Tom Andersoniltakin taitaa löytyä ihan mukiinmeneviä stratotyyppisiä. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |