Aihe: Paitaa tilaamaan, mars!
1 2 3
Fortune
02.02.2003 21:41:58
Joo, älkää jo varmistaneet ruvetko perumaan.

Kyllä noita jänistäjiä näyttää tulevan muutenkin.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
E-Juhani
02.02.2003 22:39:47

Eipä mahtane olla ensimmäinen kerta kun näin käy..?
Epäjärjestelmällistyttämättömyydellisyydellänsäkäänkö.
Fortune
02.02.2003 22:40:50

Eipä mahtane olla ensimmäinen kerta kun näin käy..?

Niinpä. Mutta onneksi on halukkaita tilalle.

Ei näitä käsiin jääne. Ja jos jää niin onpahan paitoja pariksi vuodeksi.
Possu.
kastei
03.02.2003 11:04:29
Joo, älkää jo varmistaneet ruvetko perumaan.

OK. Tilaan paidan. Tarkkaile pikaviestejäsi :-)
paulinho
05.02.2003 20:36:14
Hmm... Minua rupesi yllättävästi vaivaamaan eräs asia, et kai A Fortune In Lies Pistänyt tilinumeroa siihen varmistus (?) sähköpostiin, jonka lähetit? Mikäli pistit, niin en ainakaan löytänyt sitä viestistä... No, mailaat ilmeisesti sen tilinumeron sitten, kun paidat tulevat painosta?
Fortune
05.02.2003 21:27:25 (muokattu 06.02.2003 14:18:22)
Hmm... Minua rupesi yllättävästi vaivaamaan eräs asia, et kai A Fortune In Lies Pistänyt tilinumeroa siihen varmistus (?) sähköpostiin, jonka lähetit? Mikäli pistit, niin en ainakaan löytänyt sitä viestistä... No, mailaat ilmeisesti sen tilinumeron sitten, kun paidat tulevat painosta?

Joo en pistänyt.

Laitan kaikille varmistaneille tilinumerot, toimitustapainfot jne., kunhan saan paidat painosta ja rupean postittamaan ja toimittamaan. Eräänlainen homma siitäkin voi tulla, 80 paitaa toimitettavana immeisille :)

Ennakkovarauksen tehneitä, jotka eivät ole vielä varmistaneet (laittakaa ihmeessä viesti myös jollette ota, niin muille vapautuu paitoja!):

FTT
Necronom
Orava
slavery
juu
Possu.
Fortune
07.02.2003 16:53:16
Panen tilauskierroksen nyt kiinni, eiköhän tässä ole tarpeeksi kauan odoteltu.

Eli ei enää varauksia eikä varmistuksia, jos missasitte, niin huonompi homma.
Possu.
Billsner
12.02.2003 09:00:37
Jos jokainen paidan tilannut laittaisi 0,50-1,00€ ylimääräistä Fortunen pyytämään summaan, niin hän saisi hieman vaivanpalkkaakin. Itse ainakin laitan.
Kore
12.02.2003 09:20:15
Jos jokainen paidan tilannut laittaisi 0,50-1,00€ ylimääräistä Fortunen pyytämään summaan, niin hän saisi hieman vaivanpalkkaakin. Itse ainakin laitan.

Kuulostaisi kohtuulliselta. Onhan tässä varmaan hommaa riittänyt.
Follow your instinct - it usually takes you home...
Fortune
12.02.2003 14:06:48

Mitä turhia. Katsotaan nyt ensin minkälaisia rättejä sieltä tulee...

Ei tullut noita ohareitakaan ja pääasia on ettei tule tappiota.

Tarjotkaa mieluummin miitissä olutta :)
Possu.
fox
13.02.2003 20:05:19

Näin juuri me teemme,OK. (Fortune on hiljaa...)
Fortune
13.02.2003 20:18:09

Näin juuri me teemme,OK. (Fortune on hiljaa...)

On se kumma kun pitää tapella rahantuloa vastaan :)

En minä rupea ketään kieltämään, mutten kehotakaan.

En minä tässä tappiolle mene ja olen ottanut nämä askareet ihan opin kannalta. Hyödyllinen projekti jatkon kannalta ja paljon on oppinut erinäisistä asioista, helppo on mennä bändi- yms. paitoja painamaan nyt kun tietää systeemit.

Mutta tosiaan, katsotaan nyt ensin mikä on lopputulos, näyttävätkö tekoseni oikeassa elämässä kaameilta vai hirveiltä...
Possu.
EsaJS
13.02.2003 20:48:46

On se kumma kun pitää tapella rahantuloa vastaan :)

En minä rupea ketään kieltämään, mutten kehotakaan.

En minä tässä tappiolle mene ja olen ottanut nämä askareet ihan opin kannalta. Hyödyllinen projekti jatkon kannalta ja paljon on oppinut erinäisistä asioista, helppo on mennä bändi- yms. paitoja painamaan nyt kun tietää systeemit.

Mutta tosiaan, katsotaan nyt ensin mikä on lopputulos, näyttävätkö tekoseni oikeassa elämässä kaameilta vai hirveiltä...

Luultavasti ne näyttävät hirveän kaameilta ;)

Hyvin olet ainakin tähän asti homman hoitanut. Sen verran olen itsekin kaikenlaisia yhteisiä paita- ym. vaatehankintoja järkkäillyt, että olen huomannut ettei ne aina suju ihan ongelmitta. Varsinkin tässä tapauksessa on vaarana että miinukselle mennään; ostajat ovat ympäri maata, eikä mitään takeita rahojen saannista oikeasti ole, mutta ilmeisesti olet saanut järkättyä hommat ok. Thumbs up!! "Hauskin" ruljanssi on vielä edessä, paitojen postitus-rumba meinaan. Toivottavasti sujuu ongelmitta!
Fortune
13.02.2003 20:54:04

Varsinkin tässä tapauksessa on vaarana että miinukselle mennään; ostajat ovat ympäri maata, eikä mitään takeita rahojen saannista oikeasti ole, mutta ilmeisesti olet saanut järkättyä hommat ok.

Kyllähän tässä luotetaan ihmisten rehellisyyteen, mutta oikeat nimet ja osoitteet on, joten vaikka olisivat keksittyjäkin, niin onpahan osoitteita joihin karhukirjeitä lähettää :)

"Hauskin" ruljanssi on vielä edessä, paitojen postitus-rumba meinaan. Toivottavasti sujuu ongelmitta!

Postituspussien etsintä on kuumimmillaan, Postin törkyhintoihin en suostu, huomenna pääsee onneksi siivellä tukussa käymään, eiköhän sieltä jokin budjettiratkaisu löytyne.

Tulisivat ne paidat nyt äkkiä sieltä painosta, niin pääsisi nuolemaan postimerkkejä.
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)