Jake24-25 28.11.2004 12:01:54 (muokattu 28.11.2004 12:06:08) | |
---|
Rod Stewart esiintyy Hartwall Areenassa 2.6.2005. Lippujen myynti alkaa huomenna, maanantaina 29.11.2004, klo 9. Onko moni Muusikoiden.nettiläinen lähdössä ko. keikalle? Itse olen lähdössä vaikka lippujen hintataso onkin hävyttömän korkea alk. 63 € ja kalleimmat 89 €. Rod Stewartin keikalla en ole aikaisemmin ollut joten tästä voi maksaa ja sitten vastaavasti jättää jonkun toisen artistin keikan väliin. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Stain 28.11.2004 12:07:44 | |
---|
Näin sen kerran Kuopion prismassa. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Jake24-25 28.11.2004 12:11:23 | |
---|
Näin sen kerran Kuopion prismassa. Heh, veikkaan että olet nähnyt joko Riki Sorsan tai Anna-Kaisa Hermusen siellä Kuopion Prismassa. Tietääkseni "oikea" Rod Stewart ei ole käynyt niillä kahdella Suomen vierailuillaan Kuopiossa vaikka 100 % varma en tietenkään voi olla. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Stain 28.11.2004 12:34:13 | |
---|
Heh, veikkaan että olet nähnyt joko Riki Sorsan tai Anna-Kaisa Hermusen siellä Kuopion Prismassa. Tietääkseni "oikea" Rod Stewart ei ole käynyt niillä kahdella Suomen vierailuillaan Kuopiossa vaikka 100 % varma en tietenkään voi olla. Eee.. kyllä se oli Rod. Hehe, ei tosin, todella samannäköinen mies vain. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Jake24-25 29.11.2004 11:31:48 | |
---|
Onnistuin hommaamaan lipun Rod Stewartin keikalle ja vielä hyvästä paikasta - Permannolta 14.rivi. Oli ennen Lippupalveluun sisäänkirjautumista vielä pelko takaraivossa, että nettipalvelu olisi ylikuormittunut kuten toisinaan suosittujen artistien lipunmyynnissä sattuu. Hyvin kaikki kuitenkin meni! "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Lähtisin jos setti koostuisi 70-luvun alun soolomateriaalista tai Faces-tuotannosta. Veikkaan että näin ei asia taida olla vaikka Maggie Mayn varmaan vetääkin. Kaikki kunnia Rikille silti. Kiikkikii... |
Jake24-25 29.11.2004 20:45:25 (muokattu 29.11.2004 20:47:28) | |
---|
Lähtisin jos setti koostuisi 70-luvun alun soolomateriaalista tai Faces-tuotannosta. Veikkaan että näin ei asia taida olla vaikka Maggie Mayn varmaan vetääkin. Kaikki kunnia Rikille silti. Kiikkikii... Minulle taas ei ole juurikaan väliä mitä biisejä Rod valitsee settiinsä, koska mitä tahansa olen Rodilta kuullut on se ollut vähintäänkin kuunneltavaa - monesti hyvää ja jopa erinomaista. Tietysti olisi mukava kuulla Facesia ja 70-luvun alun soolomateriaalia ja uskon, että Maggie May on setissä kuten myös Stay with Me (The Facesin biisi). Rod Stewart on mielestäni siitä erinomainen muusikko, että hän osaa tehdä tyylikkään version melkein mistä tahansa toisen artistin biisistä - olipa tämä eri tyylilajin artisti kuin Rod itse. Esimerkiksi 90-luvun lopussa Rod coveroi onnistuneesti mm. Oasista ja Primal Screamia. Kuten sanottu - erinomaisen tyylitajuinen muusikko. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Bardi 15.12.2004 18:06:30 | |
---|
Lähtisin jos setti koostuisi 70-luvun alun soolomateriaalista tai Faces-tuotannosta. Veikkaan että näin ei asia taida olla vaikka Maggie Mayn varmaan vetääkin. Kun Rod oli vuonna -98 vai oliko -99 Areenalla niin hän soitti kaikki tutut 70-luvun piisit. Uutta tuotantoa ei juuri lainkaan. Konsertin pilasi aivan järjetön volyymi. |
PL 27.12.2004 12:37:34 | |
---|
Kun Rod oli vuonna -98 vai oliko -99 Areenalla niin hän soitti kaikki tutut 70-luvun piisit. Uutta tuotantoa ei juuri lainkaan. Konsertin pilasi aivan järjetön volyymi. Meteli ei ollut loppujen lopuksi kovinkaan kummoinen, mutta PA ei kyllä riittänyt ko paikkaan. Säröä tuli varmaan muutaman keikan tarpeiksi. Ihmetyksellä hommaa seurasin. |
DJKaaos 27.12.2004 23:50:32 | |
---|
jaahas, vai raahautuu raakkuva varis tännekkin, vai olisiko se sittenkin rohiseva ovensarana? Kompura tiukalla soitellaan |
Jake24-25 01.06.2005 14:34:43 (muokattu 01.06.2005 14:35:08) | |
---|
Rod Stewartin keikka sitten peruuntui. Mikä karvas pettymys! Itseltäni jäi vuonna 1998 Stewart väliin ja jää nytkin. Minusta ne sairastuneet rumpali ja kiipparisti olisi aivan hyvin voinut korvata joillain suomalaisilla huippusessiomiehillä kuten Rautiaisen Tommilla ja Puhakan Jarilla ja kukaan ei olisi huomannut mitään sillä Rodiahan kaikki olisivat tulleet katsomaan. Uskon, että Tommi ja Jari esim. olisivat pystyneet soittamaan setin ammattitaidolla näinkin lyhyellä varoitusajalla. Suomessa on mielestäni huipputaso muusikoiden osalta vaikka kansainvälisiä megatähtiä onkin toistaiseksi vähän. Olen varma, että meiltä olisi löytynyt vähintäänkin yhtä pätevät (ellei pätevämmät) rumpali ja kiipparisti mitä Stewartin bändissä on. Ei sillä, etteikö muualla kuin Suomessa osattaisi soittaa mutta pyörittyäni jameissa ym. tilaisuuksissa missä suomalaisia eturivin muusikoita on soittanut olen nykyisin todella vakuuttunut suomalaisten soittajien korkeasta tasosta kansainvälisestikin mitattuna. "Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T |
M.i.k.key 02.06.2005 16:31:51 (muokattu 02.06.2005 16:32:29) | |
---|
En ehkä olisi noita jäbiä kuitenkaan laittanut kehiin... Puhakka ei ole rivimiehenä työskennellyt vuosikausiin, se on vaan eri juttu. Hienoja soittajia Suomessa on runsaasti, ei siinä mitään. Mä lopetan nää hommat! |
HaloOfFlies 27.04.2025 20:24:18 | |
---|
Rod The Mod kävi perjantaina Suomessa 27 vuoden tauon jälkeen ja kyllä näki yleisöstäkin että tätä vierailua oltiin odotettu kauan. Rod on edelleen todella vetreässä kunnossa ikäisekseen ja jalka nousi aivan kuin nuorena. Ja olihan sillä myös todella kuumia naistaustalaulajia ja soittajia mukana. Mimmit laittoivat kunnon shown pystyyn varsinkin Proud Maryn aikana. Keikalla muisteltiin myös edesmennyttä Christine McVietä, jolle Rod omisti I'd Rather Go Blindin. Loppupuoli oli aivan täyttä rautaa. Maggie May oli jumalainen. I Don't Want To Talk About It ja Sailing aivan mahtavaa yhteislaulua. Da Ya Think I'm Sexyn aikana ei kukaan istunut paikallaan ja Stay With Me oli rokkaava lopetus. Oma istumapaikka osoittautui hyväksi valinnaksi. Ei ollut ainuttakaan älypuhelinta edessä ja Da Ya Think I'm Sexyn aikana Rod käveli suoraan mun edestä eturivin yleisöä moikkaamaan. Nautin keikasta ihan täysin siemauksin. Oli myös hienoa kun Rod hieman isällisesti aina neuvoi taustalaulajia lavan eteen pienillä liikkeillä ja eleillä. Äijällä on kyllä karismaa kuin pienessä kylässä. Setti: Infatuation Tonight I'm Yours (Don't Hurt Me) Some Guys Have All The Luck This Old Heart Of Mine (Is Weak For You) The First Cut Is The Deepest Tonight's The NIght (Gonna Be Alright) Forever Young Young Turks Maggie May You Wear It Well I'd Rather Go Blind Downtown Train I'm So Excited (taustatanssijoiden ja bändin vetämänä) You're In My Heart (The Final Acclaim) I Don't Want To Talk About It If You Don't Know Me By Now Proud Mary (taustatanssijoiden ja bändin vetämänä) Baby Jane Da Ya Think I'm Sexy? Sailing Stay With Me Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |