M1kk0 06.11.2004 16:17:35 | |
---|
Rauhoitu, hyvä mies. oke. Blow me up Mr.Spock! |
Mark-Ken 07.11.2004 23:09:53 | |
---|
khihihixD sepäs vasta olisikin veikeätä xD Lähinnä toivoisin, että sä kokeilisit tota kikkaa. Ja tietty kuolisit. :) Tahi vammautuisit edes pahasti. :) |
FlatOutFucked 07.11.2004 23:20:00 (muokattu 07.11.2004 23:21:29) | |
---|
Minulla roikkuu laukusta semmoinen sivarikoulutuksesta saatu peace-merkkiheijastin. Se on niinq ihan vitun küül & påp. Nyt autoilijat osuvat sivariin paremmin. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Hevihörhö 11.11.2004 18:10:47 | |
---|
Kaverilla on hieno lepakkoheijastin. mullaki on.. ja sitte mulla on sellanen pingviini-heijastin kans.. :) "Mitä sä koko ajan keuhkoot? Puhu kunnolla..." -Bonham |
lapio 11.11.2004 22:03:44 | |
---|
Olen hukannut upean Mustanaamio heijastimeni. Katastrofi. |
kusve 17.11.2004 14:14:38 | |
---|
tuli tässä mieleen että onko olemassa mustia heijastimia? siis että ku niitä 'normaalisti' kattoo niin ne on mustia mutta sitte ne toimii niinku oikee heijastin ku pimeessä hiippailee... :p jos on niin mulle heti. :) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Mimi 21.11.2004 14:51:15 | |
---|
Onko semmosta heijastinteippiä olemassa? Siihen kääris itsensä kun lähtee pimeällä ulos ;) On olemassa. Askarteluliikeistä tai kangaskaupasta kysymään. Isäni ainakin joskus kuljetti mulle teippiä ja nauhaa, kun kinusin, että pitää saada tehdä hieno heijastin. On vaan vähän tyyristä tavaraa... tuli tässä mieleen että onko olemassa mustia heijastimia? siis että ku niitä 'normaalisti' kattoo niin ne on mustia mutta sitte ne toimii niinku oikee heijastin ku pimeessä hiippailee... :p jos on niin mulle heti. :) Hanki semmoinen pehmeä heijastin, mielellään neliön muotoinen, tai jos olet näppärä muukin muoto käy. Leikkaa se pehmeä pinta halki jostain reunasta, vaikkapa leatherman työkalua apua käyttäen. Leikkaa mustasta paperista/väritä paperia mustaksi sopivan kokoinen pala, sullo sen pehmeän kuoren alle se paperi ja liimaa/teippaa kiinni. Avot siinäpä sinulle musta heijastin. Tai ehkä harmahtava, riippuu siitä minkä sävyinen on se heijastava muovi... Toimii. Tein itse näin (tosin en mustaa, mutta luulisin sen onnistuvan silti), kun alkoi ahdistaa semmonen jonkun ihmejärjestön heijastin, en edes tienynt mitä moinen järjestö tekee/edustaa... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Ola_90 21.11.2004 15:07:33 | |
---|
Mullon rotsissa semmonen minätäälläheipingviiniheijastin. Son hieno ja onpahan siitä hyötyäkin. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Sinap 21.11.2004 21:26:08 | |
---|
mulla on käytössä apteekin heijastin jonka sain ostaessani nikotiinipurkkaa.sillä on tunne arvoa..en nimittäin enää savua. back to mono |
kusve 29.11.2004 13:47:24 (muokattu 29.11.2004 13:48:45) | |
---|
mulla on käytössä apteekin heijastin jonka sain ostaessani nikotiinipurkkaa.sillä on tunne arvoa..en nimittäin enää savua. onnittelut. arvostan savuttomuutta. valitettavasti joudun elämään päivittäin savussa - ellen jää kotiin nukkumaan... :(
Mimi -> ööh. tää vissiin toimis kans semmosella ihan tavan heijastimella jos sen sitte liimaa kii... vai onko nää kovat ja pehmeä heijarit tehty jotenki erilailla...? ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
mullakin on sellanen sivarista saatu peace merkki heijastin!!se on kyllä rock! |
Alttoviulisti 29.11.2004 18:01:11 | |
---|
Tottamaar heijastin pitää olla... miula taitaa olla pikkumyy heijastin, niit on monia. |
Suruharso 01.12.2004 16:26:58 | |
---|
Mulla myös sellanen lepakkoheijastin ja kaverilla hämähäkki. Ihan hyvä ku on tollasia ruvettu tekemään, niin minäki voin sitä ihan innoissani kantaa, kun on nii siisti. Ku menöö hyvin nii tavataha sanua jotta mikä ristus o ku ei aharista. |
Krice 01.12.2004 17:46:44 | |
---|
Minulla on kuinkas muutenkaan siiliheijastin. |
jazzy 01.12.2004 21:59:11 | |
---|
Vastaten otsikkoon: Heijastin ON pop. "You laugh because I'm different. I laugh because you're all the same." |
Mimi 03.12.2004 18:58:24 | |
---|
Mimi -> ööh. tää vissiin toimis kans semmosella ihan tavan heijastimella jos sen sitte liimaa kii... vai onko nää kovat ja pehmeä heijarit tehty jotenki erilailla...? No en tiedä. En ole kokeillut moisia kovia koppuroita avata (tarkoitatkohan samanlaista kovaa kuin minä, semmonen mitä on esim polkupyörän renkaissa..). Luulisin ettei toimi, kun ne on mun mielestä aika yhtenäisiä ja ei sitä muovia saa halkaistua siitä keskeltä. Ne pehmeät on tehty niin, että siinä on keskellä semmoinen muovi, sen päällä on se mainoslogo paperi ja sitten se päällimmäinen kerros on sitä heijastavaa muovia. Tiedän tuon rakenteen aika hyvin, olen muutamia nimittäin avannut askarrellessa. Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Wil-J 03.12.2004 22:04:56 | |
---|
Se on muuten ehkä hienointa että kaupoissa on myyty heijastimia jotka ei heijasta! Vähän kismittäis riiputtaa sellasta pari v. takissa ja ajatella että kyllä nyt oon kunnon kansalainen ja sitten huomata karu totuus! Eläisi valheessa ja voisi saada kenties pysyviä traumoja. |
-basistihihhuli- 04.12.2004 14:31:19 | |
---|
Mun mielest ihmiset vois kuitenki käyttää heijastinta, vaikka eihän sekää takaa millää lail, ettei auto tuu päälle..Mut jos ei tahdo omaa henkeensä ees yrittää suojella, niin vois ajatella edes ympärillään olevia hirttämällä sen pikkulätyskän rotsistaan roikkumaan.Kyl sitä hengestään helpomminki pääsee... Anteex, kuulostaa tosi dramaattiselta... :S Mut mä ainaki henkilökohtaasesti pidän heijastimista:Mul on repus yx kitaran muotoinen ja sit pääkallo, ja sit semmonen pyöree, johon piirsin peace-merkin... Ja mun mielest ne on rock...:D Musiikki pelasti mut urheilulta... :P |
kusve 06.12.2004 21:50:13 | |
---|
Mimi -> juu, just semmosta tarkotan. ite on tullu tuommonen joskus avattua (hajotettua?) ja sielä oli semmosia pieniä pyramideja jotka sitte vissiin jotenki heijastelee sitä valoa takas... tai jotain... pitäis kokeilla... ei oo vaa saanu vielä aikaseksi... ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my part of life, now it is my time to die...! |
Mimi 07.12.2004 14:42:21 (muokattu 07.12.2004 14:42:55) | |
---|
Mimi -> juu, just semmosta tarkotan. ite on tullu tuommonen joskus avattua (hajotettua?) ja sielä oli semmosia pieniä pyramideja jotka sitte vissiin jotenki heijastelee sitä valoa takas... tai jotain... pitäis kokeilla... ei oo vaa saanu vielä aikaseksi... No kerro jos moisessa onnistut, voi olla kuitenin himppasen hankalampaa kuin tuommoisen pehmon kanssa vehkeily... Edit:korjasin hieman kirjoitusvirheitä Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |