Qsine 29.11.2004 00:41:02 | |
---|
Mä otan clavesit lattareita varten. Anteeksi, mutta eräästä n. vuonna 2000 kollegan sanomasta, suunnatonta nauruhysteriaa aiheuttaneesta virhesanomisesta lähtien kyseisten kapulien nimen virallinen muoto on ollut "clavekset". "Liikennevaloissa lapselle sanotaan merkitsevästi 'Noni!', vaikka jalankulkuvalo ei vielä ole vaihtunut vihreäksi!" |
KoskPaavo 29.11.2004 10:32:56 | |
---|
Ja tämän Quiron (korjatkaa) suomenkielinen nimi on "Elinan surma". Soittaja selviää aina. |
baron 29.11.2004 10:52:42 (muokattu 29.11.2004 10:57:32) | |
---|
Ja tämän Quiron (korjatkaa) suomenkielinen nimi on "Elinan surma". Pyynnöstä: Güiro on oikea espanjankielinen kirjoitusmuoto. Diereesi (pisteet u:n päällä) tarkoittaa sitä, että u:kin äännetään eli "guiro". Ilman niitä ääntäminen olisi "giiro". Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 29.11.2004 10:53:35 | |
---|
Argh. U R killing me ;) Kaks pipii ja kiippareit kovemmalle |
aisa 29.11.2004 10:57:24 | |
---|
Pyynnöstä: Güiro on oikea espanjankielinen kirjoitusmuoto. Diereesi (pisteet u:n päällä) tarkoittaa sitä, että u:kin äännetään eli "guiro". Ilman niitä ääntäminen olisi "giiro" (vai peräti hiiro, nyt en oo varma) tiedätkö sä noi lennosta oikeesti vai käytkö nopeesti penkomasta ne jostain? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
baron 29.11.2004 10:59:42 (muokattu 29.11.2004 11:38:52) | |
---|
tiedätkö sä noi lennosta oikeesti vai käytkö nopeesti penkomasta ne jostain? Mä oon käynyt kymmeniä kertoja Kanarialla, joskus manner-Espanjassa, 4 kertaa Kuubassa ja vaikka mä en oo saanut muodollista koulutusta espanjankielessä, mulla on hobbyna lattarimusa, oikeinkirjoitus ja ääntäminen. Edit: Argentiina unohtui. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
aisa 29.11.2004 11:02:28 | |
---|
Mä oon käynyt kymmeniä kertoja Kanarialla, joskus manner-Espanjassa, 4 kertaa Kuubassa ja vaikka mä en oo saanut muodollista koulutusta espanjankielessä, mulla on hobbyna lattarimusa, oikeinkirjoitus ja ääntäminen. äijä on kone! hyvä että saadaan muutkin sivistystä kieliasioissa. tiesitkö muuten sen että "kielimies" on englanniksi "clitoris man"? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Mä oon käynyt kymmeniä kertoja Kanarialla, joskus manner-Espanjassa, 4 kertaa Kuubassa ja vaikka mä en oo saanut muodollista koulutusta espanjankielessä, mulla on hobbyna lattarimusa, oikeinkirjoitus ja ääntäminen. Mukavia harrastuksia. Mulla on suomenkielen osalta samantyyppinen harrastus, oikeinkirjoitus ja kielioppi. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
aisa 29.11.2004 11:09:29 | |
---|
Mukavia harrastuksia. Mulla on suomenkielen osalta samantyyppinen harrastus, oikeinkirjoitus ja kielioppi. voisitko hieman tarkentaa tuota sanaa "kielioppi"? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
klunssila 29.11.2004 11:10:33 | |
---|
äijä on kone! hyvä että saadaan muutkin sivistystä kieliasioissa. tiesitkö muuten sen että "kielimies" on englanniksi "clitoris man"? Jumankauta.... Ook´ sää aisa se maikkarin yöchattien "kielimies", joka aina etsii 16-64 vuotiasta naista, joka haluaisi kunnon kielikylvyn? Sulla on varmaan hirmuinen puhelinlasku ja kieli kun Lassiella! Faaraon viimeinen huuto... |
mack the knife 29.11.2004 11:11:43 | |
---|
voisitko hieman tarkentaa tuota sanaa "kielioppi"? Per... anna mun olla joskus ihan tosissani. Minä en sitä toista "kielioppia" enää edes muista, on sen verran aikaa edellisestä... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
aisa 29.11.2004 11:14:06 | |
---|
Jumankauta.... Ook´ sää aisa se maikkarin yöchattien "kielimies", joka aina etsii 16-64 vuotiasta naista, joka haluaisi kunnon kielikylvyn? Sulla on varmaan hirmuinen puhelinlasku ja kieli kun Lassiella! ihan hyvin voisin olla kun en oo niin ronkeli tosta ikähaarukasta mutta joudun tuottamaan pettymyksen. tosin puhelinlasku on iso ja kieli myös. SLURP ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
aisa 29.11.2004 11:14:41 | |
---|
Per... anna mun olla joskus ihan tosissani. Minä en sitä toista "kielioppia" enää edes muista, on sen verran aikaa edellisestä... älä nyt isukki itkuun pillahda. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
mack the knife 29.11.2004 11:17:56 | |
---|
älä nyt isukki itkuun pillahda. Taitaapa olla taas Kuopiossa suupielet korvissa keskiviikkona. Toivottavasti. Viimeistään silloin. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
aisa 29.11.2004 11:20:34 | |
---|
Taitaapa olla taas Kuopiossa suupielet korvissa keskiviikkona. Toivottavasti. Viimeistään silloin. onhan se kiva että hymyilyttää edes kuopiossa. nauroin illalla vaikkei pitäny... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
mack the knife 29.11.2004 11:24:57 | |
---|
onhan se kiva että hymyilyttää edes kuopiossa. nauroin illalla vaikkei pitäny... Toisaalta olis se selibaatti kova sana. Ei tarvis vongata ikinä, sais keskittyä soittotaidon parantamiseen vapaa-aikanakin. Ja siinä sitä riittää työsarkaa... (Kyllä tää liittyy muusikoiden liksoihin. Jotenkin...) Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
pekkajau 29.11.2004 12:13:22 | |
---|
Selibaatista puheenollen... Aikoinaan tuli uusi munkkikokelas Heinaveden luostariin ja pomo-munkki antoi sille alussa tarkat ohjeet miten luostarissa pitää käyttäytyä. No kun tämä munkkikokelas oli ollut aikasemmin kova naistenmies, niin kyseli että onko se nyt se selibaatti ihan oltava täydellinen jos on munkki? Siihen tuumi pomo:"Kyllähän se kai olis... mutta onhan meillä tuolla tallissa "hätätapauksien" varalta semmonen vanha tamma!" Ja iski kokelaalle silmää! No tämä kokelas aikansa kilvoitteli himonsa kourissa mutta sitten "SE" juolahti mieleen! Munkkioppilas tallusti tallille ja pisti penkin tamman taakse ja aloitti estettisesti ei niin kauniin touhunsa! Siihen tuli kaksi vanhempaa munkkia ja tämä kokelas vaan jatkoi "touhuaan" kaikessa rauhassa. Lopulta toinen vanhempi munkki totesi:"Eipä ole meille juolahtanut aikasemmin mieleen että vois tehdä noinkin! Myö ollaan käyty sillä hevosella aina veljien kanssa tuolla Heinävedellä huorissa!" There`s no bisnes in showbisnes! |
edge 29.11.2004 12:23:42 | |
---|
Ompa mahtava lukea noita ns liksa taksoja. Eihän noissa ole mitään järkeä. Noita ``huttu`` bändejä on meidän , jotka yrittää saada lainan maksut joka kuukausi kasaan tällä hommalla, aina menossa tekemään keikat pois. Olen sitä mieltä että soittakaa häät pois ja jättäkää muut keikat kokopäiväisille ns.muusikoille.... Nimittäin niitä hinnan polkijoita on aina ollut. |
aisa 29.11.2004 13:49:47 | |
---|
Ompa mahtava lukea noita ns liksa taksoja. Eihän noissa ole mitään järkeä. Noita ``huttu`` bändejä on meidän , jotka yrittää saada lainan maksut joka kuukausi kasaan tällä hommalla, aina menossa tekemään keikat pois. Olen sitä mieltä että soittakaa häät pois ja jättäkää muut keikat kokopäiväisille ns.muusikoille.... Nimittäin niitä hinnan polkijoita on aina ollut. ei muuten yhtään hullumpi ajatus että häät ja semmoset harrastusmielessä soittaville ja muut sitten niille jotka haluaa elää keikkaliksoilla. kannatusta saat ainakin multa. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
baron 29.11.2004 13:57:48 | |
---|
ei muuten yhtään hullumpi ajatus että häät ja semmoset harrastusmielessä soittaville ja muut sitten niille jotka haluaa elää keikkaliksoilla. kannatusta saat ainakin multa. Jos "semmosilla" tarkoitat muita privaattikeikkoja niin ainaskin mulle sopii. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |