kojones 04.02.2003 12:16:12 | |
---|
Omistan Marshallin VS65R:n ja en oikein ole tyytyväinen soundeihin. Minkälainen putki Valvestatessa on vai onko lainkaan? Higain-säröä tarttis saada, nykyisin aika paskat soundit. Ja sitten se vaihto ja sopivia malleja esim. Sovtekilta. |
booster 04.02.2003 12:18:04 | |
---|
Omistan Marshallin VS65R:n ja en oikein ole tyytyväinen soundeihin. Minkälainen putki Valvestatessa on vai onko lainkaan? Higain-säröä tarttis saada, nykyisin aika paskat soundit. Ja sitten se vaihto ja sopivia malleja esim. Sovtekilta. muistaakseni tuossa 65-wattisessa ei vielä oo sitä etuasteen putkea. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
kojones 04.02.2003 12:20:49 | |
---|
muistaakseni tuossa 65-wattisessa ei vielä oo sitä etuasteen putkea. Eli styrkkari myyntiin. Kiitos, hyvä tietää.
|
booster 04.02.2003 12:29:25 | |
---|
Eli styrkkari myyntiin. Kiitos, hyvä tietää. No ei se yks putki siinä nyt kumminkaan paljoa tee. IMHO. Eli jos haluat putkisaundia, niin vaihda sitten vaikka JCM:ään, mutta älä Valvestaten 100W:hen. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
booster 04.02.2003 12:35:41 | |
---|
sori. perun puheeni. VS65R:ssä taitaa sittenkin olla yksi etuasteputki, mutta, kuten sanottua, ei se 'yksi etuasteputki putkisaundia tee'. ;) Tokihan se putki siellä kuluu pikkuhiljaa, eli joskushan se on vaihdettava. Menen nyt nurkkaan häpeämään. =/ "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
poppamies 04.02.2003 12:38:09 | |
---|
Omistan Marshallin VS65R:n ja en oikein ole tyytyväinen soundeihin. Minkälainen putki Valvestatessa on vai onko lainkaan? Higain-säröä tarttis saada, nykyisin aika paskat soundit. Ja sitten se vaihto ja sopivia malleja esim. Sovtekilta. Tuntematta tarkemmin tuota laitetta päättelen että kyyllähän siinä tytyy olla etuasteessa ainakin yksi putki jos se on "Valvestate". Valve = putki. "G-strings are for strippers" |
Tuntematta tarkemmin tuota laitetta päättelen että kyyllähän siinä tytyy olla etuasteessa ainakin yksi putki jos se on "Valvestate". Valve = putki. No nimi ei tässä tapauksessa ole enne. Valvestaten pienemmissä versioissa (15W, 30W) ei putkea ole, tiedän tämän varmasti koska olen 15 wattisen omistanut, ja manuaaleissa sanotaan että 65- ja 100-wattisissa tuo putki (ainoastaan) on. Tämä siis koskee vain tuota VS-sarjaa, ei noita 8080-systeemeitä, niistä en tiedä oikein mitään. EDIT: lisätty (ainoastaan) "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
kojones 04.02.2003 12:46:16 | |
---|
No nimi ei tässä tapauksessa ole enne. Valvestaten pienemmissä versioissa (15W, 30W) ei putkea ole, tiedän tämän varmasti koska olen 15 wattisen omistanut, ja manuaaleissa sanotaan että 65- ja 100-wattisissa tuo putki (ainoastaan) on. Tämä siis koskee vain tuota VS-sarjaa, ei noita 8080-systeemeitä, niistä en tiedä oikein mitään. EDIT: lisätty (ainoastaan) Täytyy tutkia. Mutta kumminkin taitaa JCM lähteä ostoon. Tai joku putkicombo. Mikäs JCM olis kakskanavainen? Tai ehkä jopa kolme... Ja kunnon footswitch volumeboostilla.
|
booster 04.02.2003 12:55:05 | |
---|
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
kivi 04.02.2003 12:59:14 | |
---|
sori. perun puheeni. VS65R:ssä taitaa sittenkin olla yksi etuasteputki Kuten muissakaan Valvestateissa, se ei oo etuasteputki, vaan soolosärökanavan putki. Eli se on kytkettynä ainoastaan kun on säröisin kanava päällä, mikä sinänsä on jotenkin hupsua, kun puhtaalla soundillahan sitä putkilämpöä enie tarvis... |