Aihe: Mikä ärsyttää lempibändeissäsi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
FatSam
28.11.2004 16:20:05 (muokattu 28.11.2004 16:24:58)

Vai tämmöstä.

Metallica: Lars vähän ärsyttää nykyisin. Kirk ei panosta enää sooloihin yhtään. Ja seuraava levy kunnon saundeilla, ei enää jaksa tuota Stanger-pörinää, vaikka aikansa tykkäsinkin.

Megadeth: Dave on kusipää ja valittava huora, kylläkin varsin pätevä biisinikkari. Ja hyviä levykokonaisuuksia ei ole tullut sitten Countdownin.

Pantera: Joissain biiseissä liian pitkät outrot ja muut pätkät, varsinki TGSTK:llä. Ja Phil on ärsyttävä kusipää. Ja pahin: pänti hajos...

Slayer: Ei hyvää levyä aikoihin. Kerry King on vähän liian tr00. Lombardon paluu.

Testament: jatkuva soittajasähläys. Ainoita bändejä silti nykyään, jolta voi todella aina ja joka kerta odottaa aivan saatanan kovaa lättyä.

Anthrax: parempia levyjä, kiitos. Ei tullut hyvää kokonaisuutta sitten White Noisen. Paitsi dvd ja tuo re-played levy on hyviä. Ostakaa se dvd!

Sepultura: ihan parhaita bändejä maailmassa rootsiin asti, sen jälkeen ihan paskaa mun makuun. Jumalauta äijät, sopikaa riitanne, killerilevy ja kiertueelle vetämään klassikoita: Beneath The Remains, Inner Self, Arise, Dead Embryonic Cells, Desperate Cry...
Keksikää tähän jotain hauskaa. Lähettäkää mulle pikaviestiä sit.
Krice
28.11.2004 16:25:36

Anthrax: parempia levyjä, kiitos. Ei tullut hyvää kokonaisuutta sitten White Noisen.

Ei ole, ja yhden kokoelman kansilehdestä sain sellaisen käsityksen, että kaverit on tyhmiä kusipäitä.
FatSam
28.11.2004 16:32:34

Ei ole, ja yhden kokoelman kansilehdestä sain sellaisen käsityksen, että kaverit on tyhmiä kusipäitä.

Tyhmiä ne voi olla, ei kusipäitä ;=
Incarnation
28.11.2004 16:45:32
Slayer: ..Lombardon paluu.

Mitäs huonoa tuossa on?
Ben_D
28.11.2004 16:46:40

Mitäs huonoa tuossa on?

Niin, ei kait ton kovempaa rumpalia metallipiireistä löydy?
rc
28.11.2004 16:53:22 (muokattu 28.11.2004 16:55:19)
Jotenkin tästä threadistä käy yksi pieni asia ilmi. Melkeinen jokainen kirjoittaja sanoo, että bändin x uusi materiaali ärsyttää. Mistä tämä johtuu, noin laajemmassa mittakaavassa? Joku bändi x voi hyvinkin olla huonompi kuin ennen, mutta että jumalauta kaikki... Itse kun arvostan sitä ettei bändi jumitu paikoilleen, niin tuo vähän ärsyttää.

EDIT: threadiä ei tarvitse viedä tarpeettomaan eipäs-juupas väittelyyn, vaikka tällaisen pointin otinkin esille
"Saattaa kuulostaa oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" -MrFunk-
bedlam
28.11.2004 16:55:43

Lombardon paluu.

Mulla taas kuuntelu loppui aikoinaan siihen, kun Lombardo lähti. Nyt jopa seuraavan pitkäsoiton voisin kokeilla kuunnellakin.
http://www.mikseri.net/kiasma
FatSam
28.11.2004 17:27:09 (muokattu 28.11.2004 17:32:35)

Se olikin vain vitsi, tyhmät. Kokeilin kuinka Tr0ita te ootta. Kyllä olette. Lombardo on paras, katsokaa vaikka kuvauksesta.

EDIT: Lisäsin tyhmät. Koska niitä olette.
Incarnation
28.11.2004 17:50:39
Se olikin vain vitsi, tyhmät. Kokeilin kuinka Tr0ita te ootta. Kyllä olette. Lombardo on paras, katsokaa vaikka kuvauksesta.

EDIT: Lisäsin tyhmät. Koska niitä olette.

Stanan homppeli. Kokoajan vedättämässä...
"Minun käskettiin sanoa sinulle henkilökohtaisesti: HAISTA PASKA!"
:)
Julmettu
28.11.2004 18:03:13
Mitäs huonoa tuossa on?

Jos joku tykkäs Bostaphista enemmän? Molemmat mainioita, mutta Lombardo on kuningas!
FatSam
28.11.2004 18:04:00 (muokattu 28.11.2004 18:04:25)

Stanan homppeli. Kokoajan vedättämässä...
"Minun käskettiin sanoa sinulle henkilökohtaisesti: HAISTA PASKA!"
:)

Vaikka minä homo olenkin, ei sitä minulle itselle tarvi kertoa.

Tuo jälkimmäinen menee jokseenkin ohi ;}

E: voi vittu mitä dadaa, sai riittää
Leper Messiah
28.11.2004 19:10:24
jaa että nu metalliksi...oot sitten varmaan hirveesti nu metallia kuunnellu jos in flamesin uudet on sun mielestä nu metallia! sitäpaitsi herrat ovat haastattelussa sanoneet ettei heidän musiikkinsa ole heidän mielestään ollut koskaan death metallia, vai voitko verrata in flamesin aikasempaa tuotantoa esim. deicideen tai morbid angeliin?

no nyt kun on päästetty tämä pieni tunteenpurkaus ulos voi palata itse asiaan.

Mitkään lempibändeistä eivät keikkaile suomessa melkein ollenkaan.

ei, en tuolla tarkoittanut varsinaista limpbizkt joujou numetallia. mutta sinne päin. pahoittelen epäselvyyttä. ja minun kategoriani mukaan alkupään tuotannosta ainakin osa on death metallia (esim. everdyingin lukisin tähän katergoriaan, vaan vitutko minä näistä älyän)
Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo
Leper Messiah
28.11.2004 19:14:39
Jotenkin tästä threadistä käy yksi pieni asia ilmi. Melkeinen jokainen kirjoittaja sanoo, että bändin x uusi materiaali ärsyttää. Mistä tämä johtuu, noin laajemmassa mittakaavassa? Joku bändi x voi hyvinkin olla huonompi kuin ennen, mutta että jumalauta kaikki... Itse kun arvostan sitä ettei bändi jumitu paikoilleen, niin tuo vähän ärsyttää.

EDIT: threadiä ei tarvitse viedä tarpeettomaan eipäs-juupas väittelyyn, vaikka tällaisen pointin otinkin esille

niin, kaikki bändit uusiutuu. paitsi iron maiden.
Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo
Lappis
28.11.2004 20:37:10

Gene Hoglan
Ben_D
28.11.2004 20:39:12

Gene Hoglan

Kova heppu sekin on joo.
Goodfellas
28.11.2004 21:06:48
niin, kaikki bändit uusiutuu. paitsi iron maiden.

ja AC/DC :)
Caine
29.11.2004 02:05:47
Painuhan vittuun poser huora.

Kiitoksia rakentavasta palautteesta. :)

Jätkä on kuunnellut mustikkaa n. vuodesta 2000.

Jospa nyt kuitenkin vähän kauemmin...

ELI IME JOTAIN SÄÄLITTÄVÄÄ HUORA HOMOA.

Imaisen jahka kerkeän. Siis jos sä suostut siihen.

No joo...Ei vaan tunnu oikealta katsella, kuinka vappunaamarissaan kuuluisaksi tullut amerikkalaiskiukuttelija vetää Skyggedansia ja Taakeslottetia lavalla. Kova rumpalihan se on, mutta sopii Satyriconiin yhtä hyvin, kuin Hakala lastentarhanopettajaksi. Pysyisi vaan Slipknotissa tekemässä paskaa hyppymetallia ja Satyr saa luvan palkata vaikka Trymin takaisin tuuraamaan poppoota, kun Kjetilin viisumiongelmat eivät ota loppuakseen.
Pesumerkki taakse.
Tixie
29.11.2004 12:52:50
En kyllä tarkemmin osaa sanoo bändien nimiä tai biisejä. mut minnuu suunnattomasti ärsyttää joidenkin biisien liika tiluttelu on iha syvältä. Ehkä se kuullu johonki tiettyyn hevikastiin, mut muhun se ei uppoo... Eli soolot pois ja varsinki turhan pitkät!
Ihailen rumpaleita, koska he osaavat jotain mitä minä en. Terveisin: basistikitaristipianisti
Ben_D
29.11.2004 13:12:08

En kyllä tarkemmin osaa sanoo bändien nimiä tai biisejä. mut minnuu suunnattomasti ärsyttää joidenkin biisien liika tiluttelu on iha syvältä. Ehkä se kuullu johonki tiettyyn hevikastiin, mut muhun se ei uppoo... Eli soolot pois ja varsinki turhan pitkät!

Olen osittain samaa mieltä. Sooloja voi olla, mutta ei mitään 5 minuutin vedätyksiä. Suoraviivasia ja yksinkertasia riffejä peliin; ne kuulostavat tarkasti soitettuna lähes poikkeuksetta parhaalta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)