Neljä Ruuvia 28.11.2004 19:18:28 | |
---|
perkele! nauroin ihan kippurassa kun kuvittelin tilannetta sinne hampulääkärin vastaanotolle. loisto vertaus!!! Tuli ehkä mun mieleen siitä että kerran ku olin hammaslääkärissä niin AndyMcCoy tuli just naapurilääkäristä erittäin tyytyväisen näköisenä ulos :-) |
aisa 28.11.2004 19:24:40 | |
---|
Tuli ehkä mun mieleen siitä että kerran ku olin hammaslääkärissä niin AndyMcCoy tuli just naapurilääkäristä erittäin tyytyväisen näköisenä ulos :-) oliko sillä silloin jo se purukalusto uusittu. ennen uusia hampaita sillä tuskin oli paljon aihetta hymyyn siinä firmassa... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Neljä Ruuvia 28.11.2004 20:27:21 | |
---|
oliko sillä silloin jo se purukalusto uusittu. ennen uusia hampaita sillä tuskin oli paljon aihetta hymyyn siinä firmassa... Oli se uusittu jo. En oikeen tiä mitä se siellä kekkuloi. Ehkä sille laitettin viimesiä implantteja tai jotain. Tai vaihdettiin sellasiin jotka kestää kunnon hapot,hih hih |
Fuzzy Boner 28.11.2004 20:29:12 | |
---|
Oli se uusittu jo. En oikeen tiä mitä se siellä kekkuloi. Ehkä sille laitettin viimesiä implantteja tai jotain. Tai vaihdettiin sellasiin jotka kestää kunnon hapot,hih hih Tai sit se sai niin hyviä sedaatiomömmöjä siel nii siks se hymyili Kaks pipii ja kiippareit kovemmalle |
Tai sit se sai niin hyviä sedaatiomömmöjä siel nii siks se hymyili hymyili ihan kuin videotreffimies motifeineen antin viekkusessa. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Fuzzy Boner 28.11.2004 20:36:06 | |
---|
hymyili ihan kuin videotreffimies motifeineen antin viekkusessa. Hymyileehän Puhakkaki! Kaks pipii ja kiippareit kovemmalle |
aisa 28.11.2004 20:37:22 | |
---|
Hymyileehän Puhakkaki! siksipä ne molemmat tihkuukin seksiä yli äyräiden ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Fuzzy Boner 28.11.2004 20:48:44 | |
---|
siksipä ne molemmat tihkuukin seksiä yli äyräiden Ketä toista sä Puhakan lisäks tarkotat? Seppo Hovia? Kaks pipii ja kiippareit kovemmalle |
aisa 28.11.2004 20:50:47 | |
---|
Ketä toista sä Puhakan lisäks tarkotat? Seppo Hovia? hitto. hovia mä en ees muistanu. nythän niitä sydämenmurskaajia on sit jo kolme. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Irti Humpasta 28.11.2004 21:23:09 | |
---|
Juu.... Qsisen kanssa tekemä perjantai -keikka näytti taas sen varjoisan puolen, kun ei saisi pitää ollenkaan taukoja, koska fiilis pääsee yleisöllä laskemaan....ja nään vieläkin sen ämmän kasvot unessani, joka tuli patistamaan soittamaan kesken tauon ja haukkumaan meitä epäsosiaalisiksi leipääntyneiksi muusikoiksi..... Hyvin soitatte, mutta palveluhenkeä puuttuu... VOI JUMA.....! ...ja pois takahuoneesta kävellessään kuuluu suureen ääneen kommentti:" Pitää varmaan ottaa palkkion perästä nolla pois...." ... johon tietysti huudettiin, että ei oo mistä ottaa.... No lauantaina olin toisissa pippaloissa ja siellä oli roudattu takahuoneeseen 48 tölkkiä olutta muusikoille. Kun pippalot alkoivat, tultiin ilmoittamaan, että joko soitatte ruokamusiikkia tai syötte... kuin yhdestä suusta tuli "SYÖMME". Syotiin vatsat täyteen ja sitten alkoikin hillitön bailaaminen ja oli ihan helevetin hauskaa. Minäkin pääsin kotiin jo tänään iltapäivällä... ja olihan keikkamatka melkein 50km :) Emäntä ei tänään vielä hymyile, mutta kai se siitä.... Koskaan ei siis voi tietää, onko hyvät vai huonot kekkerit tulossa. Molempia riittää... |
Lapari 28.11.2004 21:46:31 | |
---|
Näitä per****en johtajia laulatettiin Eihän mua näkyny?muisti pätkii; ) |
KMT 29.11.2004 00:57:56 | |
---|
Mitäs pikkujoulukeikolla pitäs soittaa? Joululauluja??? Mä en tiedä mitään noista mutta viikon päästä olisi pikkujoulukeikka. Ootteko te yleishaitallinen yhteisö? -Tellu |
Martso 29.11.2004 05:43:31 (muokattu 29.11.2004 05:44:47) | |
---|
Meillä oli lauantaina kans isomman luokan pikkujoulu-tapahtuma viihdytettävänä. Fiilis oli vaan helvetin matalalla ku alettin soittaan: Kamat piti olla neljältä valmiina ja kymmeneltä soi. Se on pikkasen mahotonta (ainaki minulle henkilökohtaisesti) kuuden tunnin venymisen jälkeen soittaa 4½ settiä hyvällä fiiliksellä. Ja asiakkaat kun tuli kuudelta sisään (ei sillä lailla), niin amatöörit oli jo kahdeksan jälkeen melkosen pelti kiinni. - Henkilökunta tosin pelasti päivän jollain tapaa, hemmetin mukavaa porukkaa ja ruokapuoli oli tän vuoden parhaimmistoa!! :) Hullu mikä hullu! |
Sertzo S 29.11.2004 08:10:41 | |
---|
Tuo Qsine:n alkujuttu oli umpirautaa! Meillä on Toimintakkeskuksen pikkujoulu karaokeineen 3.12.04 ja porukka on tosi kirjavaa. Nuo ämmähuutamiset (sorry vaan arvon daamit) on mielessäni jo viime pikkujoulusta. Katsotaan kertyykö kerrottavaa tulevasta juhlasta ja palataan asiaan.Varsinaisia pikkujoulukeikkoja en ole tehnyt vielä yhtään, mutta tulossa saattaa olla jokunen. |
toyopet 29.11.2004 08:23:35 | |
---|
Meillä jo kolmet takana tältä vuodelta ja vielä kahdet tulossa. Ruoka on hyvää mutta on tämä nykyajan väestö ihmeellistä, kun jo kymmenen aikaan lähdetään kotia. No mikäs siinä soittajan kannalta, pääsee itsekin nukkumaan mutta kun on soittamaan lähdetty niin... Pitäisi tuonne pahimmat soittovirheet ja keikkojen nauhoittelu topicciin pistää pikkujoulujen satoa. Ei siis voi olla niin pahasti kitaralla metsässä ja vielä minä itse. Ei varmaan yhtään kappaletta virheettömästi. Ei hyvältä vaikuta. Harkittava alan vaihtoa vakavasti. |
Kukko 29.11.2004 09:40:23 | |
---|
Eihän mua näkyny?muisti pätkii; ) Ei, mutta eräskin erittäin tuttu kaveri heitettiin pihalle...;) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
karhu 29.11.2004 14:52:03 | |
---|
On ne sitten kivoja nää pikkujouluvedot! Rosollia ja kinkkua piisaa ja maljallakin saa käydä tauon aikana. Sitä mää vaan ihmettelen, miks hel***tissä maksavat 4 setin illasta, jos puolet soittoajasta joku nousujohteessa oleva väliportaan (nais)tappi hyppyyttää alaisiaan kaiken maailman pikkujoululeikeissä. Tunnelma laskee kun seitenkymppisen potenssi. Ite patsastelet "solistin" takana luoden glamouria jorinoihin Tuttu-juttu riffeillä. Nyt luodaan työyhteisölle ryhmäsynergiaa, ja koko vuodeksi! ... No, palkan maksavat soitettiin tai ei. |
baron 29.11.2004 14:55:34 | |
---|
.. No, palkan maksavat soitettiin tai ei. Mä ainakin koen, että maksullista toimintaa on juhlapaikalle tulo ja siellä oleskelu, hinnan kannalta sama mitä tehdään, paitsi että soittaminen on mukavampaa kun glögin kittaaminen. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
JK 29.11.2004 22:07:55 | |
---|
Pikkujoulukeikka takana. Keikkapaikalle matkaa kämpiltä alle kilometri, lava kasattu valmiiksi, valomies paikan päällä sopimassa valaistuksesta. Kamat lavalle, käytiin läpi vielä juhlaväen edustajien kanssa parin laulu/ohjelmanumeron kappaleet (Oli kertaalleen treenattu kämpillä) Lähdettiin kotiin vaihtamaan vaatteet ja saatiin järjestäjiltä mukaan Case Hurriganes- olutta (josta en kyllä itse pidä) Takaisin paikalle syömään ja ruuan jälkeen aloitettiin soitto järjestäjien näytelmän lopuksi. Sitten vielä kahden naisihmisen lauluesityksen säestys. Tämän jälkeen 4 settiä musaa. Ei mitään keskeytyksiä, ei huuteluja, ei kappaletoiveita. Taukomusa talon puolesta. Porukka viihtyi hyvin ja keikkaliksan lisäksi jokaiselle pullo punaviiniä ja varaus ensi vuoden pikkujouluihin. Jos jotain moittimista on pakko etsiä, niin ruoka oli liikaa salaattipainotteinen (johtuikohan siitä että kyseessä lääkäriaseman pikkujoulut) mutta muuten hyvällä fiiliksellä "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Alias 02.12.2004 13:15:12 | |
---|
... Jos jotain moittimista on pakko etsiä, niin ruoka oli liikaa salaattipainotteinen (johtuikohan siitä että kyseessä lääkäriaseman pikkujoulut) mutta muuten hyvällä fiiliksellä Ai ei muuta moittimista...unohdit mainita, että booli meinas olla solistille vähän liian petollista ;) Onneks löyty järki jonkun tauon aikana...heheeeeee... "aina kakskytviis" |