Aihe: Remo FiberSkyn 3 ja Renaissance
1 2
Speedy
07.01.2004 22:13:08

Toinen hyvä kalvo, joka oli uutuus ainakin minulle kokemuksena, on Remon Legacy kalvot.. Mul on Legacy LA (LA varmaan jotain paksuutta meinaava) kalvo tommosessa 5.5" metalli snaressa, jossa se toimii ainakin mun mielestä loistavasti.. On mun mielestä vähä pehmeämpi saundinen, ja herkempi kun Ambassador..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Paas
07.01.2004 22:49:35
Toinen hyvä kalvo, joka oli uutuus ainakin minulle kokemuksena, on Remon Legacy kalvot.. Mul on Legacy LA (LA varmaan jotain paksuutta meinaava) kalvo tommosessa 5.5" metalli snaressa, jossa se toimii ainakin mun mielestä loistavasti.. On mun mielestä vähä pehmeämpi saundinen, ja herkempi kun Ambassador..

Noita legacy kalvoja oli yhteen aikaan muistaakseni levytukussa jossain poistokorissa kun ei männy kaupaksi.
Muutaman kerran olen soittanut yhdellä tomilla jossa oli tuollainen kalvo ja minusta se oli hirveä mutta mieltymyksiä on monia.
Takatukat kunniaan!
Speedy
07.01.2004 23:18:48

olen soittanut yhdellä tomilla jossa oli tuollainen kalvo

No tomeista en tietä, mutta tossa virvelissä se ainakin on hyvä.. jos jaksais nii kokeilis muihinki virveleihin, kui toimii..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
miän vain
08.01.2004 10:08:15

Fiberskyn oli kauan virvelissä, ja olis vieläkin jos olisin rikas. Se päällimmäinen kerros nimittäin kuoriutuu aika äkkiä. Siihen nousee sellainen kupla, joka sitten repeää. Eikä sitten soitella vispilöillä enää.

Soundi oli muuten kaikin puolin loistava, ja vispilätkin toimivat paremmmin kuin ambassadorin pinnalla. Mutta rokkailua se ei kestä kauaa.

Sama juttu kuin ne Trilok Gurtun signaturekapulat. Tykkäisin käyttää, mutta ei veny talous.

Noita renaissanceja ja legacyjä ei ole tullut kokeiltua, kun ne näyttävät niin samoilta kuin se hassu puoliläpinäkyvä karhennettu kalvo. Suede ambassador taisi olla. Ja niissä on aivan järkyttävän huono soundi. Niistä ei saanut alapäätä, ja yläpääkin oli jotenkin hassu - ei ollenkaan musikaalinen kuten pitäisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)