Aihe: Ensimmäistä sähökitaraa ostamassa
1 2
käsi
23.11.2004 11:38:24

les-paul kopiota jos etit kannattaa tutustua epiphonen keppeihin. itse olen ollut tyytyväinen, hyvä soundi ja kestäviä.
vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa
Ze Kink
26.11.2004 14:26:28 (muokattu 26.11.2004 14:27:27)
Älä helvetissä osta tuota.

Niinpä. Minulla oli mg15dfx eka vahvistin. Aika hirveä kapistus. Joku rolandin cube on ainakin 3 kertaa parempi.

E: Ja kyllä, tokain loverockit ovat loistavia keppejä, aloittelijoille ja pidempään soittaneille. Täältä löytyy yksi joka on sellaisella korealaisella aloittanut sähkökitaran soiton.

Ja osta liimakaulainen, älä pulttikaulaista.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
pwallin
29.11.2004 10:10:38

Mitä tämä tarkoittaa? Gibsonissa on lyhyempi skaala, eli siis nauhat lähempänä toisiaan ja kielet tuntuvat löysemmiltä... eikö siis venyminen ja venyttäminen ole helpompaa?

Tätä mieltä minäkin olen...kaverilla taisi mennä kitarat sekaisin kirjoitellessa. Tai sitten hän puhui soittamisesta kaulan yläpäässä (reilusti yli 12. nauhan) jossa ero voi olla Telen hyväksi.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
pwallin
29.11.2004 10:16:52

Olen päättänyt ostaa jonkinlaisen Les Paul -kopion, mutta vahvistimesta olen vielä epävarma.

Ensinnäkin sun otsikko ei nyt oikein kuvaa ongelmaa oikeaoppisesti kun ongelma tuntuu olevan muualla kuin kitarassa. Mutta olkoon...

Kuitenkin sen verran kitarasta että "olet päättänyt" kuulostaa vähintäinkin hurjalta. Oletko jo testannut eri kitaroita ja Les Paul tuntuu kaikkein parhaimmalta sekä istuen että hihnassa ja soi mielestäsi parhaiten? Vai oletko päättänyt hommata sen ulkoisten ominaisuuksien tai jonkun idolisi perusteella?

Varsinkin akustiseen tottuneelle Les Paulin paino tulee olemaan ongelma pidemmissä soittosessioissa ja epäilenkin vahvasti että olet hyvinkin pian ostamassa toisenlaista kitaraa sen tilalle/kaveriksi.

Mieti vielä tarkkaan tuota kitaravaihtoehtoa.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)